zaslepení EGR u 1.9CDTI

Odpovědět
Uživatelský avatar
jendaland
Příspěvky: 130
Registrován: 15 zář 2013, 21:07
Bydliště: Teplice

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od jendaland » 15 lis 2015, 13:33

Ok díky za rady, půjdu do těch s těmi dírami. Swabel máš SZ.
Díky
Astra H 2006 Z19DT chip 106kw-340nm, bez DPF
S pomocí tohoto fóra dodělán tempomat,PP,ovladače na volantu atd..
OP-COM

Reklama
 

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od swabel » 15 lis 2015, 18:36

Bez dier - nutné použiť emulátor
S dierami - len čiastočne zamedzí prietoku spalín do sania
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

alzafir
Příspěvky: 48
Registrován: 08 říj 2010, 21:31
Bydliště: Ostrava

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od alzafir » 21 pro 2015, 23:26

Prošel jsem toto vlákno, je vidět, že emulátor od poláků je oblbovák váhy vzduchu, nic víc, nic míň. Ale to stačí. Jednotka chybu nevykáže.
Jen mi řekněte, proč to zaslepujete? S odpojeným konektorem je EGR zavřený. Nebo se pletu? Ta pružina by ho každopádně měla udržet zavřený.
Předpokládám, že to je stejné jako s tou blbůstkou, co mám na Y20DTH, Y22DTR.
A kdyby se mi dostala pod ruce jednadevítková motorizace, nebyl by problém modifikovat géčkový emulátor na háčko.
To je ovšem vedlejší. Jestli ten emulátor funguje, jak bych předpokládal, není důvod to odpojovat ani před STK. Emise oxidů dusíku sice zvýšíte, ale kouřivost klesne.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
honzap
Příspěvky: 629
Registrován: 14 bře 2014, 14:30

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od honzap » 23 pro 2015, 13:10

Ahoj,

blbé je, že když odpojím egr fyzicky, svítí mi kontrolka a nemusím si všimnout jiné chyby (asi by mohlo být řešením čas od času skouknout chyby třeba přes prachsprostej bluetooth adaptér).

-má vůbec smysl EGR odpojovat? (nemám DPF, s ním bych to viděl pod jinou optikou), jestli vydrží 150-200 000 km, klidně koupím nový a budu jezdit dalších 150 000 kilometrů bez starostí. Může být vhodná i origo záslepka.

jako výrazné pro bych viděl odstranění bordelu v sání/klapce a jinak je to asi jedno, když mi všechno funguje....

Něco testovat můžu, livedata nejsou problém, ale nejsem zrovna za rohem.
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE

alzafir
Příspěvky: 48
Registrován: 08 říj 2010, 21:31
Bydliště: Ostrava

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od alzafir » 25 pro 2015, 12:31

No tak asi máte kliku, že s odpojeným EGRem můžete jezdit. To si u Y22DTR nemůžu dovolit, okamžitý nouzák.
Jasné je, že největším přínosem je sání bez sazí.
Za pár dní budu něco testovat na Z17DTJ, tam to je o něco složitější, jednotka počítá se zpětnou vazbou.
Brzy se ozvu a zkusíme něco změřit. Máš opcom?
Naposledy upravil(a) alzafir dne 27 pro 2015, 09:39, celkem upraveno 1 x.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
honzap
Příspěvky: 629
Registrován: 14 bře 2014, 14:30

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od honzap » 27 pro 2015, 08:57

Jezdit s odpojenym egrem jsem jeste nezkousel, možná to do nouzaku spadne taky. Vyzkousim.

China clone mam.
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE

alzafir
Příspěvky: 48
Registrován: 08 říj 2010, 21:31
Bydliště: Ostrava

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od alzafir » 27 pro 2015, 09:39

Číňan bude stačit 8-)
Ona si 1.9tka asi nechá hodně líbit, když si nechá líbit zaslepovací plech se třemi dírami. Tím se musí rapidně snížit průtok přes váhu. A nespadne do nouzáku. :?:
Myslím, že udělat emulátor pro tento motor je brnkačka. Fakt to vidím jen na to, že si nechám změřit průtoky v několika režimech a zmodifikuju emulátor z 2,2jky na 1,9tku.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od Frydex » 27 pro 2015, 12:45

Alzáku, a co tak emulátor na 1,7 :idea:
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

alzafir
Příspěvky: 48
Registrován: 08 říj 2010, 21:31
Bydliště: Ostrava

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od alzafir » 27 pro 2015, 17:54

Neuvěříš, ale zítra budu mít na čištění EGRu Z17DTJ, osciloskop je přichystaný 8-) , ověřím, co je třeba. Tahle jednotka chce i feedback z jednotky, což problém nebude, takže jo, na 1,7čky si myslím, že bude emulátor vcelku brzo 8-)
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
Sady
Příspěvky: 87
Registrován: 08 črc 2015, 08:21
Bydliště: Krmelín

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Příspěvek od Sady » 06 čer 2016, 20:30

alzafir píše:Neuvěříš, ale zítra budu mít na čištění EGRu Z17DTJ, osciloskop je přichystaný 8-) , ověřím, co je třeba. Tahle jednotka chce i feedback z jednotky, což problém nebude, takže jo, na 1,7čky si myslím, že bude emulátor vcelku brzo 8-)
Ahoj Alzáku, tak jak s tím simulátorem kouře? Dnes jsem byl donucený vyměnit EGR na mém Z17DTJ. Žádná chyba, ale jel jsem do Kladna vyčistit DPF a navýšit koníky a kluci mi po první diagnostice doporučili vyměnit EGR, že se chová podivně. Na to že jsem jej čistil před 10tkm jsem nevěřil, jak byl zanesený... :( To tankuju jenom Vervu a VIF (v poměru plechovka na 2 nádrže). Tak jen doufám, že mi neodešly vstřiky....
Opel Zafira B 1.7 CDTI (8V) COSMO 81 kW (chip PowerTEC 107,2 kW), 2009, Z17DTJ, DPF, Božský MKJ, ABS Full, Quick Heat, CID, DVD90

Odpovědět