Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Ja mam taky diesel, podpis je asi malo
Opel Vectra B 1,6 16V 74kw 1999
Opel Zafira B 1,9 8V CDTI 88kW 2006
Opel Zafira B 1,9 8V CDTI 88kW 2006
- Reklama
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
venca sorry zabudou som,ale moc okolo toho nadelate chlapi,zabijaju vas aj ecka v potravinach a cigaretovy dym atd a to je v pohode..
ASTRA H estate Z17DTH 74kw,COSMO
EX Astra H estate 08 1.9cdti 74kw ,vybava Catch me now ,Henrieta silver&black edition
EX ceed 1.4 Ex 2007
EX Astra H estate 08 1.9cdti 74kw ,vybava Catch me now ,Henrieta silver&black edition
EX ceed 1.4 Ex 2007
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Tak to prerusenie regeneracie pri 42% dopadlo tak, ze dnes auto zregenerovalo standardne po dosiahnuti 90% saturacie a 425km.
Zacinam si mysliet, ze skorsia regeneracia je nejaka chyba, lebo po preruseni sa regeneracia neopakovala az teraz ako ma.
vyskusajte,
Peter
Zacinam si mysliet, ze skorsia regeneracia je nejaka chyba, lebo po preruseni sa regeneracia neopakovala az teraz ako ma.
vyskusajte,
Peter
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Ahojte Opláci!
Tak mám už spracovaný list do Adam Opel AG Bahnhofsplatz 65423 Rüsselsheim am Main v Nemecku ohľadom častého vypaľovania filtra. Podujme sa niekto na odborný preklad do nemčiny resp. angličtiny? Úspech bude slúžiť všetkým.
Napísal som aj na info@opel.cz, odkiaľ zatiaľ nemám odozvu na rozdiel od Martina. Prišla mi len správa o prečítaní.
Môj posledný stav filtra je 78 % na 128 km.
Tak mám už spracovaný list do Adam Opel AG Bahnhofsplatz 65423 Rüsselsheim am Main v Nemecku ohľadom častého vypaľovania filtra. Podujme sa niekto na odborný preklad do nemčiny resp. angličtiny? Úspech bude slúžiť všetkým.
Napísal som aj na info@opel.cz, odkiaľ zatiaľ nemám odozvu na rozdiel od Martina. Prišla mi len správa o prečítaní.
Môj posledný stav filtra je 78 % na 128 km.
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Hoj, viděl jsem mail od tebe, ale ještě jsem se nedostal k tomu ho přečíst. Dnes jsem dojel do práce a MKJ hlásí 79% zanesení a ujeto 309. Minulá regenerace jak jsem tady psal nastala při 72% a po 317km. V neděli jsem trcohu jezdil okolo komína po obchodech a na benzince - a né po každém nastartování se načetlo +1% zanesení.
to Imko - zkus při příští regeneraci držet otáčky (pokud je to možno) kolem 3tis
to Fidlerp - když ti začně regenerace při 90%, jak dlouho probíhá ( počet km, čas), nemohl by ses zaměřit na toto?
Upravuju, při odjezdu z práce naskočilo po nastartování 80% a hned po zahřátí motoru regenerace.....317 od předchozí. Vtipné je, že regenerace třikrát při jiných procentech zanesení.
to Imko - zkus při příští regeneraci držet otáčky (pokud je to možno) kolem 3tis
to Fidlerp - když ti začně regenerace při 90%, jak dlouho probíhá ( počet km, čas), nemohl by ses zaměřit na toto?
Upravuju, při odjezdu z práce naskočilo po nastartování 80% a hned po zahřátí motoru regenerace.....317 od předchozí. Vtipné je, že regenerace třikrát při jiných procentech zanesení.
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Jocker,
Regeneracia trva 8-14 km podla miesta kde momentalne jazdim a ci sa mi dari udrzat teplotu vacsiu ako 600°C. Jazdim na okreskach a treba aj brzdit, ak brzdim aj motorom tak po chvili vypne palivo kompletne a po ochladeni pod 600°C sa regeneracia pozastavi a pokracuje znova po zahriati. Otacky drzim 2500 a viac, dokonca ak je uz 96% hotovo a brzdim motorom este tych 4% dobehnu - usetrim nejake to svrt deci nafty. Ked dosiahne 100%, pustim plyn a znova pridam, aby sa regeneracia hned ukoncila, potvora aj po dosiahnuti 100% ma tendenciu pokracovat dalej, odpozorovane na dialnici na tempomate, po vypnuti tempomatu a znovu pridanim plynu az potom ukoncilo reg, taktiez na okreskach medzi dedinkami.
Rozdiel v reg. pri 90% saturacii alebo predtym pri 54% nebol rozdiel. Odteraz ak sa bude snazit regenerovat skor, vzdy ju zrusim vypnutim motora. Co som majitel naftoveho vrtu?
Regeneracia trva 8-14 km podla miesta kde momentalne jazdim a ci sa mi dari udrzat teplotu vacsiu ako 600°C. Jazdim na okreskach a treba aj brzdit, ak brzdim aj motorom tak po chvili vypne palivo kompletne a po ochladeni pod 600°C sa regeneracia pozastavi a pokracuje znova po zahriati. Otacky drzim 2500 a viac, dokonca ak je uz 96% hotovo a brzdim motorom este tych 4% dobehnu - usetrim nejake to svrt deci nafty. Ked dosiahne 100%, pustim plyn a znova pridam, aby sa regeneracia hned ukoncila, potvora aj po dosiahnuti 100% ma tendenciu pokracovat dalej, odpozorovane na dialnici na tempomate, po vypnuti tempomatu a znovu pridanim plynu az potom ukoncilo reg, taktiez na okreskach medzi dedinkami.
Rozdiel v reg. pri 90% saturacii alebo predtym pri 54% nebol rozdiel. Odteraz ak sa bude snazit regenerovat skor, vzdy ju zrusim vypnutim motora. Co som majitel naftoveho vrtu?
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Trochu mě teda zaráží, že regenerace trvá stejně dlouho. myslím 90% -> 10% (starý sw) a 80% -> 30% (nový sw) - u mě teda posledně 72-30, 67-30, 80-30 - vždy těch 12-14km.
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Som prekvapený, že regenerácia Ti začína na 72-30, 67-30, 80-30. Mne to väčšinou začne na 90%, niekedy sa podarí natiahnuť o niečo viac, spadne na tých 30, 31.Poslednýkrát vlastne skončila na 34%.
Niečo tu nie je v poriadku. Máš už nový SW (9)? Teraz si nie som istý či si to už uvádzal.
Niečo tu nie je v poriadku. Máš už nový SW (9)? Teraz si nie som istý či si to už uvádzal.
Naposledy upravil(a) Imko dne 27 čer 2012, 21:22, celkem upraveno 1 x.
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
auto r.v 2011, MY 2012, podle technika OPEL je tam poslední SW. To co jsem psal jsou hodnoty odečtené z MKJ.
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Pretože som do včera nedostal žiadnu informáciu na to či žiadost na riešenie častého vypaľovania filtra , ktorú som zaslal na info@opel.cz je v štádiu nejakého riešenia zaslal som mail, v ktorom som žiadal o nejakú odpoveď.
Došla mi takáto správa :
Situace předána na naše Technické oddělení, které situaci prověřuje. Čekáme na jejich vyjádření, hned poté co ho obdržíme Vás budeme s vyjádřením kontaktovat.
Vzhľadom k tomu, že doteraz sme asi len dvaja žiadali o riešenie tohoto problému (matesm a ja) bolo by vhodné, aby ste sa viacerí ozvali na zákaznícku linku info@opel.cz a taktiež žiadali o riešenie častého vypaľovania filtrov. Teraz by bolo veľmi potrebné, aby tých žiadostí bolo čo najviac, aby sa tento problém nebral na ľahkú váhu, ale s plnou vážnosťou riešil.
Takže do toho opláci, pretože sťažovať sa iba tu na fóre nám nepomôže.
Došla mi takáto správa :
Situace předána na naše Technické oddělení, které situaci prověřuje. Čekáme na jejich vyjádření, hned poté co ho obdržíme Vás budeme s vyjádřením kontaktovat.
Vzhľadom k tomu, že doteraz sme asi len dvaja žiadali o riešenie tohoto problému (matesm a ja) bolo by vhodné, aby ste sa viacerí ozvali na zákaznícku linku info@opel.cz a taktiež žiadali o riešenie častého vypaľovania filtrov. Teraz by bolo veľmi potrebné, aby tých žiadostí bolo čo najviac, aby sa tento problém nebral na ľahkú váhu, ale s plnou vážnosťou riešil.
Takže do toho opláci, pretože sťažovať sa iba tu na fóre nám nepomôže.
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009