zaslepení EGR u 1.9CDTI

Odpovědět
Milda164
Příspěvky: 42
Registrován: 31 kvě 2012, 10:13

zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od Milda164 » 05 srp 2012, 21:44

Má cenu zaslepovat EGR ventil u astry H 1.9 CDTI?
např. tímto:

http://www.ebay.com/itm/EGR-valve-blank ... b3&vxp=mtr

Reklama
 

Uživatelský avatar
silver
Příspěvky: 1428
Registrován: 06 pro 2010, 22:53
Bydliště: Topolcany
Kontaktovat uživatele:

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od silver » 06 srp 2012, 02:51

mas snim problem?ak nie tak naco :D
ASTRA H estate Z17DTH 74kw,COSMO
EX Astra H estate 08 1.9cdti 74kw ,vybava Catch me now ,Henrieta silver&black edition
EX ceed 1.4 Ex 2007

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od swabel » 06 srp 2012, 08:03

Aky mas kod motora? Zaslepka je pre 8V verzie - motory Z19DT, Z19DTL.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Uživatelský avatar
falconik
Příspěvky: 413
Registrován: 28 čer 2010, 06:57

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od falconik » 06 srp 2012, 09:15

nechci mentorovat :lol:, ale to neni zaslepka pouze restriktor, ma to v sobe diry :roll:. Jak velkou roli to ma mnozstvi proteceneho vzduch a zda to pomuze snizit mnozstvi sazi je otazkou do pranice. BTW na moji zirafe 19dth jsem to po vymene vyrivych klapek namontoval a zadnou zmenu jsem nespozoroval, jako lepsi zatah motoru nizsi spotrebu nebo tak. Jestli to bude mit vliv na mnozstvi sazi a zanaseni klapek potazmo jejich zivotnost je otazkou asi pro dalsiho majitele pokud to ten motor vydrzi :evil: .
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....

Milda164
Příspěvky: 42
Registrován: 31 kvě 2012, 10:13

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od Milda164 » 06 srp 2012, 17:47

motor je Z19DT 8v

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od Oťas » 06 srp 2012, 18:18

Mám ji taky namontovanou cca druhý rok a po preventivním rozebráním EGRu, když jsem ho před odjezdem na dovču chtěl vyčitit, tak nebylo co .......byl čistej. 8-) Otázka je, jak by vypadal bez záslepky.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

Milda164
Příspěvky: 42
Registrován: 31 kvě 2012, 10:13

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od Milda164 » 11 srp 2012, 12:27

a musí být záslepka s otvorem nebo i bez otvoru?aby pak egr nehlásil chybu.

jelikož jsem jich našel víc druhů(1otvor, 3 otvory a bez otvoru)

http://www.ebay.com/itm/EGR-Blanking-Pl ... 7c&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/EGR-blanking-pl ... 90&vxp=mtr

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od swabel » 11 srp 2012, 21:55

zaslepka musi ist s otvormi, inac bude ecu vypisovat chybovy kod. Robi sa aj zaslepka bez dier, ale vtedy je treba ecu preprogramovat a egr vypnut.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Uživatelský avatar
Hoonza
Příspěvky: 110
Registrován: 07 srp 2009, 14:27

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od Hoonza » 12 srp 2012, 07:26

S definitivním zaslepováním EGR bych byl opatrný, ono jde totiž o to že motor je navržen jako celek a uděláním tohoto zásahu dojde k ovlivnění jeho dalších částí. Mluvím o DPF filtfu. Doporučuji vám si přečíst důkladně toto vlákno: http://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=80&t=1440&

Taky jsem o zaslepení EGR kdysi uvažoval, ale neudělám to.

V podstatě jde o tohle, citace Lubanna: No jasně,že je lepší mít sání čistý,ale když zaslepíš natvrdo EGR,musíš taky vyndat škrtící klapku,protože když je EGR otevřenej,tak se škrtící klapka přivře a tim nutí využívat víc spalin přes EGR.Ale pokud se zaslepí EGR a klapka se potom přivře(protože řídící jednotka neví,že je EGR zaslepenej),tak s čim má ta nafta hořet?Pak to hoří bídně a motor kouří,jenže díky DPF to neni vidět.Ale kouří to takovým způsobem,že se může filtr ucpat během pár desítek km.

Jak je zřejmé z výše uvedeného textu a vlákna, se zaslepeným EGR auto víc kouří a výsledkem je vysoké zatížení DPF které může vést až k jeho ucpání.
Astra H Sport, Z18XER 103 KW r. 2008, IDS+, Bi-Xenon, Keyless (Open&Start)

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od swabel » 12 srp 2012, 09:00

Definitvne zaslepenie EGR sa da jedine s preprogramovanim ECU (ako som uz pisal).
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Odpovědět