Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
před započetím regenerace byl tlak na 2kPa - teď by to chtělo vědět, kde se pohybuje tlak před spuštěním regenerace u 1.9. Jinak 2 kPa před regen. a 1 kPa po dokončení regen. - to skutečně vypadá, že se ta regen. spouští podle nálady čehosi a né dle stavu zanesení filtru .
- Reklama
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Môžem tieto výsledky predložiť Oplu?
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Imko, daj vediet prosim ako si dopadol ak sa na to pozru,
Dik,
Peter
Dik,
Peter
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
zkus to . Určitě je to může povzbudit k nějaké akci…Imko píše:Môžem tieto výsledky predložiť Oplu?
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Tak dalsia regeneracia po 460km Skor dlhe trasy 110km hore dole dialnica.
Avsak zivotnost oleja bola 68% a aj tak zostala vobec sa nezmensila! Vie mi niekto povedat preco?
Inaks potreba z 5,3 na 5,4!
Avsak zivotnost oleja bola 68% a aj tak zostala vobec sa nezmensila! Vie mi niekto povedat preco?
Inaks potreba z 5,3 na 5,4!
ASTRICKA J 1.7 CDTI 92kW SPORT
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Ja som vcera regeneroval po 502 km, cize aktualny priemer 492km, pred regeneraciu 7kPa, po 8kPa, 130km/h dialnica.
Zistil som zaujimavu vec, dosiahne regeneraciu 100% a stale pokracuje dalej, pustil som plyn aby vyplo naftu a znova pridal a konecne ukoncil regeneraciu. Tento jav som si uz vsimol. Ktohovie ako dlho by som este regeneroval.
Zistil som zaujimavu vec, dosiahne regeneraciu 100% a stale pokracuje dalej, pustil som plyn aby vyplo naftu a znova pridal a konecne ukoncil regeneraciu. Tento jav som si uz vsimol. Ktohovie ako dlho by som este regeneroval.
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
ahoj,
pridavam dalsi zkusenost s regeneraci , po kratkych trasach a castem startovani ( nezahraty motor ) , kdy jsem palil filtr po cca 120 km viz foto , jsem o vikednu mel vyjizku mimo mesto cca 150 km a pote 180 km v kuse a je to dost znat viz foto, pote najeta kratsi vzdalenost cca 12 km po meste , vicekrat startovano a hned 8% , takze i u me kratsi vzdalenosti, studeny motor atd. maji velky podil na zaneseni , protoze palit saze po 100 km ve meste je celkem brzo , ale budiz ,na fotkach celkem dobre videt
jinak se chci zeptat , podrzel jsem dele tlacitko na mazani najezdu km u budiku , nejsem si jist co zobrazuje , kolik zbyva do vymeny oleje ? atd. prelozi nekdo ?
dik F.
pridavam dalsi zkusenost s regeneraci , po kratkych trasach a castem startovani ( nezahraty motor ) , kdy jsem palil filtr po cca 120 km viz foto , jsem o vikednu mel vyjizku mimo mesto cca 150 km a pote 180 km v kuse a je to dost znat viz foto, pote najeta kratsi vzdalenost cca 12 km po meste , vicekrat startovano a hned 8% , takze i u me kratsi vzdalenosti, studeny motor atd. maji velky podil na zaneseni , protoze palit saze po 100 km ve meste je celkem brzo , ale budiz ,na fotkach celkem dobre videt
jinak se chci zeptat , podrzel jsem dele tlacitko na mazani najezdu km u budiku , nejsem si jist co zobrazuje , kolik zbyva do vymeny oleje ? atd. prelozi nekdo ?
dik F.
Opel Zafira B sport , 1,7 CDTI , A17DTR , 92 kw , 2008
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Ahoj,
Frankie má naprostou pravdu, delší jízda je opravdu znát, jak jsem zde psal před časem, kdy jsem jel téměř v kuse 300km po dálnici a tak včerejší regenerace proběhla po 537km, což je zatím můj osobní rekord . Tlak před regenerací a po ni je v zásadě stále stejný a to při klidné jízdě 5-7kPa, jízda po dálnici 130km/hod 12-17kPa.
V sobotu jsem trochu pobrouzdal po netu a narazil jsem na německé fórum, kde se taky řeší časté regenerace link: http://www.zafira-forum.de/showthread.p ... 35a9c257a6
Z popisu jsem pochopil, že problémy s častým vypalováním začaly od veze SW č.4, a začátkem roku 2012 se na Tis2Web objevila nová verze SW č.9. Nemáte ji prosím již někdo nainstalovanou? Zajímalo by mě, i možná ostatní, zda je zde změna k lepšímu. V popisu SW se mimo jiné píše „Úprava spouštění regenerace zpětným tlakem“, že by už brali v potaz rozdíl tlaků?
Frankie má naprostou pravdu, delší jízda je opravdu znát, jak jsem zde psal před časem, kdy jsem jel téměř v kuse 300km po dálnici a tak včerejší regenerace proběhla po 537km, což je zatím můj osobní rekord . Tlak před regenerací a po ni je v zásadě stále stejný a to při klidné jízdě 5-7kPa, jízda po dálnici 130km/hod 12-17kPa.
V sobotu jsem trochu pobrouzdal po netu a narazil jsem na německé fórum, kde se taky řeší časté regenerace link: http://www.zafira-forum.de/showthread.p ... 35a9c257a6
Z popisu jsem pochopil, že problémy s častým vypalováním začaly od veze SW č.4, a začátkem roku 2012 se na Tis2Web objevila nová verze SW č.9. Nemáte ji prosím již někdo nainstalovanou? Zajímalo by mě, i možná ostatní, zda je zde změna k lepšímu. V popisu SW se mimo jiné píše „Úprava spouštění regenerace zpětným tlakem“, že by už brali v potaz rozdíl tlaků?
Zafira 1.7cdti, 92kW, 2011
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Ahoj!
Díky za informáciu, teraz som služobne dosť vyťažený, ale v pondelok nabehnem do Opla a zažiadam o ňu ak náhodou o nej ešte nevedia.
Tá nemecká stránka je super, aspoň som sa utvrdil , že si nevymýšľam. Nakoniec aj v samotnom Nemecku riešia tie isté problémy. Kto nevie po nemecky dá sa to ľahko preložiť cez http://translate.google.cz/#de|sk|.
Stačí skopírovať text a vložiť do prekladača. Dozviete sa tam síce trochu nedokonalým prekladom zaujímavé veci.
Včera som menil olej po cca 9000 km (ale nie v origo Opli) a pozrel som si tam rovno ako vyzerá výfuk. Vzhľadom k tomu , že mám len 33 244 km najazdených časť výfuku za DPF vyzerá otrasne.
Díky za informáciu, teraz som služobne dosť vyťažený, ale v pondelok nabehnem do Opla a zažiadam o ňu ak náhodou o nej ešte nevedia.
Tá nemecká stránka je super, aspoň som sa utvrdil , že si nevymýšľam. Nakoniec aj v samotnom Nemecku riešia tie isté problémy. Kto nevie po nemecky dá sa to ľahko preložiť cez http://translate.google.cz/#de|sk|.
Stačí skopírovať text a vložiť do prekladača. Dozviete sa tam síce trochu nedokonalým prekladom zaujímavé veci.
Včera som menil olej po cca 9000 km (ale nie v origo Opli) a pozrel som si tam rovno ako vyzerá výfuk. Vzhľadom k tomu , že mám len 33 244 km najazdených časť výfuku za DPF vyzerá otrasne.
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Ahojte!
Tak dnes sa mi zadarilo na chvíľu navštíviť Opel servis. Samozrejme nevedeli o novej verzi č. 9, ale ukázal som im vytlačenú informáciu od matesma tak ma objednali na utorok, že ma napichnú na počítač a zistia či existuje nová verzia. Dám vedieť ako som dopadol.
Tak dnes sa mi zadarilo na chvíľu navštíviť Opel servis. Samozrejme nevedeli o novej verzi č. 9, ale ukázal som im vytlačenú informáciu od matesma tak ma objednali na utorok, že ma napichnú na počítač a zistia či existuje nová verzia. Dám vedieť ako som dopadol.
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009