Sice se na řečnickou otázku neodpovídá, přesto to učiním: Já Jen mi nejde do hlavy, jaktože je tak velký rozdíl mezi 1,7 a 1,9 motorem? Do práce jedu 5 km, pak 1 km na oběd a 6 - 7 km domů. 2x do týdne 5 a 5 km odpoledne. Sem tam delší štreka a regenerace odhadem po 800 km. Zatím mám jen po krátkých trasách do 25 km najeto téměř 300 km a saturace asi 50%.Jocker píše:Co je na tom divného, že se filtr zanese po 120 km jízd po městě? Stačí pozorovat ostatní auta co jim jde z výfuku (Octavie atd.) ve městě při každém rozjezdu čoud z výfuku (nemyslím si, že je nutné popisovat). Schválně kolik z Vás jezdí se studeným autem pěkně piánko lechtá plyn, netočí než se zahřeje?-(řečnická otázka - autor nečeká odpověď). Po startu je podle mého BC aktuální spotřeba okolo 0,9 a po zahřátí klesne na 0,4-0,5.
U mě regenerace probíhá co cca 400 km - celý měsíc jezdím pořád ty stejné trasy - 36km do práce 36km z práce, o víkendu nějaký ten výlet. Březnový výlet do AT pak znamenal interval regenerace kolem 700 - jak jsem psal o pár stran zpět.
Momentálně mě zajímá jedna věc - životnost oleje - Kde sledujete tu klesající životnost? Techem? Mi bylo řečeno, že auto nemá samostanou hlášku která vyskočí, ale že pokud je olej na konci životnosti vyskočí INSP. Podle toho co tady píšete bych musel být od koupi auta v servise už 2x. Momentálně mám najeto 16000 a nič.
Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Zafira B Sport, 1,9 CDTI, 110 kW, Cosmo, panorama, DVD 90 NAVI, MKJ, adapt. xenony, park. asistent, vyhř. sedačky, flex lišty atd. r.v. 2006
Daewoo Nubira Wagon, 1,6 16V, 77 kW, r.v. 1998
Daewoo Nubira Wagon, 1,6 16V, 77 kW, r.v. 1998
- Reklama
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
A filter je stejný pro 1.7 a 1.9?
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Zatlač nulovacie tlačítko na dennom ukazovateli km a dlhšie ho podrž takto stlačené. Ukáže sa Ti INSP a počet km do výmeny.Jocker píše: Momentálně mě zajímá jedna věc - životnost oleje - Kde sledujete tu klesající životnost? Techem? Mi bylo řečeno, že auto nemá samostanou hlášku která vyskočí, ale že pokud je olej na konci životnosti vyskočí INSP. Podle toho co tady píšete bych musel být od koupi auta v servise už 2x. Momentálně mám najeto 16000 a nič.
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Těžko z hlavy řéct, ale regenerace kolem 150 km mi přijde divná, především když 1,7 je úspornější než 1,9, zvláště 110 kW, tzn. měl by spálit méně nafty = méně sajrajtu ve filtru...Jocker píše:A filter je stejný pro 1.7 a 1.9?
Zafira B Sport, 1,9 CDTI, 110 kW, Cosmo, panorama, DVD 90 NAVI, MKJ, adapt. xenony, park. asistent, vyhř. sedačky, flex lišty atd. r.v. 2006
Daewoo Nubira Wagon, 1,6 16V, 77 kW, r.v. 1998
Daewoo Nubira Wagon, 1,6 16V, 77 kW, r.v. 1998
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Taky zalezi jestli mu slapes na krk nebo jezdis pomaleji si myslim...
Opel Vectra B 1,6 16V 74kw 1999
Opel Zafira B 1,9 8V CDTI 88kW 2006
Opel Zafira B 1,9 8V CDTI 88kW 2006
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Tak tu sú moje posledné skúsenosti O nejakom veľkom navýšení tlaku, čo by dokazovalo zanesenie filtra sadzami sa tu asi nedá hovoriť :
Najskôr tesne pre vypaľovaním
Najskôr tesne pre vypaľovaním
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Počas vypaľovania :
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Regenerácia
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
stav po regenerácií :
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009
Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx
Posledná je po príchode domov, teplota motora dostačujúca, trvanie jazdy cca 8km, pritom zanesenie už 36%
Takže teraz som z toho naozaj blázon
Žiaden studený motor, normálna bezproblémová jazda, tlaky vo výfuku myslím mizivé. Prepokladal som, že tlak bude pred vypaľovaním nejaký vyšší, čo by signalizovalo , že filter je zanesený sadzami a neumožňuje prechádzať výfukovým plynom.
Nič také som tam však nespozoroval.
Takže teraz som z toho naozaj blázon
Žiaden studený motor, normálna bezproblémová jazda, tlaky vo výfuku myslím mizivé. Prepokladal som, že tlak bude pred vypaľovaním nejaký vyšší, čo by signalizovalo , že filter je zanesený sadzami a neumožňuje prechádzať výfukovým plynom.
Nič také som tam však nespozoroval.
Naposledy upravil(a) Imko dne 13 dub 2012, 21:06, celkem upraveno 2 x.
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009