Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od swabel » 01 črc 2011, 17:16

Radsej ju poriadne prezri, ak je v poriadku, musi fungovat aj pri -25 st.
To ze ju das do tepla - tym nic nevyriesis.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Reklama
 

kykla1
Příspěvky: 17
Registrován: 05 úno 2011, 11:55

Re: Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od kykla1 » 02 črc 2011, 19:44

Vzhledem k tomu, že cena váhy vzduchu a lišty s cívkami je téměř stejná ( t.j. přes 5.000,-Kč) tak tento pokus s výměnou provedu až nakonec. Bohužel nemám nikoho, kdo by měl náhradní aby se to vyzkoušelo. Nejprve zkusím ještě vyměnit čidlo teploty nasávaného vzduchu, pouze prosím osoby zběhlé, kde ho na motoru 1,8 16V, XER , r.v. 2006, najdu. To není tak drahé, takže když to tím nebude, tak to nebude nijak bolet. Dík za odpověď.

Školník
Příspěvky: 10
Registrován: 28 čer 2010, 22:10

Re: Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od Školník » 06 zář 2011, 10:09

Ahoj, tak jak to vypadá s tímhle tématem? Mám totiž u své Zafirky po ráno cca 2 měsíce stejný problém. Už se ti podařilo to vyřešit?

Uživatelský avatar
mazzi
Příspěvky: 138
Registrován: 13 kvě 2010, 23:02
Bydliště: Bardejov, Prešov, Strážske (Slovensko)
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od mazzi » 11 čer 2012, 21:06

Zdravím páni. Keďže táto téma nie je nijako uzavretá, lebo zakladateľ sa po vyriešení problému nepochválil, tak ju trochu oživím. Podobný problém sa vyskytol u mňa. Ráno keď je auto odstaté z predošlého dňa sa mi po naštartovaní stáva toto:

http://www.youtube.com/watch?v=05lQV7BbhiI&feature=plcp

Keby som sa hneď snažil rozbehnúť auto začne cukať a strácať výkon. Počuť to aj na zvuku motora (ako aj v tom videu). Snažím sa udržať auto v pohybe a stále tlačím na plynový pedál viac a viac, cuká to ďalej až ma zrazu auto pritlačí adekvátne stlačeniu plynu. Potom je to už v poriadku. Zdá sa, že auto jazdí ako má.
Keď po naštartovaní ostanem na mieste a chvíľu počkám, prípadne trochu vytočím až sa otáčky na voľnobehu ustália, tak sa pohnem bez problémov.
Robí takmer vždy, keď je auto vychladnuté.
Pozrel som si zapaľovaciu lištu. Jeden kontakt sa mi zdá iný ako ostatné, ale neviem, či je to v norme. Dá sa to nejak otestovať?
Chyby, ktoré mi vyblikalo:
59761
10006
62103 neviem, či to má súvis...
Všetky rady ocením.
Nemám na to teraz čas, lebo sa musím učiť, ale akonáhle budem mať po, tak sa do toho pustím všetkými desiatimi. Zatiaľ sa tu dúfam nazberajú nápady s čím všetkým to môže súvisieť, čo všetko pozrieť a keď to nepomôže, tak asi budem musieť zájsť do servisu nech povymieňajú čo sa dá.
Opel Astra GTC 1.8 2006 103 kW powered by LPG
OP-COM

Školník
Příspěvky: 10
Registrován: 28 čer 2010, 22:10

Re: Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od Školník » 11 čer 2012, 21:27

Ahoj, Také jsem měl tento problém, u mne to vyřešilo shodou okolností pravidelná návštěva servisu. Diagnostika jim nic neukázala, ale závadu sami viděli, tak si známý mechanik vzpomenul, že by to mohly být trochu nekompatibilní verze SW v řídících jednotkách, přehráli je a od té doby naprostý klid. :-)

Uživatelský avatar
mazzi
Příspěvky: 138
Registrován: 13 kvě 2010, 23:02
Bydliště: Bardejov, Prešov, Strážske (Slovensko)
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od mazzi » 24 črc 2012, 13:33

Tak so svojim problémom som veľmi nepokročil a ani nápadov sa tu nenazbieralo :-/.
Jediné čo viem je, že diagnostika neukázala nič a je to závislé od počasia. Bol som v Chorvátsku a vkuse tam bolo teplo a sucho. Ani raz sa mi problém neobjavil. Vrátil som sa na Slovensko a hneď prvé vlhké ráno a chyba je späť. Tipujem nejaký zlý kontakt alebo senzor. Nejaký nápad?
Opel Astra GTC 1.8 2006 103 kW powered by LPG
OP-COM

Uživatelský avatar
Tonis
Příspěvky: 14
Registrován: 23 kvě 2010, 19:10
Bydliště: Ostrava

Re: Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od Tonis » 23 led 2013, 16:20

Oživuji toto téma. Měl jsem také problém s výkonem po nastartování-otáčky 800-1200, velmi nepříjemné když se rozjíždím do kopce. V Oplu nahrán nový SW ECU-číslo dílu Opel-12992406, verze 2817. (přímo pro tento problém). Funguje to :D

Uživatelský avatar
ŠAFA
Příspěvky: 26
Registrován: 24 kvě 2013, 12:12
Bydliště: Přerov

Re: Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od ŠAFA » 17 čer 2013, 14:01

Jsou ještě nějaké nové poznatky k tomuto problému? Mám zcela to samé a ještě jsem si všiml, že problém s neochotou jít za plynem přestává ve chvíli, kdy něco tlumeně klepne (je to cítit trochu i v pedálech) v motoru. Co si vezmou v Opelu za přehrátí toho softwaru? Díky
Zafira B, 2006, Z18XER
ex: BMW e36 328i Touring a několik VW

baboon
Příspěvky: 77
Registrován: 15 bře 2013, 19:25

Re: Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od baboon » 17 čer 2013, 22:13

Řešení problému nemám, ale zajímalo by mě to klepnutí v pedálech - také ho zaznamenávám, ale netuším, co to je? Je to vždy po nastartování a až po rozjezdu do vyšší rychlosti než cca 20kmh..Pak krátce klepne někde vepředu a je to cítit v pedálech..Pak už se to neozve.. Nevíte někdo, co to je?

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od Frydex » 17 čer 2013, 22:27

Je to kontrola ABS. Jednotka si osahá všechny čidla ABS a pak dá čerpadlu pokyn, aby se ABS aktivovalo a to je právě ten zvuk. Do této rychlosti po nastartování ABS nefunguje...
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

Odpovědět