tiahlo na sacom potrubi
Re: tiahlo na sacom potrubi
no trochu jsi me ukllidnil. Nic jsem nenasel, kde by to prosakovalo, budu holt muset opet do servisu
Jeste jednou diky.
Jeste jednou diky.
- Reklama
Re: tiahlo na sacom potrubi
Jen abych uzavrel muj problem. Byla spatna svorka na hadicce privodu chlad. kapaliny do bloku sani.
Uz je opraveno
Uz je opraveno
Re: tiahlo na sacom potrubi
Dam vám sem odkaz z fóra Vectra C.Našel jsem pár zajímavých fotek z rozebranýho sání.http://www.opel-forum.cz/viewtopic.php? ... 4115#p4115
Re: tiahlo na sacom potrubi
Dnes ani neviem ako som narazil na nete na sacie potrubie. Z tej ceny som ostal prekvapený.
https://www.partsstore24.com/shop/ansau ... p-400.html
Čo na to hovoríte?
https://www.partsstore24.com/shop/ansau ... p-400.html
Čo na to hovoríte?
Opel Astra H Caravan 1,9 CDTi, 88 kW, 16V, OPC line 1
Re: tiahlo na sacom potrubi
Jo jo. Cena je fajnová. Já jsem dneska objednal sání a servomotorek přes Allegro. Příjde mě to na nějakých 11-12tis. komplet. Tady bych za to dal tak 17tis. Kdysi jsem viděl na Allegru toto nové sání za 5,5tis. Blbec jsem ho nevzal. Myslel jsem, že ho dokážu sehnat přes kolegy z práce v Pierburgu za jinačí peníz. Bohužel. Teď ještě někoho, kdo to vymění. Kontaktoval jsem RomanaK, ale nereaguje na SZ ani mail. Ještě zavolám. Chci u toho udělat rozvody a přemýšlím o turbu.
Re: tiahlo na sacom potrubi
Pjekna cena ja som dnes dal 330 eur a to som mal 25% zlavu.... co uz. Pocul som ze je to celkom pekna makacka to vymenit mechanik mi v opli povedal ze to bude robit asi 6 hodin a chce za to 170 eur... Je to cena podla vas v pohode?
Astra H 1,9 cdti,Eibach pro kit
Re: tiahlo na sacom potrubi
Ahoj, dnes jsem měnil olej a při tom jsem si řekl, že se podívám na slavné výřivé klapky. Tajně jsem doufal, že budou v pořádku, ovšem omyl, vypadlé táhlo!!! Zkoušeli jsme jej nandat, to se povedlo, avšak vůbec nedrží, ale o tom se tady každý zmiňoval...
O co mi jde, vím že oprava je za 20tis, což vážně v současné době nemůžu tuhle finanční částku uvolnit. Auto jezdí bez problému, žádné chyby nic. Co můžu pokazit, když s tím nějakou dobu budu takhle jezdit???
Předem dík za odpověd,
předpokádám že mi zde chytré hlavičky fóra poradí???
O co mi jde, vím že oprava je za 20tis, což vážně v současné době nemůžu tuhle finanční částku uvolnit. Auto jezdí bez problému, žádné chyby nic. Co můžu pokazit, když s tím nějakou dobu budu takhle jezdit???
Předem dík za odpověd,
předpokádám že mi zde chytré hlavičky fóra poradí???
Astra H Caravan, 1,9 CDTi 110KW, r.v. 2006
Re: tiahlo na sacom potrubi
Apikkk - neviem to teraz uplne presne, ale ak máš klapky zatvorené ide o kouřivost....čiže sa tam asi zanášajú veci ako EGR, DPF....no ja každopádne ako som vymenil klapky tak 2 mesiace na to mi klakol EGR (vyčistil som si sám , no bol uplne ttoalne zasraný) ....a DPF ( to už muselo ísť do servisu za 70 eur ) ...obe veci som mál totalne zasrané ....po vyčistení a výmene klapiek žiadny problém, ani s DPF, ani s EGR...
každopádne prelistuj fórum,RomanK tu písal niekde aký dopad má jazda s vypadnutým táhlom
EDIT : tak tu to je : v tom článku na http://www.ms-motor-service.com/ximages ... de_web.pdf, píšou na co to má vliv - při trvale zavřených klapkách, jsou vyšší hodnoty kouřivosti při vyšších otáčkách, při trvale otevřených klapkách jsou vyšší hodnoty kouřivosti při nizkých otáčkách. To se myslím dle mého názoru časem projevit třeba na funkci ARG ventilu - ucpání což bývá další častý problém těchto motorů. A vůbec ve vytváření usazenim ve spalovacím prostoru atd.
každopádne prelistuj fórum,RomanK tu písal niekde aký dopad má jazda s vypadnutým táhlom
EDIT : tak tu to je : v tom článku na http://www.ms-motor-service.com/ximages ... de_web.pdf, píšou na co to má vliv - při trvale zavřených klapkách, jsou vyšší hodnoty kouřivosti při vyšších otáčkách, při trvale otevřených klapkách jsou vyšší hodnoty kouřivosti při nizkých otáčkách. To se myslím dle mého názoru časem projevit třeba na funkci ARG ventilu - ucpání což bývá další častý problém těchto motorů. A vůbec ve vytváření usazenim ve spalovacím prostoru atd.
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
Re: tiahlo na sacom potrubi
Já mám na aute nabehaných cca 40 tis. km bez tiahla klapiek a všetko v pohode, možno by malo auto lepší záťah od nižších otáčok,ale čo ja viem? Každopádne, pokiaľ funguje motorček ovládania natočenia klapiek, čapy sú volne otočné a neuniká cez ne plniaci tlak sánia, to by som neriešil. EGR ventil som čistil pri 120 tis. km a to som si istý, že to predo mnou nikto nerobil. Mám Z 19DTH
Naposledy upravil(a) jupaza dne 03 úno 2011, 12:21, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra F caravan 1,8l 16v - ex
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi, motor Z 19 DTH
Diagnostika a programovanie pomocou OP COM
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi, motor Z 19 DTH
Diagnostika a programovanie pomocou OP COM
Re: tiahlo na sacom potrubi
kde presne najdu ten EGR ventil mam 1.7cdti 2005 a je tam taky nekdo to tahlo nebo ne?
Opel Astra H Caravan 1,7 CDTI74 kW