S tým kopcom by som bol trochu opatrnejší. Podľa mojich posledných poznatkov je teplota výfukových plynov hore kopcom na vyšších teplotách , porovnateľná s diaľničnými t.j. okolo 400 stupňov, takže asi sa menej zanáša filter.
Sú to možno len moje dohady, ale tak mi to vychádza.
Zabudol som tu spomenuť, že všetky moje poznatky a merania sú výsledky z
modulu komfortnej jednotky (MKJ) od Pepasa.
Super výrobok, len keby som ešte vedel aké tlaky nám to vlastne sníma, pretože tlaky, ktoré tam jednotka ukazuje nie sú asi tlaky vo výfuku, ktoré ovládajú filter.
![Zmatený :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Pri nejakých 90 % zanesenia DPF by tie tlaky mali byť veľké. Opak je však pravdou, závisia od šťýlu jazdy, keď idem pomaly sú malé, keď pridám tak sa zvýšia. A pritom nezáležia od toho na koľko percent je zanesený filter.
Pri novom programe je však uvedené - úprava spustenia regenerácie spätným tlakom. Nezistil som zatiaľ podstatnú zmenu.