Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
jakých maximálních teplot chladící kapaliny motoru dosahujete při jízdě (nafťáci)?
- Reklama
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Tak přikládám stav filtru po dnešních pojížďkách 23+22+11+11km s 8x startem. Počáteční stav byl 77% a 318km. Nyní předpokládám, že při další jízdě se po zahřátí spustí regenerace.
Pro PepaSe: normální jízda 93-95st., pomalá jízda, popojíždění (hledání parkovacího místa) až 98st
Pro PepaSe: normální jízda 93-95st., pomalá jízda, popojíždění (hledání parkovacího místa) až 98st
Zafira 1.7cdti, 92kW, 2011
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Mám to stejně jako matesm..
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
A proč mi se spustila regenerace v 67% zanesení????
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Na to ti asi Jockere nikdo nedokáže fundovaně odpovědět, mě se jednou stalo, že regenerace začala na 55% s nájezdem 98km a taky nevím proč, stále jezdím stejným stylem a +/- stejně dlouhé trasy. Bylo to začátkem června, tak delší jízdu se studeným motorem jsem vyloučil, tlak na filtru byl taky jako obvykle 7-15kPa, tak mě napadají pouze časté starty a nebo to bylo úplně něco jiného. Nyní když to tak rozebírám, tak den, nebo dva tomu zpátky jsem měl krátké cesty po městě možná 10km s 5 až 6 starty, to jsem měl ještě SW č.8, no uvidíme co bude dál.
Zafira 1.7cdti, 92kW, 2011
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Matesm,
Mozno si prisiel na problem skorsej regeneracie, mne to spravilo uz dva krat vzdy ked sa vraciam z letiska domov. Na letisku zastartujem zo 10 krat ked sa tahaju vetrone na strart a vecer k hangaru a ked idem domov tak do jednoho kopceka treba riadne pridat a za kopcekom sup a zacina regeneracia.
Dobry postreh,
Peter
Mozno si prisiel na problem skorsej regeneracie, mne to spravilo uz dva krat vzdy ked sa vraciam z letiska domov. Na letisku zastartujem zo 10 krat ked sa tahaju vetrone na strart a vecer k hangaru a ked idem domov tak do jednoho kopceka treba riadne pridat a za kopcekom sup a zacina regeneracia.
Dobry postreh,
Peter
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Pepas : Tak u mňa je tá teplota väčšinou okolo 92 - 94 stupňov, dnes som síce mal aj 96.
Matesm : Myslím, že ten SW 9 Ti to nejako razantne nezmení.
Frankie : Pri tých dlhých trasách ako píšeš , viac ako 100 kilometrových by si mal prejsť podstatne viac na jednu regeneráciu( (osobne si myslím , že by to malo byť okolo 1000 km a nie len tých 550). Mám však otázku či si ich robil súvisle alebo s prestávkami, po diaľnici resp po cestách 1. triedy ( kde častejšie musíš preraďovať rýchlosti)?
Mne dnes nabehla regenerácia po 165 km od poslednej ukončenej regenerácie a to pri 92 %, skončila na 34% (takmer vždy mi skončila na 30%, niekedy sa stalo, že na 31, ale na 34 ešte nikdy). . Išiel som potvrdiť určité doklady do jednej firmy (musel som z dôvodu prebiehajúcej regenerácie trochu natiahnuť trasu). Keď som prišiel k firme bolo krátko po regenerácií (cca 100m). Asi 3 min som sa tam zdržal, znovu naštartoval, prešiel som cca 200 m a už mi naskočilo 35 %. Motor mal pri tom 96 stupňov. Musel som však pred priecestím postáť, preto som vypol motor. Potom som ďalej pokračoval do servisu opýtať sa či je niečo nové. Kým som tam došiel mal som najazdené 2 km a už 36%. Normálne tomu nerozumiem a hnevám sa na celý OPEL, pretože prejsť 2 km a mať už 6 % ubratých z tých našich 60% (to je vlastne 1/10) to nie je normálne. Motor bol pritom úplne horúci. Od vedúceho servisu som sa nič nové nedozvedel. Pýtal som však či tie moje sťažnosti resp. žiadosti pokračujú aj niekde ďalej, či nekončia len u nich. Vraj ich posiela ďalej, len odozva je nejaká mizerná. Že mám skúsiť ďalej komunikovať s ľuďmi na oficiálnej stránke OPEL.
Po príchode domov, čo je 12 km od regenerácie, mám už filter zanesený na 39%.
Prikladám niekoľko snímkov.
Matesm : Myslím, že ten SW 9 Ti to nejako razantne nezmení.
Frankie : Pri tých dlhých trasách ako píšeš , viac ako 100 kilometrových by si mal prejsť podstatne viac na jednu regeneráciu( (osobne si myslím , že by to malo byť okolo 1000 km a nie len tých 550). Mám však otázku či si ich robil súvisle alebo s prestávkami, po diaľnici resp po cestách 1. triedy ( kde častejšie musíš preraďovať rýchlosti)?
Mne dnes nabehla regenerácia po 165 km od poslednej ukončenej regenerácie a to pri 92 %, skončila na 34% (takmer vždy mi skončila na 30%, niekedy sa stalo, že na 31, ale na 34 ešte nikdy). . Išiel som potvrdiť určité doklady do jednej firmy (musel som z dôvodu prebiehajúcej regenerácie trochu natiahnuť trasu). Keď som prišiel k firme bolo krátko po regenerácií (cca 100m). Asi 3 min som sa tam zdržal, znovu naštartoval, prešiel som cca 200 m a už mi naskočilo 35 %. Motor mal pri tom 96 stupňov. Musel som však pred priecestím postáť, preto som vypol motor. Potom som ďalej pokračoval do servisu opýtať sa či je niečo nové. Kým som tam došiel mal som najazdené 2 km a už 36%. Normálne tomu nerozumiem a hnevám sa na celý OPEL, pretože prejsť 2 km a mať už 6 % ubratých z tých našich 60% (to je vlastne 1/10) to nie je normálne. Motor bol pritom úplne horúci. Od vedúceho servisu som sa nič nové nedozvedel. Pýtal som však či tie moje sťažnosti resp. žiadosti pokračujú aj niekde ďalej, či nekončia len u nich. Vraj ich posiela ďalej, len odozva je nejaká mizerná. Že mám skúsiť ďalej komunikovať s ľuďmi na oficiálnej stránke OPEL.
Po príchode domov, čo je 12 km od regenerácie, mám už filter zanesený na 39%.
Prikladám niekoľko snímkov.
Naposledy upravil(a) Imko dne 19 čer 2012, 14:30, celkem upraveno 1 x.
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Tu je ešte jeden z príchodu domov
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
No mňa by z toho auta asi porazilo, toto čo sa v poslednej dobe deje je absurdita
niesu schopný vytvoriť poriadny SW čo by vyriešil problém !!!
niesu schopný vytvoriť poriadny SW čo by vyriešil problém !!!
Zafira B r.v. 2007 Z19DTH - 180PS
Vectra C r.v. 2002 Y22DTR ex.
Opel Signum Z19DTH , 6At r.v. 2007-Ex
Zafira r.v. 2006 110kW-Ex
Diagnostika + programovanie vozidiel Opel - GM MDI
Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect
Vectra C r.v. 2002 Y22DTR ex.
Opel Signum Z19DTH , 6At r.v. 2007-Ex
Zafira r.v. 2006 110kW-Ex
Diagnostika + programovanie vozidiel Opel - GM MDI
Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect