Kvetka Caravan 1,9 CDTI

Odpovědět
Uživatelský avatar
filipek013
Příspěvky: 315
Registrován: 14 črc 2011, 08:01
Bydliště: Šúrovce

Re: Kvetka Caravan 1,9 CDTI

Příspěvek od filipek013 » 12 pro 2012, 21:43

Jojo, vsetkych nas to raz caka, najlepsie riesenie je samozrejme komplexna vymena zotrvaku aj spojky.... 8-) tiez sa pomalicky chystam, zotrvak sa zacal ozyvat..

o tom jarnom darceku uz cosi viem... :mrgreen:
Zafira 1,9 cdti, 88kW (chip 110kW), OPC line
Astra Caravan Cosmo Sport 1,9 CDTI, 110 kW, 2007 [/b] - ex

Reklama
 

Uživatelský avatar
Jakub
Příspěvky: 115
Registrován: 07 říj 2011, 20:30
Bydliště: Martin

Re: Kvetka Caravan 1,9 CDTI

Příspěvek od Jakub » 13 pro 2012, 06:42

No vidim ze zacinaju odvhadzat zotrvacniky na 1.9.Ja som tiez teraz menil dvojhmotu,vypinacie lozisko,...Mne vsak este neklepal, ale uz mal dost.tak sa dal novy-ked uz bola prevodovka vonku.Ides davat komplet Sachs?ci spojku LUK?lozisko?
Škoda Octavia III kombi 1.8 Tsi 4x4 DSG
EX:Astra H Caravan 1.9 CDTI,Z19DTH,2008

Uživatelský avatar
destroyer_svk
Příspěvky: 687
Registrován: 08 úno 2011, 21:22
Bydliště: Galanta - SVK

Re: Kvetka Caravan 1,9 CDTI

Příspěvek od destroyer_svk » 04 led 2013, 22:37

Nakolko sa pred sviatkami objavila chyba 38008,boli dnes vymenene zhavice.Vzhladom na kilometre a vek si myslim ze vydrzali dost dobre,od zaznamenania chyby po vymenu najazdene cca. 2500 km,starty pri teplotach -5 - 0 C na prekvapenie dobre,mensie zavahanie az rano pri -12,5 C (v Poprade) kedy sice naskocil motor na prvykrat ale v prvych sekundach strasny chod. :oops:
Chcel som spravit aj mensi fotonavod pri vymene ale pristup k zhavicom nie je najlepsi a z toho titulu ani detailne fotky nie najlepsie.
Pri vymene pouzite origo GM zhavice,katalogove cislo 12 14 040.
Na obr. c.2 problemovy zhavic (2.valec) a zhavic novy.
Přílohy
chyba.jpg
zhavice.jpg
Fotografia0237.jpg
Astra H Caravan Cosmo 1,9 CDTI OPC Look
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX

Uživatelský avatar
destroyer_svk
Příspěvky: 687
Registrován: 08 úno 2011, 21:22
Bydliště: Galanta - SVK

Re: Kvetka Caravan 1,9 CDTI

Příspěvek od destroyer_svk » 04 led 2013, 22:46

Popis vymeny zhavicov najdeme aj v knihe Jak na to,na str. 201.Je tam popis ale pre Z19DTH.
Po demontazi vrchneho krytu motora,(mala by sa odpojit aj baterka),bol uvolneny najprv EGR ventil a
odpojene konektory od zhavicov na valci 3,4. Tu je celkom prijatelny pristup.
Tazsi pristup je na prvych dvoch valcov,kde treba poodpajat aj nejake tie hadicky,konektory a vsetko
co brani k pristupu.Na fotke c. 2 su zelenou farbou oznacene skrutky ktore tiez treba vymontovat.
Na poslednej fotke zo zvedavosti vyskusany kazdy zhavic. :|
Přílohy
zhavic.JPG
kryt.JPG
zhavenie.JPG
Astra H Caravan Cosmo 1,9 CDTI OPC Look
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvetka Caravan 1,9 CDTI

Příspěvek od Frydex » 05 led 2013, 15:34

8-) Přístup jak k penězům, tady ten motor...
Jen se zeptám. Samozřejmě by se asi měly měnit vždycky 4, a to si asi i chtěl. Ale já měnil jen jednu, když odešla a všecko je ok i tak... Nestačilo to i tady ?
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

Uživatelský avatar
destroyer_svk
Příspěvky: 687
Registrován: 08 úno 2011, 21:22
Bydliště: Galanta - SVK

Re: Kvetka Caravan 1,9 CDTI

Příspěvek od destroyer_svk » 05 led 2013, 19:24

Nie som zastancom polovicnej roboty,dvojnasobne ked sa jedna o moje auto ktore stale jazdi a su miesta kde sa setrit neoplati.
Ano,bol som rozhodnuty vymenit vsetky zhavice,napokon si myslim ze by bola velka pravdepodobnost ze by v kratkom case odisiel dalsi.
Astra H Caravan Cosmo 1,9 CDTI OPC Look
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvetka Caravan 1,9 CDTI

Příspěvek od Frydex » 05 led 2013, 21:08

No já jsem to udělal poprvé, měnil jsem už na více autech. poprvé jen jednu, protože jsem měl jen jednu po ruce a pořád ok.
A vyhodil si je, nebo si necháváš jako náhradu, kdyby něco...? Já sem si ty dobré použité dycky nechal a pak nakonec stejně vyhodil :D
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

Uživatelský avatar
destroyer_svk
Příspěvky: 687
Registrován: 08 úno 2011, 21:22
Bydliště: Galanta - SVK

Re: Kvetka Caravan 1,9 CDTI

Příspěvek od destroyer_svk » 05 led 2013, 22:12

No ja som ich mal prichystane vsetky styri.Len som cakal ze ak sa ozvu ze to bude skor (ako prisla zima).
Neviem preco ale mam tendenciu si vsetky vymenne veci nechavat,samozrejma okrem oleja a filtrov,takze ich mam,vadny zhavic samozrejma v krabicke oznaceny.Mozno sa (nielen) to raz este zide,ked niekto bude riesit nejaky problem.
Astra H Caravan Cosmo 1,9 CDTI OPC Look
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX

Uživatelský avatar
destroyer_svk
Příspěvky: 687
Registrován: 08 úno 2011, 21:22
Bydliště: Galanta - SVK

Re: Kvetka Caravan 1,9 CDTI

Příspěvek od destroyer_svk » 13 úno 2013, 19:08

Vcera cestou do Horneho Smokovca na Donovaloch prekrocena hranica 200 000 km. ;)
Astra H Caravan Cosmo 1,9 CDTI OPC Look
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX

Uživatelský avatar
destroyer_svk
Příspěvky: 687
Registrován: 08 úno 2011, 21:22
Bydliště: Galanta - SVK

Re: Kvetka Caravan 1,9 CDTI

Příspěvek od destroyer_svk » 26 bře 2013, 20:18

Nieco vyse mesiaca dozadu meneny olej Shell Helix Ultra AG 5W30 + filtre (okrem peloveho).
No a v piatok vecer cestou z prace spozorovany nejaky cudny zvuk z motora v oblasti 2000-2500 ot/min.
Pri zohriatom motore kontrola dobyjania cez palubne menu na displeji,len akosi male hodnoty pod 12 V pri zapnutych xenonoch,vyhrievanych sedackach a pod.Bolo citit aj mierny smrad akoby sa nieco spalilo. :?
Po otvoreni kapoty,alternator cely vrely,takze to bolo jasne.Ziadna kontrolka dobyjania vsak nesvietila.
No nastastie som este presiel vyse 30 km a riesilo sa to.Zvolena alternativa repasovaneho od firmy ktora sa dlhodobo
tym zaobera,alternator 130 A (ako povodny) s 2 rocnou zarukou.
Tak uvidime,dnes namontovany,zajtra este preventivne dobyt akumulator.
Přílohy
Povodny alternator - 130A
Povodny alternator - 130A
A dalsi pribudol :)
A dalsi pribudol :)
Olej + filtre
Olej + filtre
Astra H Caravan Cosmo 1,9 CDTI OPC Look
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX

Odpovědět