Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
to Pepas : u mě většinou teplota kolem 92- 94 , vcera teplota venku kolem 32 , tak jsem se dostal i na 97
to all: mám SW č. 9 cca 3 týdny , žádnou výraznou změnu nepozoruji
to IMKO: jel jsem Praha -Plzen - Praha a Praha -Teplice -Praha + malé popojíždky v těch místech , dle mého bych nájezd kolem 1000 km dal , ale musel bych jet třeba chorvatsko atd , jinak regeneroval jsem na dalnici a po vypálení se zobrazilo zanesení 27 %
to all: mám SW č. 9 cca 3 týdny , žádnou výraznou změnu nepozoruji
to IMKO: jel jsem Praha -Plzen - Praha a Praha -Teplice -Praha + malé popojíždky v těch místech , dle mého bych nájezd kolem 1000 km dal , ale musel bych jet třeba chorvatsko atd , jinak regeneroval jsem na dalnici a po vypálení se zobrazilo zanesení 27 %
Opel Zafira B sport , 1,7 CDTI , A17DTR , 92 kw , 2008
- Reklama
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Dnes som telefonoval na zákaznícke centrum, kde som sa pýtal či názory resp. informácie, ktoré môžme zasielať do Adam Opel AG Bahnhofsplatz 65423 Rüsselsheim am Main Nemecko je potrebné zasielať iba v nemčine alebo môžu byť aj v slovenčine. Táto možnosť je uvedená priamo na stránke Opel v sekcií "kontakt". Dostal som informáciu, že asi len v nemčine resp. angličtine, takže idem dať dokopy spis a niekomu dať preložiť. Dali mi aj mail, na ktorý by sme podľa môjho názoru mali viacerí zaslať žiadosti na riešenie nášho problému (pošťažovať sa) a žiadať o nápravu. Asi len takto spoločne niečo dosiahneme. Nie len sťažovať sa v servisoch , ale zahĺtiť sťažnosťami priamo Opel.
Mail : info@opel.cz
Mail : info@opel.cz
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Ahojte,
reaguji na Imka, aniž bych cokoliv tušil, tak jsem včera odpoledne napsal mejla na opel.cz, kde jsem si postěžoval a zhruba popsal mé zkušenosti s DPF. Dnes mi přišla odpověď ve smyslu, že je to mrzí a ihned se začnou daným problémem zabývat, a že by potřebovali VIN mého vozu, aby jej mohlo technické oddělení identifikovat. To jsem udělal a snad se tím opravdu začne někdo zabývat. Proto se stotožňuji s Imke a myslím si, čím více budou mít jakých koliv připomínek k činnosti DPF, tím možná intenzivněji budou pracovat na odstranění problému a tím dříve snad spatří světlo světa nový SW č.10.
reaguji na Imka, aniž bych cokoliv tušil, tak jsem včera odpoledne napsal mejla na opel.cz, kde jsem si postěžoval a zhruba popsal mé zkušenosti s DPF. Dnes mi přišla odpověď ve smyslu, že je to mrzí a ihned se začnou daným problémem zabývat, a že by potřebovali VIN mého vozu, aby jej mohlo technické oddělení identifikovat. To jsem udělal a snad se tím opravdu začne někdo zabývat. Proto se stotožňuji s Imke a myslím si, čím více budou mít jakých koliv připomínek k činnosti DPF, tím možná intenzivněji budou pracovat na odstranění problému a tím dříve snad spatří světlo světa nový SW č.10.
Zafira 1.7cdti, 92kW, 2011
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
nechcel som sa niako vyjadrovat k tomu ale neda mi to...
viac rokov pracujem vo vyvoji ci uz sw alebo hw a poviem vam po pravde, taketo kecy pre zakaznikov, ze sa tym niekto bude zaoberat a skumat atd... su uplne bezne, pre Opel je Hacko model, ktory sa uz nevyvija, vyraba sa uz len classic niekde v polsku alebo kde, podla jedneho navrhu, ktory funguje a snazia sa uz len vytazit co najviac penazi z toho
investovat velke peniaze do vyskumu a opravy je pre nich maximalne zbytocne... ludia, ktori su nato urceni a vyznaju sa v tom uz davno pracuju na nejakej astre k a pre opel je nevyhodne brzdit vyvoj noveho modelu, ktory im prinesie omnoho viac penazi ako oprava na model, ktory sa zachvilu nebude dat ani kupit
mozno vydaju novu verziu... 2... 3 len aby zakaznici mali pocit, ze sa stym nieco robi ale velmi pochybujem o tom, ze by aj mali nejaky velky prinos
mozem sa mylit ale to je moj nazor z vlastnych skusenosti ako to v realnych firmach v dnesnej dobe chodi...
viac rokov pracujem vo vyvoji ci uz sw alebo hw a poviem vam po pravde, taketo kecy pre zakaznikov, ze sa tym niekto bude zaoberat a skumat atd... su uplne bezne, pre Opel je Hacko model, ktory sa uz nevyvija, vyraba sa uz len classic niekde v polsku alebo kde, podla jedneho navrhu, ktory funguje a snazia sa uz len vytazit co najviac penazi z toho
investovat velke peniaze do vyskumu a opravy je pre nich maximalne zbytocne... ludia, ktori su nato urceni a vyznaju sa v tom uz davno pracuju na nejakej astre k a pre opel je nevyhodne brzdit vyvoj noveho modelu, ktory im prinesie omnoho viac penazi ako oprava na model, ktory sa zachvilu nebude dat ani kupit
mozno vydaju novu verziu... 2... 3 len aby zakaznici mali pocit, ze sa stym nieco robi ale velmi pochybujem o tom, ze by aj mali nejaky velky prinos
mozem sa mylit ale to je moj nazor z vlastnych skusenosti ako to v realnych firmach v dnesnej dobe chodi...
Astra G 1.4 16V X14XE
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
řekl bych, že 1.7 CDTi se stále montuje do Jčka....
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
to je sice pekne, ale funguje aj software z Jecka na Hacku?
Astra G 1.4 16V X14XE
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
1) stejný problém trápí i majitele Aster-J s 1,7 motory – pár mi jich už díky MKJ volaloLake292 píše:to je sice pekne, ale funguje aj software z Jecka na Hacku?
2) když se podíváš do postupů odstranění závad vozu, velmi často popis začíná slovy: „v případě stížnosti zákazníka...“, tzn. pokud si nikdo nebude stěžovat a hlásit problémy, nestane se 100 % nic
3) dnešní konkurenční boj v automobilové branži je tvrdý a nevěřím, že by si někdo dovolil ignorovat hromadné stížnosti na technický problém vozu
4) samo že změna SW pro ECM není levná záležitost, krom vlastní úpravy se SW musí certifikovat, ale běžně se tak děje i na starší modely
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Dnes rano cestou do prace si pri 42% saturacii auto povedalo, ze zacne regeneracia. Ale som hnedkaj vypol motor, regeneracia sa prerusila, motor nastartoval a pokracoval dalej. Uz mam nabehane 125km od prerusenia a saturacia narasta ako obvykle (56% teraz), tlaky v poriadku a asi zacne regenerovat az pri 90%. To mi vravi to, ze nejaka podmienka pre regeneraciu vznikla ale nepretrvava, inak by sa snazil regenerovat opakovane ako ked je saturacia 90 a viac %?
Mimochodom, ani som nezastavil, na rovinke posilovac netreba.
Kazdopadne ked zacne skor uz viem co spravit a presvedcit auto ze este nie.
Peter
Mimochodom, ani som nezastavil, na rovinke posilovac netreba.
Kazdopadne ked zacne skor uz viem co spravit a presvedcit auto ze este nie.
Peter
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Myslím, že sa Ti to podarí iba keď budeš mať motor zahriaty len do cca 75 stupňov. Ja som tak pred niekoľkými dňami mal už 91%, robil som krátke zastávky, pričom som vždy vypol motor a došiel som až na 96%. Akonáhle som už dosiahol teplotu 80 stupňov naskočila regenerácia.
Pred chvíľou som odoslal žiadosť na riešenie problémov častého vypaľovania DPF na info@opel.cz.
Som veľmi zvedavý na reakciu.
Pred chvíľou som odoslal žiadosť na riešenie problémov častého vypaľovania DPF na info@opel.cz.
Som veľmi zvedavý na reakciu.
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Můžeš to tady hodit, jak si to formuloval ?
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."