![Zlý :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Napojili auto na počítač, nejaké snímky odoslali do Nemecka odkiaľ prišla predpokladaná odpoveď, t.j. motor je úplnom poriadku, má nainštalovanú najnovšiu verziu programu riadiacej jednotky.
![Zlý :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
V servise mi povedali, že oni viac urobiť nemôžu. Je pravda, že vždy boli ochotní, snažili sa mi pomôcť ako len mohli. Všetko je však v rukách automobilky, pretože len oni môžu niečo urobiť s programom riadiacej jednotky tým, že predĺžia regeneračný interval, resp. vrátia mu kladné vlastnosti, ktoré mal do októbra 2009.
Moje posledné poznatky :
Minulý týždeň počas dezinfekcie a servisu klimatizácie ( motor zapnutý s teplotou okolo 90 stupňov, zaradený neutrál ) mi stúplo zanesenie DPF o 9% t.j. takmer o 1/6 pracovného rozpätia filtra (ako viete tak pracuje v rozsahu 30- 90 %) . Prečo tak veľa?
![Šokovaný :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)