1,9CDTI

Odpovědět
matobp
Příspěvky: 119
Registrován: 18 bře 2009, 18:22

1,9CDTI

Příspěvek od matobp » 04 čer 2009, 17:43

aky je rozdiel v motore medzi 1,9CDTI-120ps a 1,9CDTI-150ps?samozrejme okrem vykonu...je tam len iny soft v silnejsej verzii?prevodovka,zotrvacnik je to iste napriklad? :?:
astra H caravan-1,9 cdti-88kW/120ps-2008-chip na 145ps od profituning.sk

frontera-3,2-V6-151kW-1999

Reklama
 

Uživatelský avatar
fiky
Příspěvky: 15
Registrován: 05 kvě 2009, 10:33
Bydliště: Praha

Re: 1,9CDTI

Příspěvek od fiky » 29 zář 2009, 12:05

Tak pokud se nepletu, rozdíl je především v tom že ten 110kw je 16ventil...
1,9 CDTI 110kw Cosmo

Uživatelský avatar
pepcco
Příspěvky: 292
Registrován: 15 lis 2008, 12:44
Bydliště: Široké - Prešov (SK)

Re: 1,9CDTI

Příspěvek od pepcco » 29 zář 2009, 18:05

aj 88 kW je 16V!!!!! Pokial viem, je to to isté, len iná riadiaca jednotka!
Opel Astra H Caravan 1,9 CDTi, 88 kW, 16V, OPC line 1

hipi
Příspěvky: 28
Registrován: 24 čer 2009, 15:02

Re: 1,9CDTI

Příspěvek od hipi » 30 zář 2009, 08:11

110kw verzia ma tusim naviac kompresor intercooler ci jak sa tomu nadava?

Uživatelský avatar
corsaczek
Příspěvky: 2416
Registrován: 16 říj 2008, 10:45
Bydliště: město piva

Re: 1,9CDTI

Příspěvek od corsaczek » 30 zář 2009, 22:23

Pokud já vím, tak nejdřív byl rozdíl jen v řídící jednotce, ale později (2006?) už je i jiný rozvod - místo 16v jen 8v... Ale možná se pletu!

milans
Příspěvky: 374
Registrován: 28 čer 2008, 13:19
Bydliště: SK-BN/TN

Re: 1,9CDTI

Příspěvek od milans » 30 zář 2009, 23:30

podla viacerych duplicitnych prispevkov zistujem, ze malokto z vas pouziva funkciu vyhladavania, inak by tu nebolo tolko zbytocnych otazok. Po 2 tyzdnoch dovolenky zistujem, ze mnohi z vas sa snazia opat najst Ameriku. Fakt skuste pouzivat funkciu vyhladavania.
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H, hatchback, 1,9 CDTi, 88 kw, Z19DT, r.v. 3/2006

Uživatelský avatar
Maximus66
Příspěvky: 120
Registrován: 09 bře 2009, 15:30
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 1,9CDTI

Příspěvek od Maximus66 » 30 zář 2009, 23:37

To Milans: 8-)

Kubo
Příspěvky: 4
Registrován: 15 dub 2011, 09:41

Re: 1,9CDTI

Příspěvek od Kubo » 31 srp 2011, 19:52

Dobrý deň .Bol som pozrieť jednu Astru 1.9cdti (Z19DTH). Keď som dal dole kryt motora tak som zostal dosť nemilo prekvapený. Na motore som našiel dosť viditeľný fľak oleja. Vyzerá to ako olej ale je to ako keby obalene sadzami alebo tak. Prikladám aj foto kde sa to nachádza. Myslím že na fóre to už bolo spomenuté takýto problém. Ospravedlňujem sa ale teraz som ho už nevedel nájsť ,tak to píšem sem. Čo spôsobuje tento problém?? Ďakujem
Přílohy
foto z19dth.jpg

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: 1,9CDTI

Příspěvek od Kesi » 31 srp 2011, 20:10

Tesnenie olejového viečka, tesnenie vákuovej pumpy, tesnenie nalievacieho hrdla. Ja som to mal tiež zasrané ale pod tým a po výmene tesnení som zistil že to uniká na rohu víka ventilov
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Kubo
Příspěvky: 4
Registrován: 15 dub 2011, 09:41

Re: 1,9CDTI

Příspěvek od Kubo » 31 srp 2011, 20:19

Presne tak, je to vsetko zaspinene aj smerom dolu.

Odpovědět