Zafira B Z19DTH ztráta vykonu
- Reklama
Re: Zafira B Z19DTH ztráta vykonu
50.000 ??? To je snad nějaký překlep ne?
Kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod ...
Astra H Hatchback 1.9 CDTI 88kW, Black
http://www.veramon.czweb.org
Astra H Hatchback 1.9 CDTI 88kW, Black
http://www.veramon.czweb.org
Re: Zafira B Z19DTH ztráta vykonu
Bohužel není... originální náhradni díl samotný na faktuře je za 40000,- a ostatní jsou diagnostiky, drobné náhradní díli a hlavně práce...David B. píše:50.000 ??? To je snad nějaký překlep ne?
Také už jsem v tomto servisu byl naposledy.... a to si ještě myslím, že něco zvorali, protože mi přijde po tak důkladné opravě, že se to nemůže po 2měsících zase ucpat....
Proto jedu do "vyhlášeného" Opel servisu, aby mi to důkladně prohlédli a vydali nějaké resumé...
Zafira 1,9CDTI (110kW) .....
Re: Zafira B Z19DTH ztráta vykonu
Takže jsi vyhodil 50000 korun a potrestáš servis tím, že už tam nepojedeš?
Re: Zafira B Z19DTH ztráta vykonu
To ne.... potřebuji mít v ruce papír, od renomovaného servisu, zda něco nepodělali.... nebo zda chybně neidentifikovali závadu, abych mohl jejich opravu reklamovat....
Zítra ráno jedu na tu diagnostiu, a hned budu volat tam, kde mi to opravovali a sdělím jim, že se závada opakuje, a že jsem to dal na velkou diagnostiku (kam by stejně museli zajet) a tak....
Zítra ráno jedu na tu diagnostiu, a hned budu volat tam, kde mi to opravovali a sdělím jim, že se závada opakuje, a že jsem to dal na velkou diagnostiku (kam by stejně museli zajet) a tak....
Zafira 1,9CDTI (110kW) .....
Re: Zafira B Z19DTH ztráta vykonu
Uff, už sem se lek, že jsi takovej kliďas Držim palce!
Re: Zafira B Z19DTH ztráta vykonu
No nakonec je to tak napůl.... zatím jezdím, neboť mi vyměnili čitlo tlaku a provedli regeneraci filtru DPF, ale rozhodně mi nepotvrdili, že by soudruzi v předešlém servisu udělali někde nějakou zásadní chybu.... Jen jediné co vím, že tam nemám úplně origo filtr, takže pokud nastanou nějaké problémy, mám dohodnuto, že mi napíší resumé, že na vozidle je osazen neidentifikovatelný filtr DPF... víc, že pro mne udělalt nemohou...
Jinak jsem tedy zase zacvakal 7000,- , ale hlavně, že zatím jezdím a snad už to chvíli dá pokoj....
Musím uznat, že když jsem to včera odpoledne odvážel domů, tak to jelo jak nikdy před tím.... takže to čidlo asi bylo opravdu v háji a dávalo špatné informace...
Jinak jsem tedy zase zacvakal 7000,- , ale hlavně, že zatím jezdím a snad už to chvíli dá pokoj....
Musím uznat, že když jsem to včera odpoledne odvážel domů, tak to jelo jak nikdy před tím.... takže to čidlo asi bylo opravdu v háji a dávalo špatné informace...
Zafira 1,9CDTI (110kW) .....
Re: Zafira B Z19DTH ztráta vykonu
Jak to tak sleduju, tak jsem rád, že tam DPF-ko nemám a i když jsem dodělával na autě kdejakou blbost, tak tohle asi vynechám
Kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod ...
Astra H Hatchback 1.9 CDTI 88kW, Black
http://www.veramon.czweb.org
Astra H Hatchback 1.9 CDTI 88kW, Black
http://www.veramon.czweb.org
Re: Zafira B Z19DTH ztráta vykonu
No tak to rozhodně udělelej...
DPF filtr je tam prostě jen jako ekologická finta na tahání peněz.
Jinak samozřejmě funguje, ale jen pokud se dorží přesně provozní podmínky, které se většinou člověk dozví, až se mu to ucpe...
Hlavně je nutné točit motor přes 2K otáček tedy jezdit spíše na nižší převodové stupně.... po městě prostě 3 a ne 4.... A hlavně by také mohli říci rovnou, e auta obsahující tento doplněk jsou určena pro ježdění delších vzdáleností a to nejlépe po dálnici, kde jsou otáčky vysoké i při 6 převodovém stupni.
Já se teď jen modlím, aby to na co nejdelší dobu dal pokoj....
DPF filtr je tam prostě jen jako ekologická finta na tahání peněz.
Jinak samozřejmě funguje, ale jen pokud se dorží přesně provozní podmínky, které se většinou člověk dozví, až se mu to ucpe...
Hlavně je nutné točit motor přes 2K otáček tedy jezdit spíše na nižší převodové stupně.... po městě prostě 3 a ne 4.... A hlavně by také mohli říci rovnou, e auta obsahující tento doplněk jsou určena pro ježdění delších vzdáleností a to nejlépe po dálnici, kde jsou otáčky vysoké i při 6 převodovém stupni.
Já se teď jen modlím, aby to na co nejdelší dobu dal pokoj....
Zafira 1,9CDTI (110kW) .....
Re: Zafira B Z19DTH ztráta vykonu
Zdar. Musím trochu rozvířit hladinu.
Denně se setkávám s problémem zvaným DPF. Bohužel vše co se týká zanešení DPF má tolik možných příčin, že se občas nepodaří napoprvé závadu odstranit.
Za celou dobu co jezdí auta s DPF jsem měnil 1, slovy jeden, a to v záruce. Jinak jde DPF slušně vyčistit + statická regenerace.
Nejčastější závada je pootevřený EGR, vyčištění je většinou na chvíli, výměna je jistější. Neprovedení regenerace může způsobit ale i je vadná žhavička, krátkého rosvícení kontrolky si občas nikdo nevšimne a je tu problém.
Samozřejmě další problém může být čidlo teploty nebo tlaku na DPF.
Ale nejvíc problémů si způsobují majitelé samy, podtáčení motoru, jízda na krátké vzdálenosti, vypnutí motoru při regeraci (jééé mně se najednou zvedla spotřeba a motor začal běžet nějak divně).
Buhužel na to asi největší vinu nesou prodejci, kteří nedokáží popsat funci DPF a co vyžaduje od řidiče. Je pěkné mít 150 koní, ale motor točí na 6 při 150 kmh jen cca 2000 ot/m a to není pro PF kdoví co.
Doporučuji více točit, při rozsvícení kontrolky jet na diagnostiku (spousta blbostí může způsobit nefunkčnost regenerace), a hlavně KONTROLUJTE OLEJ. Při regeneraci se dostává trochu nafty do oleje, samo ztratíte pár procent z životnosti oleje. Ale při nedokonalých regeneracích je to 8% a nafty mnohem víc. Pár přetočených motorů už jsem viděl.
Teď tu právě řeším jedno zapeklité auto a už jsem v koncích. Proto lezu po forech a koukám jestli někdo řešil vyndání DPF, protože tenhle je už opravdu KO a 50k do toho zákazník nedá.
Hodně bezproblémových kilometrů přeje
gemarc
Denně se setkávám s problémem zvaným DPF. Bohužel vše co se týká zanešení DPF má tolik možných příčin, že se občas nepodaří napoprvé závadu odstranit.
Za celou dobu co jezdí auta s DPF jsem měnil 1, slovy jeden, a to v záruce. Jinak jde DPF slušně vyčistit + statická regenerace.
Nejčastější závada je pootevřený EGR, vyčištění je většinou na chvíli, výměna je jistější. Neprovedení regenerace může způsobit ale i je vadná žhavička, krátkého rosvícení kontrolky si občas nikdo nevšimne a je tu problém.
Samozřejmě další problém může být čidlo teploty nebo tlaku na DPF.
Ale nejvíc problémů si způsobují majitelé samy, podtáčení motoru, jízda na krátké vzdálenosti, vypnutí motoru při regeraci (jééé mně se najednou zvedla spotřeba a motor začal běžet nějak divně).
Buhužel na to asi největší vinu nesou prodejci, kteří nedokáží popsat funci DPF a co vyžaduje od řidiče. Je pěkné mít 150 koní, ale motor točí na 6 při 150 kmh jen cca 2000 ot/m a to není pro PF kdoví co.
Doporučuji více točit, při rozsvícení kontrolky jet na diagnostiku (spousta blbostí může způsobit nefunkčnost regenerace), a hlavně KONTROLUJTE OLEJ. Při regeneraci se dostává trochu nafty do oleje, samo ztratíte pár procent z životnosti oleje. Ale při nedokonalých regeneracích je to 8% a nafty mnohem víc. Pár přetočených motorů už jsem viděl.
Teď tu právě řeším jedno zapeklité auto a už jsem v koncích. Proto lezu po forech a koukám jestli někdo řešil vyndání DPF, protože tenhle je už opravdu KO a 50k do toho zákazník nedá.
Hodně bezproblémových kilometrů přeje
gemarc
Pracuji v servisu Opel a nestydím se za to
Pavel Novák
Pavel Novák