Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
Už sem to tam zanesl... ale moc jim nevěřím. Proto se ptám tady jestli někdo neví. Oni ti řeknou, že je hořák v hajzlu a oprava cca 5tis pane... To ať si strčí někam. To umím na netu objednat za dva a půl a vyměnit sám. Bohužel já na to nemam diagnostiku, takže s tím moc nehnu..
A tobě jestli odchází dmychadlo, tak se taky těš
A tobě jestli odchází dmychadlo, tak se taky těš
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
- Reklama
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
Mimochodem, kdybys potřeboval.... http://www.nezavisla-topeni.cz/phmotor/ ... hermoTop-C
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
- nedy666
- Příspěvky: 449
- Registrován: 25 říj 2011, 00:13
- Bydliště: Tam kde uprostřed města žijí medvědi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
Tak díky za info to jsem asi taky pěkně v haji, je to takovej nestandartní zvuk, to je fakt, ja si na autě bohužel nic moc neudělám moc se v tom nevyznám, takže si to budu muset zaplatit. Bohužel s tím topením nevím no, kdo se tu v tom hrabe odborněji, nebo se v tom vyzná.
No nějakej servis auta mi čeká tak jako tak, už týden sleduji že pri opuštění vozidla při zaparkování se vzadu někde něco pálí, smrad, nejdřív jsem si myslel že je to regenerace, ale cítím to časteji, smrdí to jak guma či plast, že by někde něco od výfuku, tam vzadu snad nikde nic gumovýho není ne?
No prostě hotovo
No nějakej servis auta mi čeká tak jako tak, už týden sleduji že pri opuštění vozidla při zaparkování se vzadu někde něco pálí, smrad, nejdřív jsem si myslel že je to regenerace, ale cítím to časteji, smrdí to jak guma či plast, že by někde něco od výfuku, tam vzadu snad nikde nic gumovýho není ne?
No prostě hotovo
Opel Zafira B; 1.7CDTI 92kw, r.v. 2010 Ecoflex, automat. svícení, zamyk. po rozjezdu atd...
- nedy666
- Příspěvky: 449
- Registrován: 25 říj 2011, 00:13
- Bydliště: Tam kde uprostřed města žijí medvědi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
Čoveče ještě mi napadá, že podle VTP já mám auto do vánoc v záruce 2 roky takže by to mohli vyměnit na záruku nebo tak nějak ne?! A když ne v Oplu tak v servisu Webasto snad jo. Teoreticky by to tak šlo uplatinit kdyby tam bylo něco v háji, pokud se nepletu.
Ty to auto máš taky dost "nový" ne? Hrabeš se v tom, ale vostře , bych to nedal asi ani dohromady aby to běhalo. Pomoct, nebo někde něco někam dát, přidělat jo, ale laborovat nad tím nebo něco zkoušet hodně rozebírat se mi již párkrát vymstilo.
Ty to auto máš taky dost "nový" ne? Hrabeš se v tom, ale vostře , bych to nedal asi ani dohromady aby to běhalo. Pomoct, nebo někde něco někam dát, přidělat jo, ale laborovat nad tím nebo něco zkoušet hodně rozebírat se mi již párkrát vymstilo.
Opel Zafira B; 1.7CDTI 92kw, r.v. 2010 Ecoflex, automat. svícení, zamyk. po rozjezdu atd...
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
Tak úplně všecko zase asi nerozeberu, proto jsem to taky zanesl do servisu, ať se na to podívají. Každopádně, když je to venku z auta, tak o to míň si naúčtujou....
Ale jestli mi z diagnostiky řekne, to a to je v háji, tak to rozeberu sám a objednané věci vyměním. Všecko je to puzzle.. celé auto
Každopádně ty tu záruku zkus, za to nic nedáš. Diagnostika toho topení, je záležitost tří minut na autě. Kabel na tu diag by měl být u pojistek pro to topení. Jsou v motorovém prostoru nelevo pod stěračema na příčce. (když čumíš zepředu na motor).
Ale jestli mi z diagnostiky řekne, to a to je v háji, tak to rozeberu sám a objednané věci vyměním. Všecko je to puzzle.. celé auto
Každopádně ty tu záruku zkus, za to nic nedáš. Diagnostika toho topení, je záležitost tří minut na autě. Kabel na tu diag by měl být u pojistek pro to topení. Jsou v motorovém prostoru nelevo pod stěračema na příčce. (když čumíš zepředu na motor).
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
- nedy666
- Příspěvky: 449
- Registrován: 25 říj 2011, 00:13
- Bydliště: Tam kde uprostřed města žijí medvědi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
jo v tom máš pravdu to je fakt, díkas za info, asi to tak udělám
Opel Zafira B; 1.7CDTI 92kw, r.v. 2010 Ecoflex, automat. svícení, zamyk. po rozjezdu atd...
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
Tak další info o mém Webastu:
Pán v servise mi sliboval, že se na to podívá v pondělí, nejpozději v úterý. Dneska středa, tak jsem tam volal, co jako s tím je a on že ještě neví, že mi zavolá zpět. Po třech hodinách sem to nevydržel a jel tam osobně. A přesně co jsem čekal. "No, diagnostika nám vyhodnotila špatný hořák, chcete ho vyměnit." tak se ptám na cenu... "3700,- samotný hořák bez daně pane." Takže jsem řekl děkuji, nechal jsem tam dvě kila za diagnostiku, vzal topení a šel domů. Vůbec nechápu, jak na tom co dělali, protože tak jak sem ho tam dal, tak mi ho vrátili, tedy napůl rozebrané (povolené šroubky od dmychadla, všecky 4 a odjištěné svorky hadice od vodního čerpadla).
Tak jsem se to jal rozebrat celé sám a vyčistit. Hned na úvod řeknu, že se ten hořák velmi špatně čistí, respektive je to dost nemožné, takže spíš jen pokus o vyčištění. Jde totiž o to, že samotný hořák tvoří jakási jemná drátěnka a ta se časem zanese karbonem (usazeniny z nafty). Proto je nekvalitní nafta zabiják tohoto zařízení. Každopádně je dobré topeni zapínat sem tam i v létě (stejně jako je to s klimou v zimě), aby ta drátěnka nevytvrdla úplně na beton, ale aby se vypalovala. Takže tak 3x - 5x za léto to pustit 10-20 minut.
Takhle jsem to rozebral:
Pohled na ještě složené Webasto Thermo Top C diesel - navrchu vodní čerpadlo, za plastovým krytem nahoře dmychadlo a dole elektronika / rozebrané vodní čerpadlo, zleva - dmychadlo - spalovací komora s hořákem (trubička pro přívod nafty)
Samotná spalovací komora bez hořáku s kusem vypadnutého karbonu z hořáku (vidět vstup a výstup vody - ohřívá se v obalu spalovací komory) / samotný hořák
Hořák zespoda - vidět drátěnka uvnitř (více jsem se k ní nedostal) a hromada karbonu po obvodě a na vrchu drátěnky / Tohle jsem vysypal a vyšťoural šroubovákem
Vzal jsem čistič na klapky a karburátory a celé jsem to prostříkal a pak vyfoukal vzduchem / je to čistější než to bylo, ale té drátěnce jsem moc nepomohl - není k ní přístup.
Pak už jsem to jen složil dohromady a narouboval na auto. Topení funguje, ale jen když předtím nastartuju a pak ho zapnu (stejně jako předtím - rozjede se a motor můžu zase vypnout a topení i dále topí), takže si myslím, že problém spíš bude ještě někde jinde. Protože elektronika to umí odstavit, ikdyž je třeba nízké napětí na baterii, aby jí nevycucala na následný start) Zkusím ještě nabít pořádně baterku pak to zkusit, případně vyměnit za jinou.
Takže zatím ušetřených 5 tis., protože si myslím, že to nebude jen ten hořák, to by pak nefičelo vůbec....
Pán v servise mi sliboval, že se na to podívá v pondělí, nejpozději v úterý. Dneska středa, tak jsem tam volal, co jako s tím je a on že ještě neví, že mi zavolá zpět. Po třech hodinách sem to nevydržel a jel tam osobně. A přesně co jsem čekal. "No, diagnostika nám vyhodnotila špatný hořák, chcete ho vyměnit." tak se ptám na cenu... "3700,- samotný hořák bez daně pane." Takže jsem řekl děkuji, nechal jsem tam dvě kila za diagnostiku, vzal topení a šel domů. Vůbec nechápu, jak na tom co dělali, protože tak jak sem ho tam dal, tak mi ho vrátili, tedy napůl rozebrané (povolené šroubky od dmychadla, všecky 4 a odjištěné svorky hadice od vodního čerpadla).
Tak jsem se to jal rozebrat celé sám a vyčistit. Hned na úvod řeknu, že se ten hořák velmi špatně čistí, respektive je to dost nemožné, takže spíš jen pokus o vyčištění. Jde totiž o to, že samotný hořák tvoří jakási jemná drátěnka a ta se časem zanese karbonem (usazeniny z nafty). Proto je nekvalitní nafta zabiják tohoto zařízení. Každopádně je dobré topeni zapínat sem tam i v létě (stejně jako je to s klimou v zimě), aby ta drátěnka nevytvrdla úplně na beton, ale aby se vypalovala. Takže tak 3x - 5x za léto to pustit 10-20 minut.
Takhle jsem to rozebral:
Pohled na ještě složené Webasto Thermo Top C diesel - navrchu vodní čerpadlo, za plastovým krytem nahoře dmychadlo a dole elektronika / rozebrané vodní čerpadlo, zleva - dmychadlo - spalovací komora s hořákem (trubička pro přívod nafty)
Samotná spalovací komora bez hořáku s kusem vypadnutého karbonu z hořáku (vidět vstup a výstup vody - ohřívá se v obalu spalovací komory) / samotný hořák
Hořák zespoda - vidět drátěnka uvnitř (více jsem se k ní nedostal) a hromada karbonu po obvodě a na vrchu drátěnky / Tohle jsem vysypal a vyšťoural šroubovákem
Vzal jsem čistič na klapky a karburátory a celé jsem to prostříkal a pak vyfoukal vzduchem / je to čistější než to bylo, ale té drátěnce jsem moc nepomohl - není k ní přístup.
Pak už jsem to jen složil dohromady a narouboval na auto. Topení funguje, ale jen když předtím nastartuju a pak ho zapnu (stejně jako předtím - rozjede se a motor můžu zase vypnout a topení i dále topí), takže si myslím, že problém spíš bude ještě někde jinde. Protože elektronika to umí odstavit, ikdyž je třeba nízké napětí na baterii, aby jí nevycucala na následný start) Zkusím ještě nabít pořádně baterku pak to zkusit, případně vyměnit za jinou.
Takže zatím ušetřených 5 tis., protože si myslím, že to nebude jen ten hořák, to by pak nefičelo vůbec....
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
- Radoš92
- Moderátor
- Příspěvky: 647
- Registrován: 18 led 2009, 17:55
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
Mně kolikrát zajímá, kde na to bereš čas, já jdu umýt dvě auta, trvá mi to hodinu a to odfláknu a Zuzka už je v okně, a že co tam tak dlouho dělám.... Tak jí nekecám do toho, když doma vytírá
Ale jsi drak.
Ale jsi drak.
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER
Předchozí: Opel Astra G 1.8|X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi|Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC|Z20LET
Předchozí: Opel Astra G 2.0 Di|X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4|Z14XE
Předchozí: Opel Astra G 1.8|X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi|Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC|Z20LET
Předchozí: Opel Astra G 2.0 Di|X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4|Z14XE
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
Vytáhnul jsem to asi za hodinu, bo sem nevěděl co a jak... rozebral, složil a hodil na auto asi za dvě hoďky (o 5 dnů později). Moja šla s malým ke tchýňce, tak sem toho využil...
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Re: Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
Krásná. Je vidět, že si s autíčkem pěkně vyhraješ a to je dobře. Jen bych jí doplnil o nějaké jemně černé folie.
[url=http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=38&t=4853]