Vojtavojta krasavice
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: Vojtavojta krasavice
No,jasne mi neni nic .Ale diky za info,predam dal kamosovi elekrikarovi
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM
- Reklama
Re: Vojtavojta krasavice
Vojto zkus, zda podle shéma od Skrolanta bude napětí na svorkovnici odporů při zapnutém 1° ventilátoru (když ostatní fungují). Na svorkovnici u odporu je to Pin č.4 = 1 poloha a je to oranžový vodič. Pokud naměříš napětí (+zkoušečkou), tak to bude odpor. Přepínáním na vyšší polohu ventilátoru se postupně vyřazují odpory.
Pin č.1 = 2 poloha fialový vodič
Pin č.2 = 3 poloha modrý vodič
Pin č.5 = 4 poloha zelený vodič
Pin Č. 1P (B) je již + červený vodič přívod na motorek topení
Pin č.1 = 2 poloha fialový vodič
Pin č.2 = 3 poloha modrý vodič
Pin č.5 = 4 poloha zelený vodič
Pin Č. 1P (B) je již + červený vodič přívod na motorek topení
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: Vojtavojta krasavice
Tak po tezkem boji,se mi podarilo vytahnou predradny odpor (strasne malo mista pro ruky) a zjistil jsem zajimavou vec. Propalil se vinuty odporovy dratek,ktery zodpovida za funkcnost 1-ho stupne klimy a tepelna pojistka,ktera by mela tomu zabranit je o.k.,protoze ostatni rychlosti jedou. Na fotkach je videt jak je to prerusene.
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: Vojtavojta krasavice
Udelal jsem nove vinuti,vymenil a uz foukame .
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM
Re: Vojtavojta krasavice
Vojto a z čeho jsi udělal nové vinutí? Co je to za drát - materiál?
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: Vojtavojta krasavice
To nove vinuti jsem udelal z odporoveho dratu. Ten puvodni mel silu 0,6mm,tak jsem sehnal stejny a udelal jsem presne stejny pocet vinuti (14). Namotal jsem to na 7mm kulatinku,takze je to uplne stejny kus jak ten puvodni.
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM
Re: Vojtavojta krasavice
2xVojto . Nechceš udělat nějaký návod do sekce návody, jak na to? Zlatý český ručičky nevymřely.
Opel Astra H Caravan 1,7CDTi 74kW Z17DTH 2/2005 Elegance
http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=41&t=3557
OPCOM China Clon
http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=41&t=3557
OPCOM China Clon
Re: Vojtavojta krasavice
Vojto obdivuji tvou odvahu, že nemáš strach z požáru vozidla. Není důležitý stejný počet závitů, ale celkový odpor vinutí. Také se obávám, že jsi nedokázal udělat původní bodový svár vinutí do kontaktu. Největší ztráty na tomto rezistoru jsou na první stupeň - vyvine největší ztrátové teplo - a to takové, až se Ti přepálilo původní vinutí. Ochranná klec kolem vinutí a umístění do proudu vzduchu ventilátoru má svůj význam.
Nicméně co shoří neshnije
Nicméně co shoří neshnije
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: Vojtavojta krasavice
Vubec nemam strach. To puvodni vinuti je ochycene v vylisovanych kapsickach na vyvodech konektoru a potom nejak mechanicky zamackle. Ja to svoje jsem udelal co se tyce celkove delky dratu (pocet zavitu je dulezity,protoze pokud nebude stejny jak v orginale tak se zmeni delka dratu a tim padem celkovy odpor vinuti),venkovniho prumeru vinuti,jak poctu vinuti a prumeru odporoveho dratu,na chloup stejne jak to puvodni. Ja uchyceni jsem nahradil mini sroubkama na ktere jsem uchytil "fousy" vinuti a do predem pripravenych otvoru prumeru 3,2mm jsem to pritahnul k vyvodu konektoru.
Pises ze se tam vytvari hodne tepla co je logicke,protoze je tam nejvetsi odpor ale proc neodesla predtim tepelna pojistka??? To mi jaksi neleze do hlavy.
Pises ze se tam vytvari hodne tepla co je logicke,protoze je tam nejvetsi odpor ale proc neodesla predtim tepelna pojistka??? To mi jaksi neleze do hlavy.
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM