Příspěvek
od vojtavojta » 18 dub 2014, 11:28
Vubec nemam strach. To puvodni vinuti je ochycene v vylisovanych kapsickach na vyvodech konektoru a potom nejak mechanicky zamackle. Ja to svoje jsem udelal co se tyce celkove delky dratu (pocet zavitu je dulezity,protoze pokud nebude stejny jak v orginale tak se zmeni delka dratu a tim padem celkovy odpor vinuti),venkovniho prumeru vinuti,jak poctu vinuti a prumeru odporoveho dratu,na chloup stejne jak to puvodni. Ja uchyceni jsem nahradil mini sroubkama na ktere jsem uchytil "fousy" vinuti a do predem pripravenych otvoru prumeru 3,2mm jsem to pritahnul k vyvodu konektoru.
Pises ze se tam vytvari hodne tepla co je logicke,protoze je tam nejvetsi odpor ale proc neodesla predtim tepelna pojistka??? To mi jaksi neleze do hlavy.
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM