Dobrý den, jsem tu nováček a rovnou bych potřeboval radu prosím.
Jsem majitelem Astry H GTC 1.9cdti 110kw. Auto mi stále padá do nouzáku. Po přečtení fór, jsem si myslel, že je ucpaný sání a tak jsem ho vyčistil, klapky vydělal, díry zavařil a rovnou zaslepil egr. Ale auto stále padá do nouze. Po vyčištění jede jako střela, až se bojím skoro (RIP Octavia RS ), ale pak chcípnu motor a po nastartování nouze. Skáče si tam jak chce a nevím co s tím. Diagnostika píše dvě chyby. Spínač víření a Netěstnost sání (nebo něco takového). Nemáte někdo zkušenost s něčím podobným? Už mě to štve, chci si auto v létě užívat a 50% času je v nouzi. Ještě chci podotknout že motorek jsem neměnil zůstal tam starý, chce to teda vymazat jeho data a data od škrtící klapky?
Děkuji za jakoukoliv radu a zkušenost.
Nouzový řežim, spínač výření
Nouzový řežim, spínač výření
Daniel
Astra H GTC 1.9cdti 110kw
Astra H GTC 1.9cdti 110kw
- Reklama
Re: Nouzový řežim, spínač výření
K zaslepení egr ventilu je zapotřebí ještě softverová úprava. Takže si egr pěkně vyčisti a to jak komoru, elekromagnet, tak i přívodní trubku mezi samotným egr ventilem a egr chladičem. Návod na čištění je zde na fóru. Pak vyndej záslepku a jezdi. V dnešní přísné době emisních limitů, jde zpět do sání až 60% výfukových plynu. Řídící jednotka s tímto přísunem počítá a když ho nemá, tak je celá nervózní. Zajeď si někam na diagnostiku a zkus test akčních členů (vířivé klapky). Servomotorek, který s nimi manipuluje může být v kopru. Vyčisti snímač tlaku sání, propláchni čističem brzd a profoukni vzduchem.
Astra H, Z19DTH, 2005
Pneuservis, autoservis, autodiagnostika. Nastavovací prvky časování rovodů pro většinu modelů značky Opel. Originální náplně, originální a aftermarketové díly se slevou pro členy tohoto fóra.
Pneuservis, autoservis, autodiagnostika. Nastavovací prvky časování rovodů pro většinu modelů značky Opel. Originální náplně, originální a aftermarketové díly se slevou pro členy tohoto fóra.