Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

miruna
Příspěvky: 161
Registrován: 12 bře 2010, 01:44

Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Příspěvek od miruna » 11 čer 2012, 15:56

Mám problém, dával jsem auto Opel Astru H do servisu z důvodu že se přehříval motor. Mám motor 1,9 CDTI 16V 88kW r.v.2005 bez filtru pev.částic.Závada byla špatné těsnění pod hlavou a špatná vodní pumpa.Takže rozebrali skoro celej motor a závadu odstanili, ještě přišli na to že jsem měl prasklé svody na turbu tak je zavařili, ale od této chvíle mi auto když ho vytočim ke 3500 otáček a sundám nohu s plynu a začnu spomalovat tak spadne do nouzáku - rosvítí se kontrolka auta s klíčem a přestane jít turbo a to tak trvá do klesnutí otáček ke 2000 a poté kontrolka zhasne. Nebo to ještě děla když jedu rychleji jak 140 a začnu opět zpomalovat tak to udělá to samé. V autě nezůstane uložená žádná závada, až když servis vzal diagnostiku sebou a projel to tak za jízdy to načetlo netěsnost sání, jenže ty chytráci nemůžou pořád nic najít, že je prý vše v pořádku všechno těsní a že neví co to může být. Poslední šance prý vyndat a zkontrolovat turbo. Prý zkontrolovali EGR ventil, podtlakový ventil k turbu,pak ještě nějaký ventil co je na sání, hadičky a vše je O.K. sání mám taky nové. Poradíte někdo co by to mohlo být. Máme s rodinou 23.6 odjíždět na dovču do Itálie a jsem z toho docela hotovej. Jinak do toho servisu už to nikdy nedám - jedná se o pobočku servisu AUTO - KELLY a napřed když jsem si auto vyzvednul tak jsem zjistil, že mám vyměněnou mojí novou autobaterii za jejich starou, po příjezdu se omluvili, že ta stará tam prý byla jen na zkoušku a že o tom věděli (nevím proč tedy nezavolali když mají moje tel.číslo) a další zjištění chybějící spodní dekl pod motorem ten velkej - když jsem tam přijel a řekl jim to tak napřed hledali a pak mi majitel řekl,že jsem tam žádnej neměl,že ty díry po šroubech jsou zarezlé že tam nemohlí být žádné šrouby jsem myslel že ho trefím,ale dokázat jim to nedokážu že tam kryt byl. A teď ten jejich postoj k té zavadě,připadá mi že zkouší pokus omyl,proto bych byl rád za každou vaši pomoc.

Reklama
 

miruna
Příspěvky: 161
Registrován: 12 bře 2010, 01:44

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Příspěvek od miruna » 12 čer 2012, 12:46

Tak nikdo mi tu neporadí? Ani naše kapacity :(

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1118
Registrován: 04 kvě 2008, 13:30
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Příspěvek od RomanK » 12 čer 2012, 22:51

Tady se špatně radí. Servis o něčem mohl prohlásit, že je to v pořádku a přitom chyba může být právě tam. S diagnostikou a live daty by se ale chyba měla dát najít.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301

miruna
Příspěvky: 161
Registrován: 12 bře 2010, 01:44

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Příspěvek od miruna » 13 čer 2012, 06:35

Na diagnostice to za jízdy a rozsvícené kontrolce hlasí pouze netěsnost sání, kontrolka zhasne a už to nic nehlásí.

Uživatelský avatar
Adriano2
Příspěvky: 1127
Registrován: 23 říj 2009, 13:16
Bydliště: Záhorák :-)

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Příspěvek od Adriano2 » 13 čer 2012, 10:36

Mám rovnaký problém ...pri predbiehaní a padaní otáček sa kontrolka rozstvieti a hned zhasne...nie vždy, stalo sa mi to teraz zase cca po mesiaci a pol. Inak ak chcem pozreť číslo chyby tak sa mi žiadna neukazuje. Sanie som menil pred 2 rokmi.
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005

miruna
Příspěvky: 161
Registrován: 12 bře 2010, 01:44

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Příspěvek od miruna » 13 čer 2012, 12:24

Adriano já mám sání dávané před dvěma měsícema. Jinak včera jsem byl v servisu a bylo mi řečeno, že turbo bylo vyndaný zkontrolovaný + všechny hadičky a je vše v pořádku, ale problém stále přetrvává. další co bude dnes prý následovat je vyndání sání a zkontrolování zda ho tam správně dali když ho měli venku při té výměně těsnění pod hlavou, jestli nějak nehnuli s klapkama v sání. Dají se ty klapky nějak rozhodit?

Uživatelský avatar
Adriano2
Příspěvky: 1127
Registrován: 23 říj 2009, 13:16
Bydliště: Záhorák :-)

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Příspěvek od Adriano2 » 13 čer 2012, 13:10

No som zvedavý čo ti nájdu,potom sa podel nech to začnem riešiť tiež :D
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Příspěvek od Kesi » 13 čer 2012, 14:34

Miruna:..a další zjištění chybějící spodní dekl pod motorem ten velkej..
Spodný kryt motora nie je samozrejmosť. Nemusel si ho mať.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

miruna
Příspěvky: 161
Registrován: 12 bře 2010, 01:44

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Příspěvek od miruna » 13 čer 2012, 15:52

Kesi tak nejsem blbej abych se hádal když bych věděl, že tam ten dekl nebyl to zaprvé a za druhé proč je na faktuře naučtováno demontáž + montáž krytu motoru.

Uživatelský avatar
pagač
Příspěvky: 59
Registrován: 14 čer 2010, 18:54

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Příspěvek od pagač » 13 čer 2012, 17:13

Hoj chlapi , jak čtu jaké servisy jsou u nás tak mi je na blití učtujou si nehorázné sumy a ještě to omrdají ! Mimochodem jak se k tomu postavili když jsi jim ukázal že ten kryt je na faktuře učtován ?

Odpovědět