Zapojení tlačítka SPORT
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Na preplnanom benzine mi pri original opel softe sport mod nahusti namapovanie celej škaly plynoveho pedalu tak max do prvych dvoch tretin jeho drahy, motor teda pocitovo rychlejsie reaguje. Plyn stlaceny v prvej tretine jeho drahy pri sport OFF = uz polovicny plyn so sport ON. Auto sa tak da ovladat iba jemnymi pohybmi spickou pravej nohy, ale v takom tom mestskom popojizdeni sa s tym neda jazdit (samozrejme nie je ani dovod mat to v meste aktivovane).
Pri EDS softe a sport OFF je k dispozcii kvazi len prvych 80% drahy plynu, teda aj ked to das na podlahu, RJ stale cita hodnoty prislusne pre plynovy pedal stlaceny ako keby na 80-tich percentach. Sport ON = cela ta parada:) ...aj so vsetkymi rizikami, ktorych negativne dosledky po roznych UK, DE, CZ a SK forach sabujem tak pri 3-6% upravenych Oplikov.
Vzlastne je, ze aj ked nahram EDS mapu ktora by nemala sport modom menit charakter plynu, tlakomer turba pri sport ON zretelne rychlejsie ukaze prechod z podtlaku pred skrtiacou klapkou na atmosfericky tlak a nasledne prechadza do pretlaku. Kdezto so sport OFF tesne pred dosiahnutim atmosferickeho tlaku tak na pol-sekundicku vzdy zavaha/stagnuje.
V pripade origo softu alebo EDS xPS/sport yPS ten rychlejsi prechod do plnenia tlaku podporuje ten agresivnejsi "sport" nastup vykonu resp. krutaku ako pise aj X-Father.
Pri EDS softe a sport OFF je k dispozcii kvazi len prvych 80% drahy plynu, teda aj ked to das na podlahu, RJ stale cita hodnoty prislusne pre plynovy pedal stlaceny ako keby na 80-tich percentach. Sport ON = cela ta parada:) ...aj so vsetkymi rizikami, ktorych negativne dosledky po roznych UK, DE, CZ a SK forach sabujem tak pri 3-6% upravenych Oplikov.
Vzlastne je, ze aj ked nahram EDS mapu ktora by nemala sport modom menit charakter plynu, tlakomer turba pri sport ON zretelne rychlejsie ukaze prechod z podtlaku pred skrtiacou klapkou na atmosfericky tlak a nasledne prechadza do pretlaku. Kdezto so sport OFF tesne pred dosiahnutim atmosferickeho tlaku tak na pol-sekundicku vzdy zavaha/stagnuje.
V pripade origo softu alebo EDS xPS/sport yPS ten rychlejsi prechod do plnenia tlaku podporuje ten agresivnejsi "sport" nastup vykonu resp. krutaku ako pise aj X-Father.
Astra GTC 1,6 turbo / EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts
- Reklama
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Takze jakej je konecnej verdikt? Lisi se funkce tlacitka sport u preplnovanych a nepreplnovanych motoru?
Astra • 1.6 • Enjoy • Easytronic • 2009 • 17"
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Dneska jsem zabudoval listu s tlacitkem SPORT, pres OPCOM v IPC tlacitko aktivoval, a ono nefunguje Kabelaz uz jsem mel pripravenou od vyroby, tak jsem predpokladal, ze s dodelanim tlacitka nebude problem. Ani kdyz dam v IPC test kontrolky na tlacitku, tak se nerozsviti.
Je mozne, ze by tlacitko na liste bylo rozbite? Da se to nejak promerit? Nebo se mam smirit s tim, ze moje IPC nepodporuje tlacitko SPORT?
Je mozne, ze by tlacitko na liste bylo rozbite? Da se to nejak promerit? Nebo se mam smirit s tim, ze moje IPC nepodporuje tlacitko SPORT?
Opel Astra H Caravan, Z16XEP, MR 2006
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Tlacitko uz jsem promeril (PIN 8 + PIN 2) - je v poradku, problem bude tedy asi v IPC
Opel Astra H Caravan, Z16XEP, MR 2006
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Ja myslim ze da, pokud mate k dispozici diagnostiku.vojta píše:nedásekiller píše:toto je pre mna nova informacia. Da sa nejak dopredu urcit ci to budiky podporuju?
1. zkontrolujte osazenost PINu 8 + 17 na konektoru u tlacitkove listy
2. aktivujte v IPC tlacitko SPORT
3. zmerte napeti (pri zapnutem zapalovani?) mezi PINem 2 a PINem 8
- pokud namerite nulove napeti (tak jako ja ), mate smulu a tlacitko SPORT nebude fungovat
- pokud namerite napeti nenulove (5V ?), tak by tlacitko SPORT melo fungovat
Timhle testem zjistite, zda budiky podporuji tlacitko SPORT, jeste to neznamena, ze s nim pujde vypinat ESP.
Opel Astra H Caravan, Z16XEP, MR 2006
Re: Zapojení tlačítka SPORT
mozno som to tu uz spominal, ale to ci pojde tlacitko zavisi aj od budikov. kto ma jednoduchsie identy budikov, tak tomu nic nepomoze a SPORT nepojde! musel by vymenit budiky
<')))><
Astra 08 1.7 CDTI Caravan
Astra 08 1.7 CDTI Caravan
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Ahoj,mám dotaz.Chci si namontovat tlačítko SPORT,mám středový panel který má jen dva otvory na tlačítka v jednom je zamykání a druhé je rezerva.Zajímá mě zda existuje možnost namontovat to tlačítko do té volne pozice.Díky za odpověď
Re: Zapojení tlačítka SPORT
no eistuje a sece tak že si koupíš tlačítkovou lištu s tlačítkem centrál a SPORT
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Tak to by bylo přesně co potřebuji.Nedokazal by jsi ji sehnat?Nebo aspon cislo dílu?Díkyvojta píše:no eistuje a sece tak že si koupíš tlačítkovou lištu s tlačítkem centrál a SPORT
-
- Příspěvky: 142
- Registrován: 07 srp 2010, 20:58
- Bydliště: Most
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Taky bych ji bral... za kolik se da sehnat Vojto???vojta píše:no eistuje a sece tak že si koupíš tlačítkovou lištu s tlačítkem centrál a SPORT