Halis- Zafira B, 2006, 19CDTI, 110kW
Re: Halis- Zafira B, 2006, 19CDTI, 110kW
Krásná ,tož vítej mezi náma Adamama a Zafirama zvlášť Mnoho km přeji samo taky
Astra F kombi r.v. 1994 1.4 (44 kw)
Yamaha FZ6N 2005 (72 kw)
Zafira B r.v. 2005 1.8 (103 kw)
Yamaha FZ6N 2005 (72 kw)
Zafira B r.v. 2005 1.8 (103 kw)
- Reklama
- irmscher
- Příspěvky: 1226
- Registrován: 15 říj 2010, 17:20
- Bydliště: Praha 10, Praha 22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Halis- Zafira B, 2006, 19CDTI, 110kW
alespon už vim,kdo mě vymění žárovky
http://www.astraopc.estranky.cz/ Astra OPC
na peklo se zvoní tlačítkem SPORT
na peklo se zvoní tlačítkem SPORT
Re: Halis- Zafira B, 2006, 19CDTI, 110kW
Jj, teď to udělám i tím miniotvorem, ale stejně je to za trest
přidám nějaké fotečky a upravena výbava auta na první straně:
přidám nějaké fotečky a upravena výbava auta na první straně:
Re: Halis- Zafira B, 2006, 19CDTI, 110kW
Po delší výborné práci motoru se mi dnes rozsvítila kontrolka "vrtulníčku". Stalo se to při sundání nohy z plynu ve 140km/hod. Kontrolka svítí, motor jede normálně- necuká, nepadá do nouzáku i spotřeba podle PC v normálu. Vyblikal jsem si tedy kódy závad a jsou tam tři: 161 450- imobilizer (to se mi ukazuje pořád i po smáznutí), 038008- zřejmě vadná žhavící svíčka (obtížné chytání motoru při -15°C asi pravdivé), 227 956- ůnik nasávaného vzduchu ze systému... Moje otázka zní, zda to bylo způsobeno tím náhlým ubráním plynu ve 140ti km/hod a nebo zda je to vada trvalá? Do motoru jsem se koukal, ale žádnou trhlou hadičku jsem nenašel Nesetkal se někdo tady s touto chybou a neporadí, na co se zaměřit nebo co konkrétního hledat? Nebo zkusit tuhle chybu smazat a vyčkat, zda se neobjeví znovu?
Díky všem za konstruktivní odpovědi
Díky všem za konstruktivní odpovědi
Re: Halis- Zafira B, 2006, 19CDTI, 110kW
Takže dnes z auta vyndán EGR a nestačil jsem se divit... takový B O R D E L tam snad nebyl ani když jsem to preventivně čistil hned po koupi a to jsem od té doby najel 13000 km. Kontrolka sice hned po otočení klíčkem nesvítí, ale rozsvítí se do 10sekund. Takže doufám, že to nebudou vířivé klapky
Re: Halis- Zafira B, 2006, 19CDTI, 110kW
Rozobral si aj magnet?
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: Halis- Zafira B, 2006, 19CDTI, 110kW
Takže abych to shrnul= auto jsem dnes protáhl po dálnici a ještě jsem nalil STP diesel cleaner do nafty. Po celou cestu kontrolka svítila! Už jsem vymýšlel, kde vzít na vířivé klapky, ale dopoledne jsem musel autem přejet a HLE... kontrolka po nastartování hned zhasla a ani jednou od té doby neblikla. Hodně se mi ulevilo.
RE Kesi: ten magnet jsem nekuchal, protože okolo jeho příruby není vůbec stopy po karbonu a ani není nijak okouřenej.
Teď se spíš chci dopídit příčiny toho velkého množství karbonu v EGRu. Koukal jsem, že při jízdě mám nízkou teplotu chladící kapaliny. Po průjezdu trasy cca 35km a to jak po dálnici, okrskách i městě se teplota motala od 72°C až po 79°C (bez klimy). Je to normální???
RE Kesi: ten magnet jsem nekuchal, protože okolo jeho příruby není vůbec stopy po karbonu a ani není nijak okouřenej.
Teď se spíš chci dopídit příčiny toho velkého množství karbonu v EGRu. Koukal jsem, že při jízdě mám nízkou teplotu chladící kapaliny. Po průjezdu trasy cca 35km a to jak po dálnici, okrskách i městě se teplota motala od 72°C až po 79°C (bez klimy). Je to normální???
Re: Halis- Zafira B, 2006, 19CDTI, 110kW
Pre istotu by som ho rozobral. Nemusí tam byť karbón, ale vlhkosť urobí z jadrom elektromagnetu divy.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: Halis- Zafira B, 2006, 19CDTI, 110kW
Takže opět řeším problém s motorem. Viz. tento link, strana 43: https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... 258#p83258
Dnes jsem našel prasklou plastovou trubičku od DPF, opraveno, chyby smáznuty, ale auto stále padá do nouzáku při překročení 2tis otáček. Nová chyba se načte P424F. Zítra jedu na diagnostiku do Opela, tak se snad něco chytrého dozvím. RomaK se k tomuto problému již vyjádřil po telefonu a opravdu jsem zvědav, zda-li se jeho slova potvrdí
EDIT: Dnes napojeno u Opela na diagnostiku, kde jsem chtěl vyčíst závady, popřípadě zjistit konkrétní vadný díl-y a smazat chyby. Technik mi nedokázal říci, co je příčinou mých závad. Začal by prý váhou vzduchu a postupně by se dopracoval k výsledku. Takže touhle cestou já určitě nepůjdu= nemám zbytečných 40tis na buď a nebo! Ale přeci jenom něco objevil a to, že jsem měl spadlé táhlo od výřivých klapek. A to jsem do motoru čuměl každý den Táhlo jsem na klapky nasadil a nouzák (auto s klíčkem) už nesvítí- svítí pouze závada motoru (vrtulníček) ikdyž se auto vleče jakoby na ten nouzák jelo dál. Také jsem při vytočení motoru šahal na vzduchové hadice a byly měkké. Motor při plném sešlápnutí plynu točí do 2000, potom se s delší prodlevou přehoupne k 3000 a za velikého oblaka černého dýmu z výfuku roztočí do 4000 otáček. To vše proběhne v 5ti-6ti vteřinovém čase.
Dnes vyblikané chyby: 227956, 242F75 a 207561.
Dnes jsem našel prasklou plastovou trubičku od DPF, opraveno, chyby smáznuty, ale auto stále padá do nouzáku při překročení 2tis otáček. Nová chyba se načte P424F. Zítra jedu na diagnostiku do Opela, tak se snad něco chytrého dozvím. RomaK se k tomuto problému již vyjádřil po telefonu a opravdu jsem zvědav, zda-li se jeho slova potvrdí
EDIT: Dnes napojeno u Opela na diagnostiku, kde jsem chtěl vyčíst závady, popřípadě zjistit konkrétní vadný díl-y a smazat chyby. Technik mi nedokázal říci, co je příčinou mých závad. Začal by prý váhou vzduchu a postupně by se dopracoval k výsledku. Takže touhle cestou já určitě nepůjdu= nemám zbytečných 40tis na buď a nebo! Ale přeci jenom něco objevil a to, že jsem měl spadlé táhlo od výřivých klapek. A to jsem do motoru čuměl každý den Táhlo jsem na klapky nasadil a nouzák (auto s klíčkem) už nesvítí- svítí pouze závada motoru (vrtulníček) ikdyž se auto vleče jakoby na ten nouzák jelo dál. Také jsem při vytočení motoru šahal na vzduchové hadice a byly měkké. Motor při plném sešlápnutí plynu točí do 2000, potom se s delší prodlevou přehoupne k 3000 a za velikého oblaka černého dýmu z výfuku roztočí do 4000 otáček. To vše proběhne v 5ti-6ti vteřinovém čase.
Dnes vyblikané chyby: 227956, 242F75 a 207561.
Re: Halis- Zafira B, 2006, 19CDTI, 110kW
Tak jsem to nevydržel a vyměnil jsem celé sání (Pierburg), dvě žhavičky (Bosch), rozvody s vodní pumpou (Hamar), naftový filtr (Mann), nový olej (Longlife 5W30) s filtrem (Filtron), termostat (Wahler) a také zadní uložení nápravy. Celkem mě to stálo přes 21 tisíc i s prací.
Snad už klid na další časy...
Snad už klid na další časy...