Držáky budou dostupné u mne (RomanK) v Brně nebo u Pepy (PepaS) v Lysé nad Labem a budou za cenu 100 Kč/kus.
Kliknutím na obrázek se otevře okno se stejným obrázkem 5x větším.
Montáž:
Obr. 1 a 2 - Jednotka MKJ, držák konektoru OBD a tlumící páska.
Obr. 3 a 4 - Z tlumící pásky odstřihneme proužky potřebné šířky a nalepíme je na držák.
Obr. 5 a 6 - Tahem prsty směrem nahoru a k sobě odklopíme krytku diagnostické zásuvky (popř. popelníku).
Obr. 7 - Na obrázku vidíme diagnostický konektor a napravo od něj bílou sponu držící vespod kabel.
Obr. 8, 9, 10 a 11 - Pro lepší přístup ke konektoru OBD je třeba vycvaknout plast pod ruční brzdou (obr. 8). Plast uchopíme silně v místech dle obrázku 9 a táhneme směrem nahoru. Může být zapořebí obou rukou a táhnout zároveň po obou stranách.
Obr. 12, 13 a 14 - Pomocí plochého šroubováku odjistíme kabelovou sponu a zatlačíme ji směrem dolů.
Obr. 15, 16 a 17 - OBD konektor drží v plastu tři výstupky na místech znázorněných šipkami. Pomocí plochého šroubováku nejdříve zmáčknutím odjistíme spodní (obr. 16) a zatlačíme na spodní odjištěné straně konektor dolů. Tím získáme lepší přístup na horní dva výstupky.
Obr. 18 a 19 - Oba horní výstupky stejným způsobem odjistíme a konektor zatlačíme směrem dolů.
Obr. 20 a 21 - Konektor i s kabelem vytáhneme ven a nacvakneme jej do držáku.
Obr. 22, 23, 24 a 25 - Aby bylo možné držák a jednotku nacvaknout na původní místo OBD konektoru, je zapotřebí odstranit dva plastové výčnělky znázorněné šipkami na obrázku 22. Nejdříve štípacími kleštěmi ucvakneme část obou plastů. Pak pomocí ostrého nože plast seřízneme stejně jako vidět na obrázku 25.
Obr. 26, 27 a 28. Do původního otvoru OBD konektoru nyní shora nasuneme držák. Pomocí plochého šroubováku zatlačíme blízko horní hrany rozevíracího zámku držáku tak, aby zůstal zapřen o plast pod držákem. To samé uděláme i na druhé straně. V tento moment by měl být držák v otvoru zajištěn proti vytažení.
Obr. 29, 30, 31 a 32 - Vyzkoušíme zasunout do konektoru OBD jednotku MKJ (popř. diagnostický kabel) a přesvěčíme se, že ji lze dostatečně zasunout a je plně funkčí. Na závěr se ještě přesvědčíme, že lana řazení volně chodí a že držák nepřekáží v jejich dráze. Pak můžeme nasadit zpět krytku (popř. popelník).
Pokud má někdo dotazy ohledně instalace držáku, může mi je napsat zde ve vlákně, popř. zkusit mne kontaktovat pomocí odkazů v mém podpisu.