Nouzový řežim, spínač výření

Odpovědět
danielGTC
Příspěvky: 2
Registrován: 31 črc 2015, 07:09

Nouzový řežim, spínač výření

Příspěvek od danielGTC » 31 črc 2015, 07:16

Dobrý den, jsem tu nováček a rovnou bych potřeboval radu prosím.
Jsem majitelem Astry H GTC 1.9cdti 110kw. Auto mi stále padá do nouzáku. Po přečtení fór, jsem si myslel, že je ucpaný sání a tak jsem ho vyčistil, klapky vydělal, díry zavařil a rovnou zaslepil egr. Ale auto stále padá do nouze. Po vyčištění jede jako střela, až se bojím skoro (RIP Octavia RS :mrgreen: ), ale pak chcípnu motor a po nastartování nouze. Skáče si tam jak chce a nevím co s tím. Diagnostika píše dvě chyby. Spínač víření a Netěstnost sání (nebo něco takového). Nemáte někdo zkušenost s něčím podobným? Už mě to štve, chci si auto v létě užívat a 50% času je v nouzi. Ještě chci podotknout že motorek jsem neměnil zůstal tam starý, chce to teda vymazat jeho data a data od škrtící klapky?

Děkuji za jakoukoliv radu a zkušenost. :)
Daniel

Astra H GTC 1.9cdti 110kw

Reklama
 

Uživatelský avatar
Destroyer
Příspěvky: 160
Registrován: 06 čer 2010, 10:49
Bydliště: České Budějovice

Re: Nouzový řežim, spínač výření

Příspěvek od Destroyer » 31 črc 2015, 14:10

K zaslepení egr ventilu je zapotřebí ještě softverová úprava. Takže si egr pěkně vyčisti a to jak komoru, elekromagnet, tak i přívodní trubku mezi samotným egr ventilem a egr chladičem. Návod na čištění je zde na fóru. Pak vyndej záslepku a jezdi. V dnešní přísné době emisních limitů, jde zpět do sání až 60% výfukových plynu. Řídící jednotka s tímto přísunem počítá a když ho nemá, tak je celá nervózní. Zajeď si někam na diagnostiku a zkus test akčních členů (vířivé klapky). Servomotorek, který s nimi manipuluje může být v kopru. Vyčisti snímač tlaku sání, propláchni čističem brzd a profoukni vzduchem.
Astra H, Z19DTH, 2005
Pneuservis, autoservis, autodiagnostika. Nastavovací prvky časování rovodů pro většinu modelů značky Opel. Originální náplně, originální a aftermarketové díly se slevou pro členy tohoto fóra.

Odpovědět