tiahlo na sacom potrubi

Odpovědět
tomas2009
Příspěvky: 35
Registrován: 15 pro 2009, 20:05
Bydliště: středočech
Kontaktovat uživatele:

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od tomas2009 » 08 úno 2010, 18:34

no trochu jsi me ukllidnil. Nic jsem nenasel, kde by to prosakovalo, budu holt muset opet do servisu :(
Jeste jednou diky.
Safíra B - 2005 | 1.9 CDTi - 110 kW
můj web: http://www.tajo.cz

Reklama
 

tomas2009
Příspěvky: 35
Registrován: 15 pro 2009, 20:05
Bydliště: středočech
Kontaktovat uživatele:

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od tomas2009 » 20 úno 2010, 21:43

Jen abych uzavrel muj problem. Byla spatna svorka na hadicce privodu chlad. kapaliny do bloku sani.
Uz je opraveno :)
Safíra B - 2005 | 1.9 CDTi - 110 kW
můj web: http://www.tajo.cz

lubaan
Příspěvky: 3
Registrován: 02 lis 2009, 19:40

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od lubaan » 01 bře 2010, 10:50

Dam vám sem odkaz z fóra Vectra C.Našel jsem pár zajímavých fotek z rozebranýho sání.http://www.opel-forum.cz/viewtopic.php? ... 4115#p4115

Uživatelský avatar
pepcco
Příspěvky: 292
Registrován: 15 lis 2008, 12:44
Bydliště: Široké - Prešov (SK)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od pepcco » 13 bře 2010, 18:11

Dnes ani neviem ako som narazil na nete na sacie potrubie. Z tej ceny som ostal prekvapený.
https://www.partsstore24.com/shop/ansau ... p-400.html
Čo na to hovoríte?
Opel Astra H Caravan 1,9 CDTi, 88 kW, 16V, OPC line 1

Jirka156
Příspěvky: 207
Registrován: 15 zář 2008, 22:34

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od Jirka156 » 13 bře 2010, 18:40

Jo jo. Cena je fajnová. Já jsem dneska objednal sání a servomotorek přes Allegro. Příjde mě to na nějakých 11-12tis. komplet. Tady bych za to dal tak 17tis. Kdysi jsem viděl na Allegru toto nové sání za 5,5tis. Blbec jsem ho nevzal. Myslel jsem, že ho dokážu sehnat přes kolegy z práce v Pierburgu za jinačí peníz. Bohužel. Teď ještě někoho, kdo to vymění. Kontaktoval jsem RomanaK, ale nereaguje na SZ ani mail. Ještě zavolám. Chci u toho udělat rozvody a přemýšlím o turbu.

maťo
Příspěvky: 96
Registrován: 06 črc 2010, 12:44
Bydliště: BA

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od maťo » 07 zář 2010, 19:53

Pjekna cena ja som dnes dal 330 eur a to som mal 25% zlavu.... co uz. Pocul som ze je to celkom pekna makacka to vymenit mechanik mi v opli povedal ze to bude robit asi 6 hodin a chce za to 170 eur... Je to cena podla vas v pohode?
Astra H 1,9 cdti,Eibach pro kit

Uživatelský avatar
Apikkk
Příspěvky: 374
Registrován: 16 srp 2009, 11:17
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od Apikkk » 02 úno 2011, 22:34

Ahoj, dnes jsem měnil olej a při tom jsem si řekl, že se podívám na slavné výřivé klapky. Tajně jsem doufal, že budou v pořádku, ovšem omyl, vypadlé táhlo!!! Zkoušeli jsme jej nandat, to se povedlo, avšak vůbec nedrží, ale o tom se tady každý zmiňoval...

O co mi jde, vím že oprava je za 20tis, což vážně v současné době nemůžu tuhle finanční částku uvolnit. Auto jezdí bez problému, žádné chyby nic. Co můžu pokazit, když s tím nějakou dobu budu takhle jezdit???

Předem dík za odpověd,
předpokádám že mi zde chytré hlavičky fóra poradí???
Astra H Caravan, 1,9 CDTi 110KW, r.v. 2006

Uživatelský avatar
Adriano2
Příspěvky: 1127
Registrován: 23 říj 2009, 13:16
Bydliště: Záhorák :-)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od Adriano2 » 03 úno 2011, 07:19

Apikkk - neviem to teraz uplne presne, ale ak máš klapky zatvorené ide o kouřivost....čiže sa tam asi zanášajú veci ako EGR, DPF....no ja každopádne ako som vymenil klapky tak 2 mesiace na to mi klakol EGR (vyčistil som si sám , no bol uplne ttoalne zasraný) ....a DPF ( to už muselo ísť do servisu za 70 eur ) ...obe veci som mál totalne zasrané ....po vyčistení a výmene klapiek žiadny problém, ani s DPF, ani s EGR...

každopádne prelistuj fórum,RomanK tu písal niekde aký dopad má jazda s vypadnutým táhlom

EDIT : tak tu to je : v tom článku na http://www.ms-motor-service.com/ximages ... de_web.pdf, píšou na co to má vliv - při trvale zavřených klapkách, jsou vyšší hodnoty kouřivosti při vyšších otáčkách, při trvale otevřených klapkách jsou vyšší hodnoty kouřivosti při nizkých otáčkách. To se myslím dle mého názoru časem projevit třeba na funkci ARG ventilu - ucpání což bývá další častý problém těchto motorů. A vůbec ve vytváření usazenim ve spalovacím prostoru atd.
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005

jupaza
Příspěvky: 69
Registrován: 24 srp 2009, 23:11
Bydliště: Žilina - SR

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od jupaza » 03 úno 2011, 12:05

Já mám na aute nabehaných cca 40 tis. km bez tiahla klapiek a všetko v pohode, možno by malo auto lepší záťah od nižších otáčok,ale čo ja viem? Každopádne, pokiaľ funguje motorček ovládania natočenia klapiek, čapy sú volne otočné a neuniká cez ne plniaci tlak sánia, to by som neriešil. EGR ventil som čistil pri 120 tis. km a to som si istý, že to predo mnou nikto nerobil. Mám Z 19DTH
Naposledy upravil(a) jupaza dne 03 úno 2011, 12:21, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra F caravan 1,8l 16v - ex
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi, motor Z 19 DTH
Diagnostika a programovanie pomocou OP COM

Uživatelský avatar
77BUBU
Příspěvky: 63
Registrován: 27 črc 2009, 14:19
Bydliště: Karlovy Vary

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od 77BUBU » 03 úno 2011, 12:19

kde presne najdu ten EGR ventil mam 1.7cdti 2005 a je tam taky nekdo to tahlo nebo ne?
Opel Astra H Caravan 1,7 CDTI74 kW

Odpovědět