koupit či nekoupit?

Na co vše si dát pozor, rady při koupi ze zahraničí a další
Odpovědět
jara776
Příspěvky: 9
Registrován: 04 říj 2011, 15:47

Re: koupit či nekoupit?

Příspěvek od jara776 » 04 říj 2011, 20:01

No tak ten motor chcu z jednoho duvodu, chci trochu svizne auto, s rozumnu spotrebu(dofam ze tyto pozadavky dokaze splnit) a mam firmu kde mozu davat naftu na odpocet dph. Ty xenony a podvozek zjistim, ja sem teda myslel kdyz je tam tlacitko sport tak to znamena ze to ma i ten sportovni podvozek. Jinak jak je na tom Astra v kombiku s jizdnima vlastnostama, umi zatacky? Vim ze to neni sportak, ale sem tam se podari a musi se na to trochen slapnut, tak at vim jak je na tom. A jeste k tomu motoru, jak je na tom se spolehlivosti, pruznosti, atd?

Reklama
 

Uživatelský avatar
Pepino_GH
Příspěvky: 2024
Registrován: 22 črc 2008, 18:46
Bydliště: Praha

Re: koupit či nekoupit?

Příspěvek od Pepino_GH » 04 říj 2011, 20:05

použij hledat a čti, je tu toho o tomto motoru a jeho vířivých klapkách dost.. :|
Opel Meriva B 1.4 88 kW Obrázek
Opel Astra G HTB 5D 1,2 16V 48 kW X12XE - Supersport + historie
Opel Astra H Caravan 1,7 CDTI 74 kW Z17DTH

jara776
Příspěvky: 9
Registrován: 04 říj 2011, 15:47

Re: koupit či nekoupit?

Příspěvek od jara776 » 04 říj 2011, 20:15

No tak to sem se tady docetl, je to tusim do roku 2007, pak byla zavada odstranena. Ale mam omezeny rozpocet, takze na 07 nejsou finance.

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: koupit či nekoupit?

Příspěvek od Oťas » 04 říj 2011, 20:16

Vířivé klapky a DPF filtr je snad největší slabost co se tu vyskytuje.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

jara776
Příspěvky: 9
Registrován: 04 říj 2011, 15:47

Re: koupit či nekoupit?

Příspěvek od jara776 » 04 říj 2011, 20:33

No tak DPF bych hned po koupi nechal vytahnut a pak doufam ze uz problemi nebudu, ale furt zostavaju ty virivé klapky.

Uživatelský avatar
Mayki
Příspěvky: 333
Registrován: 07 čer 2011, 16:36
Bydliště: Nejmladší město ČR

Re: koupit či nekoupit?

Příspěvek od Mayki » 04 říj 2011, 20:36

Já bych se toho motoru nebál, sám ho mám, z 90% jezdím město a DPF se vypaluje bez problému. Kupoval jsem auto už s upadlými klapkami a nechal si je vyměnit v polsku. Více info zde : https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... &start=160
Zafira B 1.9 CDTI OPC Line 110kw, Bi-Xenony, Panorama, Recaro sedačky, MKJ, MVK, Raspberry Pi - RaspBMC, parkovací kamera, Mini 0803 Ambarella, NAVI CD70, Sport, r.v.2007
Programování OP-COM, denní svícení, zamykání po rozjezdu a pod ...

Uživatelský avatar
emvee
Příspěvky: 687
Registrován: 20 úno 2009, 10:14
Bydliště: HK

Re: koupit či nekoupit?

Příspěvek od emvee » 04 říj 2011, 20:51

Tak pokud trváš na dieselu, tak prý nejspolehlivější jsou sice 1.9 ale 88kW 8-ventil.
OPEL ASTRA H CARAVAN, 1.6 TWINPORT, 77kW (2006)
Obrázek

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: koupit či nekoupit?

Příspěvek od Oťas » 04 říj 2011, 20:53

emvee píše:nejspolehlivější jsou sice 1.9 ale 88kW 8-ventil.
Jj...pravda.... 8-)
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

jara776
Příspěvky: 9
Registrován: 04 říj 2011, 15:47

Re: koupit či nekoupit?

Příspěvek od jara776 » 05 říj 2011, 10:48

No a 88kw na virive klapky netrpi? A pokud by se na 110kw virive klapky rozpadly, da se to nahradit nejakym sanim, ktere tyto problemy nema?

Uživatelský avatar
destroyer_svk
Příspěvky: 687
Registrován: 08 úno 2011, 21:22
Bydliště: Galanta - SVK

Re: koupit či nekoupit?

Příspěvek od destroyer_svk » 05 říj 2011, 11:24

Pokial je kod motora Z19DT tak urcite netrpi (je to 8 ventil)... pokial ma kod Z19DTJ (88 kW,ale 16 ventil) tak moze trpiet ... novy modul sania s vyrivymi klapkami sa da zohant za lepsie ceny tu na fore,nechcem robit reklamu,staci pohladat spravne kontakty tu na fore. ;)
Vizualne sa to da rozlisit pri 88 kW pri pohlade na motor spredu pri otvorenej kapote tak,ze nalievacie hrdlo oleja je vlavo (Z19DT) a nalievacie hrdlo oleja vpravo ma druha varianta.Ked pohladas vsetko je tu presne pisane na fore,len treba spravne hladat. :|
Astra H Caravan Cosmo 1,9 CDTI OPC Look
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX

Odpovědět