Je to uplně normální forum o Astře H, na normálních forech se tohle řeší. Mě přijde jak když jsem tu s 60ti letýma dědkama jen. Cokoliv se má upravit tak každej šíli.hombre_71 píše:Nevím čemu se divíš, na blbou otázku - blbá odpověť. Navíc tyhle dotazy bych spíš čekal někde na fóru o Škodě Oktávii I , to je přece ten nejlepší dieselový trhač na světě, jak každý dobře ví, ne ?
Co trpí při chipování ? Netrpí motor, ten trpí v případě že pojedeš furt plnej plyn Praha - Brno, ale trpí turbo. To odchází. Tak co uděláš ? Vemu turbo třeba z 2.3 JTD, dám ho tam a hned snese větší tlak, např. 200 koní. Budou tam větší teploty, protože tam bude větší tlak tak koupim novej intercooler kterej to turbo dostatečně ochladí. Pak nevim kolik vydrží spojka tak dejme tomu. 180 koní max.
A až poté co tam budu tohle vše mít můžu auto chipnout a nevim co by tomu autu teď mělo škodit. Bude mít namáhaný než seriový, protože tam budou součástky motoru, který mají daleko větší rezervy.
Správně, ten pán tomu rozumí, protože ten motor je už od výrobce pěkně našponovanej, takže ty chip firmy co slibují výkon 190 koní apod. v životě Háčko 110 kW nechipovali. Bavil jsem se s Voleskem (kdo trochu ví něco o chipu tak ho zná) a ten mi řekl, že mi moje tak jak je teď max. 165 koní se zárukou. Prý mi tam dá klidně i víc ale už bez zaruky.Haczek píše:Take o "chipu" uvažuji a velké Káčko (RomanK) z toho šílí radostí
Mám reference od více lidí o více firmách a nejlépe mně vychází
http://www.profi-chiptuning.cz/
Je to původně jeden človíček co auta čipuje už více než 10let. Nechávali si u něj čipovat "firmy" které pak čipování prodali jako své vlastní.
čipuje asi "nejrozumněji" -schválně se koukněte kolik slibují ostattní čipaři třeba na 1,9CDTi 110kW. On pouze rozumných 19kw a 50Nm navrch a nežene to do závratných výkonů..., ale pokud někdo chce tak tam těch kW a Nm vyčaruje kolik si kdo bude přát....
Cena? 5000kč
a pokud se domluvíme 4 tak budeme mít slevu až cca 50procent
Jo a pokud se něco pos.... tak do dílny k Romanovi to jde těch pár metrů odtam odtlačit
Takže nové turbo, intercooler, spojka (nevim do kolika je) a převodovka by snad měla být ok a neni problém mít třeba 147 kW...(200 PS). Jde o to jen to auto připravit. Protože při chipování netrpí motor ale trpí věci jako turbína, spojka apod. protože přesahuješ tlak, přenášenou sílu na které jsou stavěné.