páté dveře
Re: páté dveře
Nevím, jestli je to stejný jako u GTC, ale já měl zabordelený ten spínač na dveřích a povedlo se mi to až na miliontej pokus. Rozebral, prostříkal a zatím to šlape.
- Reklama
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: páté dveře
Sice je mi blbe se přiznat, ale stačilo chvíli foukat fénem na zámek a je to o.k.
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM
Re: páté dveře
Mel jsem stejny problem. Misto fenu jsem si ale udelal 30 km vylet s topenim na 28 °C
Re: páté dveře
Zdravím. Tak jsem v klubu. Dnes ráno přijdu k autí, odemknu chci dát věci do kufřu a nic. Žádné cvaknutí ať jsem to mačkal jak jsem to mačkal. Hodil jsem tašku dovnitř, zkusím to znovu a furt nic. Fungovalo to i v mnohem větších mrazech. Nynější -1,5 není žádná hrůza.
Jestli se to neprobere, tak co dál? Jak se dá otevřít když nefunguje odemykání? Je na to nějaký fígl, nebo jen hrubé násilí?
Jestli se to neprobere, tak co dál? Jak se dá otevřít když nefunguje odemykání? Je na to nějaký fígl, nebo jen hrubé násilí?
Re: páté dveře
Me to taky blblo cca pred mesicem, neslo mi to otevrit po hodine jizdy v zime, ale pak kdyz jsem popojel kus dal po hodinovem parkovani v podzemnich garazich uz mi to slo, tak nevim, od te doby to jde alep ravda ze ten spinac je na prd ne vzdy jde kufr zavrit na 1 pokus
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: páté dveře
Toho otvarania teda neotvarania by som sa nebal staci aby sa tam dostalo troska vody a ako kazdi vie uz pri -1 to v tom mechanizme zamrzne a neda sa stlacit takze rada bud podzemne garaze alebo fen:)
A Milosh aj mne to obcas nejde zavriet pretoze je tam nejaky kolik teda vyzera to ako kolik ktory je pri otvoreni otvoreny a obcas sa zasekne alebo uplne sa neotvori preto sa mi nedaju zavriet jednoducha rada rozobrat premazat WDckom alebo niecim podobnym a je to:)
A Milosh aj mne to obcas nejde zavriet pretoze je tam nejaky kolik teda vyzera to ako kolik ktory je pri otvoreni otvoreny a obcas sa zasekne alebo uplne sa neotvori preto sa mi nedaju zavriet jednoducha rada rozobrat premazat WDckom alebo niecim podobnym a je to:)
ASTRICKA J 1.7 CDTI 92kW SPORT
Re: páté dveře
Kufr otevres zevnitr, po sundani kulate zaslepky uprostred dverni vyplne zasun do diry nejaky ctyrhran (cca 1cm siroky), pripadne vetsi sroubovak, a otoc o 90° (nevim na jakou stranu, ale jde to jenom na jednu).JirkaF píše:Jak se dá otevřít když nefunguje odemykání?
Jinak doporucuji sundat chromovou listu s tlacitkem (drzi na 8 sroubech - 6 pod vyplni dveri a 2 pod gumovou cepickou na okraji dveri), rozebrat, vycistit a pretesnit silikonem. Me se k tlacitku dosatvala voda, ktera pak zamrzla a neslo tlacitko zmacknout. Od pretesneni funguje perfektne.
Opel Astra H Caravan, Z16XEP, MR 2006
Re: páté dveře
Dík za radu. Čtyřhran nevlastním, ale na ten šroubovák asi dojde. Nejspíš to bude nutnost. Dávám tomu den, max. dva. Mikrospínač slyším cvakat, ale prd. Šacuju to na eletriku. Háčíček je v tom, že přední ostřikovače ostřikovačujou, takže pojistka to asi nebude, pokud to nemám zase jinak, protože nemám REC a místo něj mám v zadu jen nějaké relé a pár pojistek. Třeba to je tam, ale ...
Dveře asi rozebrat budu muset, protože před časem zase nechodil zadní stěrač. Pak se zase rozmyslel a chodí. Takže ten vnitřní plastovej kryt budu muset sundat a všecko vod elektra prošmejdit zkontolovat, očistit prostříknout kontaktolem.
Že se to podělalo když na to abych se v tom šťoural není počasí..., sakra.
Jo, všude jsou torxy, že?
Dveře asi rozebrat budu muset, protože před časem zase nechodil zadní stěrač. Pak se zase rozmyslel a chodí. Takže ten vnitřní plastovej kryt budu muset sundat a všecko vod elektra prošmejdit zkontolovat, očistit prostříknout kontaktolem.
Že se to podělalo když na to abych se v tom šťoural není počasí..., sakra.
Jo, všude jsou torxy, že?
Re: páté dveře
Zdravím ve spolek.
Dnes jsme se na to s Perym jukli a je to fakt "super".
Nejdřív kontrola pojistky a ta v byla OK. Byl to další smutný příběh (a tentokrát drahý) o shnilých konektorech, jako dříve u Peryho kol. Nejdřív jsem se díky radě výše zadní dveře otevřel. Potom následovalo odkrytování vnitřku dveří. 2x torx v dírce na trojúhelník a zácvaky, z nichž některé budu muset koupit nové.
Drátečků a konektorů je tam dost. Všechny jsme rozpojili a prostříkli sprejem na kontakty. Nic. Do konektoru pro zadní lištu nebylo vidět. Z konektoru pro zámek vytekla voda a ve sdruženém konektoru nahoře u pantů byly zaschlé mapy po vodě. (asi proto před časem trucoval zadní stěrač) Pak jsme sundali lištu. A hned pohled na konektor s piny plný měděnky byl super. Další zkoumání drátků u spínače přineslo poznání že ta hmota kterou to bylo nedbale zalito je prasklá a odchlíplá. Tak jsem ji nehtem odloupl a pod ní drátečky a zase oxidace. Drátky jsou origo zalité 2x. Poprvé přímo ve spínači asi bezbarvým epoxidem. A po druhé tou žlutou hmotou co praskla a pod ní se dostala voda. Takže mikrospínač ač cvaká, tak s uhnilým/uklepaným drátkem smůla.Samotný mikrospínač by asi vyměnit šel, ale když vezmu v úvahu stav ostatních konektorů, tak by to byla jen otázka času, kdy odejde osvětlení RZ, nebo piny v tom celkovém konektoru. Takže je objednán nový svazek za bratru 2 400KČ. Proč tam soudruzi z NDR nedali taky konektor a nejde tedy vyměnit jen spínač nechápu. O tom proč jsou použity konektory jak do spotřební elektroniky raději nepřemýšlet.
Dnes jsme se na to s Perym jukli a je to fakt "super".
Nejdřív kontrola pojistky a ta v byla OK. Byl to další smutný příběh (a tentokrát drahý) o shnilých konektorech, jako dříve u Peryho kol. Nejdřív jsem se díky radě výše zadní dveře otevřel. Potom následovalo odkrytování vnitřku dveří. 2x torx v dírce na trojúhelník a zácvaky, z nichž některé budu muset koupit nové.
Drátečků a konektorů je tam dost. Všechny jsme rozpojili a prostříkli sprejem na kontakty. Nic. Do konektoru pro zadní lištu nebylo vidět. Z konektoru pro zámek vytekla voda a ve sdruženém konektoru nahoře u pantů byly zaschlé mapy po vodě. (asi proto před časem trucoval zadní stěrač) Pak jsme sundali lištu. A hned pohled na konektor s piny plný měděnky byl super. Další zkoumání drátků u spínače přineslo poznání že ta hmota kterou to bylo nedbale zalito je prasklá a odchlíplá. Tak jsem ji nehtem odloupl a pod ní drátečky a zase oxidace. Drátky jsou origo zalité 2x. Poprvé přímo ve spínači asi bezbarvým epoxidem. A po druhé tou žlutou hmotou co praskla a pod ní se dostala voda. Takže mikrospínač ač cvaká, tak s uhnilým/uklepaným drátkem smůla.Samotný mikrospínač by asi vyměnit šel, ale když vezmu v úvahu stav ostatních konektorů, tak by to byla jen otázka času, kdy odejde osvětlení RZ, nebo piny v tom celkovém konektoru. Takže je objednán nový svazek za bratru 2 400KČ. Proč tam soudruzi z NDR nedali taky konektor a nejde tedy vyměnit jen spínač nechápu. O tom proč jsou použity konektory jak do spotřební elektroniky raději nepřemýšlet.