zaslepení EGR u 1.9CDTI
zaslepení EGR u 1.9CDTI
Má cenu zaslepovat EGR ventil u astry H 1.9 CDTI?
např. tímto:
http://www.ebay.com/itm/EGR-valve-blank ... b3&vxp=mtr
např. tímto:
http://www.ebay.com/itm/EGR-valve-blank ... b3&vxp=mtr
- Reklama
Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
mas snim problem?ak nie tak naco
ASTRA H estate Z17DTH 74kw,COSMO
EX Astra H estate 08 1.9cdti 74kw ,vybava Catch me now ,Henrieta silver&black edition
EX ceed 1.4 Ex 2007
EX Astra H estate 08 1.9cdti 74kw ,vybava Catch me now ,Henrieta silver&black edition
EX ceed 1.4 Ex 2007
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
Aky mas kod motora? Zaslepka je pre 8V verzie - motory Z19DT, Z19DTL.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
nechci mentorovat , ale to neni zaslepka pouze restriktor, ma to v sobe diry . Jak velkou roli to ma mnozstvi proteceneho vzduch a zda to pomuze snizit mnozstvi sazi je otazkou do pranice. BTW na moji zirafe 19dth jsem to po vymene vyrivych klapek namontoval a zadnou zmenu jsem nespozoroval, jako lepsi zatah motoru nizsi spotrebu nebo tak. Jestli to bude mit vliv na mnozstvi sazi a zanaseni klapek potazmo jejich zivotnost je otazkou asi pro dalsiho majitele pokud to ten motor vydrzi .
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
motor je Z19DT 8v
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
Mám ji taky namontovanou cca druhý rok a po preventivním rozebráním EGRu, když jsem ho před odjezdem na dovču chtěl vyčitit, tak nebylo co .......byl čistej. Otázka je, jak by vypadal bez záslepky.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
a musí být záslepka s otvorem nebo i bez otvoru?aby pak egr nehlásil chybu.
jelikož jsem jich našel víc druhů(1otvor, 3 otvory a bez otvoru)
http://www.ebay.com/itm/EGR-Blanking-Pl ... 7c&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/EGR-blanking-pl ... 90&vxp=mtr
jelikož jsem jich našel víc druhů(1otvor, 3 otvory a bez otvoru)
http://www.ebay.com/itm/EGR-Blanking-Pl ... 7c&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/EGR-blanking-pl ... 90&vxp=mtr
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
zaslepka musi ist s otvormi, inac bude ecu vypisovat chybovy kod. Robi sa aj zaslepka bez dier, ale vtedy je treba ecu preprogramovat a egr vypnut.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
S definitivním zaslepováním EGR bych byl opatrný, ono jde totiž o to že motor je navržen jako celek a uděláním tohoto zásahu dojde k ovlivnění jeho dalších částí. Mluvím o DPF filtfu. Doporučuji vám si přečíst důkladně toto vlákno: http://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=80&t=1440&
Taky jsem o zaslepení EGR kdysi uvažoval, ale neudělám to.
V podstatě jde o tohle, citace Lubanna: No jasně,že je lepší mít sání čistý,ale když zaslepíš natvrdo EGR,musíš taky vyndat škrtící klapku,protože když je EGR otevřenej,tak se škrtící klapka přivře a tim nutí využívat víc spalin přes EGR.Ale pokud se zaslepí EGR a klapka se potom přivře(protože řídící jednotka neví,že je EGR zaslepenej),tak s čim má ta nafta hořet?Pak to hoří bídně a motor kouří,jenže díky DPF to neni vidět.Ale kouří to takovým způsobem,že se může filtr ucpat během pár desítek km.
Jak je zřejmé z výše uvedeného textu a vlákna, se zaslepeným EGR auto víc kouří a výsledkem je vysoké zatížení DPF které může vést až k jeho ucpání.
Taky jsem o zaslepení EGR kdysi uvažoval, ale neudělám to.
V podstatě jde o tohle, citace Lubanna: No jasně,že je lepší mít sání čistý,ale když zaslepíš natvrdo EGR,musíš taky vyndat škrtící klapku,protože když je EGR otevřenej,tak se škrtící klapka přivře a tim nutí využívat víc spalin přes EGR.Ale pokud se zaslepí EGR a klapka se potom přivře(protože řídící jednotka neví,že je EGR zaslepenej),tak s čim má ta nafta hořet?Pak to hoří bídně a motor kouří,jenže díky DPF to neni vidět.Ale kouří to takovým způsobem,že se může filtr ucpat během pár desítek km.
Jak je zřejmé z výše uvedeného textu a vlákna, se zaslepeným EGR auto víc kouří a výsledkem je vysoké zatížení DPF které může vést až k jeho ucpání.
Astra H Sport, Z18XER 103 KW r. 2008, IDS+, Bi-Xenon, Keyless (Open&Start)
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
Definitvne zaslepenie EGR sa da jedine s preprogramovanim ECU (ako som uz pisal).
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK