
Konečně vidím i počítadlo kilometrů a teplotu si zobrazím v jiném okně displeje....SUPER!
ve drtivé většině případů se nemusí nic ořezávat, ale někdy je spasování hodně nepřesné a diag. zásuvka je „natlačená“ k tomu plastovému úchytu tak, že je problém. Měl jsem tady např. A-H, kde byl problém připojit Tech2.power2 píše:Nějak mi ale nepasuje do zásuvky. Odřezával ten plast někdo u astry a nebo to mám jen já? Já myslel, že se u astry nic řezat nemusí
musíš udělat sekvenci zap./vyp. zapalování (viz. příručka) a v tvém případě musíš nasimulovat vytažení klíčku otevřením-zavřením dveří. MKJ musí po zasunutí do zásuvky udělat detekci typu vozu AH,ZB / VC a potom detekci přítomnosti jednotek (ECC, REC, PAS, Ident DISP, atd..) a k tomu potřebuje dva cykly vyp-zap. Tím vyp. myslím kompletní vypnutí auta a uspání všech jednotek.power2 píše:A jinak když tam mám zašedlý volby viz obrázek, znamená to, že se nenakonfigurovala jednotka správně?
Naše další fóra: | astra-g.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |