problem s dobijanim baterie...
problem s dobijanim baterie...
V miestnom servise prezreli kable,urobili diagnostku TEXA - nic nenasli,nakoniec komunikovali s oplom,zevraj problem je v riadiacej jednotke.
Podla ich slov to vyzeralo,zeby najradsej vymenili jednotku..Tak som radsej auto zobral..Moze to mat za nasledok riadiaca jednotka to dobijanie???
Mam skusit diagnostiku u opla??
Podla ich slov to vyzeralo,zeby najradsej vymenili jednotku..Tak som radsej auto zobral..Moze to mat za nasledok riadiaca jednotka to dobijanie???
Mam skusit diagnostiku u opla??
- Reklama
Re: problem s dobijanim baterie...
RJ s dobijanim nic nema, pokial viem. Je to cisto praca altik-bateria. Ako si zistil, ze je problem s dobijanim? Omeral si bateriu pri vypnutom motore, a potom znovu pri vyssich otackach? Standard vystupy baterie byvaju:
pri vypnutom motore cca 13V
pri vyssich otackach cca 13,8V
+- 1 Volt hore dole...
pri vypnutom motore cca 13V
pri vyssich otackach cca 13,8V
+- 1 Volt hore dole...
Astra H 1,6 16V kombi
Re: problem s dobijanim baterie...
No vcera,som dosiel po 3 tyzdnoch na Slovensku,naspat.Bateria bola vybita,mala len cez 2 volty.Dnes som ju nabil,mala cez 13 voltov,ked som nastartoval,tak to davalo 12 voltov.Cize ju nedobija,dokonca,niekde straca prud,pretoze pred odchodom na Slovensko mala 12 voltov.No pred polrokom,mi v tom servise menili altik,auto slo asi 4 mesiace..Neviem bud pri namontovani urobili chybu..Mozno chceli zachranit ten alternator,lebo na kabli som videl priletovanu diodu.Nie som si isty ci to tak bolo predtym..Ked som bol doma,zobral som stary alternator opravit.Vraj bol odpaleny diodovy mostik..Predtym,ked som mal prvy krat s dobijanim,aspon kontrolka ukazovala dobijanie.Mozno kvoli tomu,ze teraz neukazuje,si myslia,ze je problem s RJ,alebo to zbabrali a nechcu to opravit..Skusim dat do ineho servisu..
Re: problem s dobijanim baterie...
Tak to jo, diodovy mostik je najcastejsia pricina. Ale je to huste - vymenia alternator, ale zrejme nie za novy, napajkuju nejaku diodu na kabel....To by sa dalo aj reklamovat, pol roka tusim davaju na opravu. Mali by to poriesit zdarma. Na druhej strane, ak su to nejaki fuseri, aj ja by som siel inde.
Astra H 1,6 16V kombi
Re: problem s dobijanim baterie...
tak to musela byt dobre v p*ci ta baterka ked mala 2 volty ... to som ani nevidel este
Astra H 1.9 Cdti 88kw 16v
Re: problem s dobijanim baterie...
Zdravím všechny Opláky.Včera se mi rozsvítila kontrolka dobíjení,po cca 20km zhaslo úplně všechno (kromě motoru),dokonce vyplo i servo.Tak jsem kontaktoval Opla a k mému milému překvapení mi oznámili,že to je problém za 18000 kč.Krve by se ve mě nedořezal.Problém je v altíku a je to na jeho výměnu,prý jednou Opel svolával určité serie na záruční výměnu.Díky tomuhle fóru jsme s kolegou rozebrali altík(porod se k němu dostat) zakoupili jsme regulátor,diodový můstek a ejhle altík dává 13,8.Ta sranda mně vyšla na 2500 kaček.Jsem zvědavý jak dlouho to vydrží jen doufám,že mě to nenechá někde u jadranu na holičkách.
Astra H 1.9 CDTI 88Kw kombajn r.v.2006
Re: problem s dobijanim baterie...
No ja mám taký istý problém ako kexxo. Keď auto postojí dlhšie ako 1 týždeň, už točím iba na káble a pritom alarm nemám zapnutý. Akurát, že mne žiadna kontrolka nesvieti. V servise merali dobýjanie, baterku (novú Banner 74Ah), všetko vporiadku. Povedali mi, že niektorá RJ berie prúd. Vedia to aj spraviť preprogramovaním RJ za 120 Eur. Moc sa mi za to nechce dávať také peniaze, ale asi to bude nutné, pretože nabýjať každé 2-3 mesiace, to tiež nebude dobré na životnosť batérie a zaplatím tie isté peniaze za novú batériu.
Opel Astra H Caravan 1,9 CDTi, 88 kW, 16V, OPC line 1
- velkej.tom
- Příspěvky: 115
- Registrován: 30 srp 2008, 18:03
- Bydliště: Praha
Re: problem s dobijanim baterie...
nechci strašit, měl sem stejnej problém až na to žě mi začala svítít kontrolka dob. baterie problikávali všechny kontrolky ESP,ABS,ASR, atd... potom posilovač šel úplně do háje, no a auto mě nechalo na frekventované křižovatce v centru města Prahy na Smíchvě, prostě paráda servis zjistil že altík nedobíjí, servis vyměnil také regulátor a diodový můstek a ještě něco, nepamatuji si už co, no a auto 2 měsíce šlapalo jak hodinky a jednou ráno přídu k autu a chci nastartovat a nic,tak sem zavolal odtahovku a v servisu konstatoval smrt altíku servis 21000kč prostě pecka
oldman píše:Zdravím všechny Opláky.Včera se mi rozsvítila kontrolka dobíjení,po cca 20km zhaslo úplně všechno (kromě motoru),dokonce vyplo i servo.Tak jsem kontaktoval Opla a k mému milému překvapení mi oznámili,že to je problém za 18000 kč.Krve by se ve mě nedořezal.Problém je v altíku a je to na jeho výměnu,prý jednou Opel svolával určité serie na záruční výměnu.Díky tomuhle fóru jsme s kolegou rozebrali altík(porod se k němu dostat) zakoupili jsme regulátor,diodový můstek a ejhle altík dává 13,8.Ta sranda mně vyšla na 2500 kaček.Jsem zvědavý jak dlouho to vydrží jen doufám,že mě to nenechá někde u jadranu na holičkách.
Na životě nejvíc miluju tu rozmanitost... Každej den mě nasere někdo jinej
Re: problem s dobijanim baterie...
Tome, GO alternátoru je běžná praxe, autoelektrikář, který mi altík opravoval je dokonce opravuje pro jeden značkový servis. Nevím, co by muselo v altíku odejít, aby se musel měnit celý... Když Ti v servisu řeknou 21000, obvolej jich ještě několik a určitě narazíš na levnější, viz oldman za 18000...
Re: problem s dobijanim baterie...
to si este zaplatil niekomu dovolenku kamarad mojPepino_GH píše:Tome, GO alternátoru je běžná praxe, autoelektrikář, který mi altík opravoval je dokonce opravuje pro jeden značkový servis. Nevím, co by muselo v altíku odejít, aby se musel měnit celý... Když Ti v servisu řeknou 21000, obvolej jich ještě několik a určitě narazíš na levnější, viz oldman za 18000...
Astra H 1.9 Cdti 88kw 16v