Opel Astra H Caravan 1.8 103kW - Pete
Opel Astra H Caravan 1.8 103kW - Pete
Od února 2006 pracuju pro největší českou automobilku, která dlouhou dobu nabízela zaměstnancům poměrně výhodný roční operativní leasing s možností po roce vůz odkoupit nebo vrátit a vzít si nový. Druhá možnost je výborná varianta, kdy si člověk může každý rok dopřát nové auto. Tedy byla - do září minulého roku. Tato akce měla (i přes značně omezený výběr motorizací) mezi zaměstnanci velkou oblibu, okolo 2.000 lidí si takto vyřešilo svoji automobilovou otázku, samozřejmě většina volila po roce výměnu auta za nové. Pohodový, bezstarostný život. Bohužel byla možnost výměny vozu za nový od září 2008 zrušena a tím pádem přestala mít smysl.
Prvním vozem, který jsem měl v rámci této akce, byla skvělá Škoda Fabia (A04-první generace) Combi 1.4TDI 59kW - výborné auto, se kterým jsem za rok najel okolo 20.000km. Jedinou nevýhodou byl poněkud traktorový zvuk a poměrně úzké pásmo využitelných otáček. Komu ale nevadí, že musí častěji řadit, nemůže si stěžovat. Na tohle auto dodnes rád vzpomínám. Zvažoval jsem po roce jeho odkup, samozřejmě úvěr. Ze zůstatkové ceny a napočítaných splátek se mi ale tehdy zatočila hlava, takže jsem myšlenku rychle zavrhl.
Rozhodl jsem se tedy pro výměnu vozu za nový. V té době jsme již čekali rodinu, v nabídce byla nová krátká Fabia nebo Roomster, nová Fabia combi v nabídce nebyla a není. No a octavia (v době rozhodování příliš drahá). Takže Fabii nebo Roomster. V nabídce jen 1.2HTP. Co s tím ? Do krátké Fabie nedám kočárek, s Roomsterem HTP se budu s daným motorem asi trápit. Nakonec jsem se rozhodl, že kočárek je docela důležitý a rok s haťapkou nějak přežiju. Pak si vyberu oktávku combi 1.9TDI.....
Chyba lávky. Přišla už zmiňovaná změna podmínek a konec idylky. Je potřeba se poohlédnout po něčem rozumném (nejlépe kombík), předpokladem je nové auto, ojetinu nechci - příliš jsem se namlsal dvěma novými auty v řadě.... Nejprve samozřejmě pokukuji mezi našimi produkty (škodovky mám tak nějak rád), líbila by se mi octavia combi, ale proboha kam chodí na ty ceny. I při započítání zaměstnanecké slevy je cena příliš vysoká. Roomster po ročním užívání chválím (až na motor), ale přece jen by to chtělo něco většího - nějaký ekvivalent octavie combi s motorem, se kterým lze bezpečně předjíždět. Začínám si hrát s hříšnou myšlenkou - což se takhle porozhlédnout u konkurence ?
Ford Focus combi a Kia Cee´d SW. To byla auta, mezi kterými jsem se rozhodoval. Nakonec jsem se po týdnech lovení recenzí rozhodl pro Cee´d SW 1.6 CRDi 85kW. Cena poměrně solidní za pořádný kus auta. Mám kamaráda, který mi doporučil svého kamaráda , který se živí profesionálním dovozem nových aut z Německa.
Jedu k němu s jasným požadavkem. Není problém, nakoukneme do německých skladů a ozveme se Vám. Cee´d je dobré auto, ale máme tady jedno auto, na které byste se měl podívat ....
.... nový Opel Astra H Caravan 1.8 ECOTEC 103kW, výbava Enjoy, mimo jiné ESP, 6 airbagů, tempomat, multifunkční volant, klimatizace, dálkový centrál, .... Hmmm, to vypadá slušně a hlavně ta cena, více než lákavá, nechám si to projít hlavou. Stačila mi k tomu tehdy jedna noc Druhý den už jsem volal, že ho beru. Byla to láska na první pohled.
Tak začal můj příběh s astřičkou. Teď už mám najeto skoro 10.000km, motor je skvěle zajetý. I když bohužel nemám PP (mám jen TID, ale po ukončení záruky zvažuju upgrade), je jednoduché si spočítat dlouhodobý průměr 8.0 l / 100km. Dynamika je skvělá, konečně auto, se kterým se dá bezpečně předjíždět Když jedu lehkou nohou po okreskách a využívám setrvačnost (doběh) a dodržuju rychlostní omezení, daří se průměr 6.5 l / 100km, rekord mám 5.5 l / 100km, ale to už se nedá vydržet Dálnice na lehkou nohu je tak za 7.5 l / 100km.
Příslušenství:
- hliníková kola Ronal R47, 7,5x16"
- slunenční folie na všech oknech kromě čelního (samozřejmě přední boční jsou více propustná). Ještě jsem zvažoval polepy sloupků na černo, ale nakonec jsem se rozhodl nechat je v barvě vozu.
- dělicí síť (jezdíme často dálky k manželčiným příbuzným na SK, tak poměrně hodně využívám kufr. Auto mělo přípravu pro upevnění dělicí sítě, takže jsem zainvestoval a koupil si origo síť. Když člověk jede po dálnici s kufrem plným až po strop, tak ta síť dodá pocit bezpečí)
- pár dalších prkotin (loketka Armster, vana do kufru, hasičák, origo vnitřní panoramatické zrcátko, kapsáře na přední sedačky) ...
Připojil jsem pár foteček s GéTéčkem, se kterým přijel sousedův brácha. Jako druhý auto do rodiny, proč ne ... ?
Další fotky mám v galerii na hlavní stránce:
https://www.opel-astra-h.cz/galerie/pete/
Tak, konec slohovky
Prvním vozem, který jsem měl v rámci této akce, byla skvělá Škoda Fabia (A04-první generace) Combi 1.4TDI 59kW - výborné auto, se kterým jsem za rok najel okolo 20.000km. Jedinou nevýhodou byl poněkud traktorový zvuk a poměrně úzké pásmo využitelných otáček. Komu ale nevadí, že musí častěji řadit, nemůže si stěžovat. Na tohle auto dodnes rád vzpomínám. Zvažoval jsem po roce jeho odkup, samozřejmě úvěr. Ze zůstatkové ceny a napočítaných splátek se mi ale tehdy zatočila hlava, takže jsem myšlenku rychle zavrhl.
Rozhodl jsem se tedy pro výměnu vozu za nový. V té době jsme již čekali rodinu, v nabídce byla nová krátká Fabia nebo Roomster, nová Fabia combi v nabídce nebyla a není. No a octavia (v době rozhodování příliš drahá). Takže Fabii nebo Roomster. V nabídce jen 1.2HTP. Co s tím ? Do krátké Fabie nedám kočárek, s Roomsterem HTP se budu s daným motorem asi trápit. Nakonec jsem se rozhodl, že kočárek je docela důležitý a rok s haťapkou nějak přežiju. Pak si vyberu oktávku combi 1.9TDI.....
Chyba lávky. Přišla už zmiňovaná změna podmínek a konec idylky. Je potřeba se poohlédnout po něčem rozumném (nejlépe kombík), předpokladem je nové auto, ojetinu nechci - příliš jsem se namlsal dvěma novými auty v řadě.... Nejprve samozřejmě pokukuji mezi našimi produkty (škodovky mám tak nějak rád), líbila by se mi octavia combi, ale proboha kam chodí na ty ceny. I při započítání zaměstnanecké slevy je cena příliš vysoká. Roomster po ročním užívání chválím (až na motor), ale přece jen by to chtělo něco většího - nějaký ekvivalent octavie combi s motorem, se kterým lze bezpečně předjíždět. Začínám si hrát s hříšnou myšlenkou - což se takhle porozhlédnout u konkurence ?
Ford Focus combi a Kia Cee´d SW. To byla auta, mezi kterými jsem se rozhodoval. Nakonec jsem se po týdnech lovení recenzí rozhodl pro Cee´d SW 1.6 CRDi 85kW. Cena poměrně solidní za pořádný kus auta. Mám kamaráda, který mi doporučil svého kamaráda , který se živí profesionálním dovozem nových aut z Německa.
Jedu k němu s jasným požadavkem. Není problém, nakoukneme do německých skladů a ozveme se Vám. Cee´d je dobré auto, ale máme tady jedno auto, na které byste se měl podívat ....
.... nový Opel Astra H Caravan 1.8 ECOTEC 103kW, výbava Enjoy, mimo jiné ESP, 6 airbagů, tempomat, multifunkční volant, klimatizace, dálkový centrál, .... Hmmm, to vypadá slušně a hlavně ta cena, více než lákavá, nechám si to projít hlavou. Stačila mi k tomu tehdy jedna noc Druhý den už jsem volal, že ho beru. Byla to láska na první pohled.
Tak začal můj příběh s astřičkou. Teď už mám najeto skoro 10.000km, motor je skvěle zajetý. I když bohužel nemám PP (mám jen TID, ale po ukončení záruky zvažuju upgrade), je jednoduché si spočítat dlouhodobý průměr 8.0 l / 100km. Dynamika je skvělá, konečně auto, se kterým se dá bezpečně předjíždět Když jedu lehkou nohou po okreskách a využívám setrvačnost (doběh) a dodržuju rychlostní omezení, daří se průměr 6.5 l / 100km, rekord mám 5.5 l / 100km, ale to už se nedá vydržet Dálnice na lehkou nohu je tak za 7.5 l / 100km.
Příslušenství:
- hliníková kola Ronal R47, 7,5x16"
- slunenční folie na všech oknech kromě čelního (samozřejmě přední boční jsou více propustná). Ještě jsem zvažoval polepy sloupků na černo, ale nakonec jsem se rozhodl nechat je v barvě vozu.
- dělicí síť (jezdíme často dálky k manželčiným příbuzným na SK, tak poměrně hodně využívám kufr. Auto mělo přípravu pro upevnění dělicí sítě, takže jsem zainvestoval a koupil si origo síť. Když člověk jede po dálnici s kufrem plným až po strop, tak ta síť dodá pocit bezpečí)
- pár dalších prkotin (loketka Armster, vana do kufru, hasičák, origo vnitřní panoramatické zrcátko, kapsáře na přední sedačky) ...
Připojil jsem pár foteček s GéTéčkem, se kterým přijel sousedův brácha. Jako druhý auto do rodiny, proč ne ... ?
Další fotky mám v galerii na hlavní stránce:
https://www.opel-astra-h.cz/galerie/pete/
Tak, konec slohovky
Naposledy upravil(a) Pete dne 24 čer 2010, 23:52, celkem upraveno 1 x.
Pete / Opel Astra H Caravan 1.8 ECOTEC 103kW / ENJOY
- Reklama
Re: Opel Astra H Caravan 1.8 103kW - Pete
Vitej na foru auti pekne, jen ty kola mi tam moc nesedi
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Opel Astra H Caravan 1.8 103kW - Pete
pěknej karavánek ale jakto že nemá hagusy?
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Opel Astra H Caravan 1.8 103kW - Pete
Díkmilosh píše:Vitej na foru auti pekne, jen ty kola mi tam moc nesedi
Jsi první, komu se ta kola nezdají. Zatím se všem líbila, ale možná mě jen nechtěli urazit Mně se na nich líbí, že mají uprostřed každého paprsku zlom v ploše, tolik typický pro design Astry H. Navíc auto má celkově dost výrazné hrany, proto hranatější design kol A úplně mě bere to dvojbarevné provedení, hodící se ke stříbrnému laku auta. Jsem z nich zkrátka nadšenej Holt má každý jiný vkus.
Důležité je, že auto jezdí výborně.
Pete / Opel Astra H Caravan 1.8 ECOTEC 103kW / ENJOY
Re: Opel Astra H Caravan 1.8 103kW - Pete
Díkyvojta píše:pěknej karavánek ale jakto že nemá hagusy?
Auto měli v tomhle provedení na salonu, je to výbava Enjoy a ta tuším hagusy seriově nemá. Což mi ale nevadí, protože nerad vozím věci na střeše. A kdyby někdy náhodou, dají se přes známého sehnat výhodně příčníky. Radši ale vozím věci v kufru, proto jsem koupil tu síť. Samozřejmě ale kola do kufru nedám ....
Moc dlouho jsem nepřemýšlel, auto bylo úplně nové, z Německa. Navíc určené do Švýcarska (dle švýcarské servisní knížky). Dostal jsem na něj fantastickou cenu (399.900Kč), takže jsem nad pár detaily přivřel oko (zejména chybějící palubní počítač).
Pete / Opel Astra H Caravan 1.8 ECOTEC 103kW / ENJOY
Re: Opel Astra H Caravan 1.8 103kW - Pete
Ahoj, musím gratulovat ke koupi ... Za tuhle cenu koupit prakticky nový Caravan v této výbavě (ještě před nynějšími astronomickými slevami u Oplu)...
Závidím motor, musel jsem od tohoto upustit a spokojit se s 1,6 (připlatek přes 40 tisíc byl prostě přes rozpočet)...
Jak sám říkáš, až na ten palubní počítač, ale výměna po záruce tady jistě nebude problém
Ať slouží!
PS ohledně kol: Jsem zastáncem originálních "dílů a doplňků", ale z vizuálního hlediska k autu rozhodně padnou a libí se mi.
Závidím motor, musel jsem od tohoto upustit a spokojit se s 1,6 (připlatek přes 40 tisíc byl prostě přes rozpočet)...
Jak sám říkáš, až na ten palubní počítač, ale výměna po záruce tady jistě nebude problém
Ať slouží!
PS ohledně kol: Jsem zastáncem originálních "dílů a doplňků", ale z vizuálního hlediska k autu rozhodně padnou a libí se mi.
Re: Opel Astra H Caravan 1.8 103kW - Pete
DíkyDalik píše:Ahoj, musím gratulovat ke koupi ... Za tuhle cenu koupit prakticky nový Caravan v této výbavě (ještě před nynějšími astronomickými slevami u Oplu)...
Závidím motor, musel jsem od tohoto upustit a spokojit se s 1,6 (připlatek přes 40 tisíc byl prostě přes rozpočet)...
Jak sám říkáš, až na ten palubní počítač, ale výměna po záruce tady jistě nebude problém
Ať slouží!
PS ohledně kol: Jsem zastáncem originálních "dílů a doplňků", ale z vizuálního hlediska k autu rozhodně padnou a libí se mi.
Auto bylo opravdu úplně nové, na počítadle bylo 10km.
Opravdu mně ta nabídka vyrazila dech, takže jsem dlouho neváhal. Zvlášť, když se člověk v době koupě (říjen 2008) podíval do ofiko ceníku - auto by podle něj stálo cca 650 tisíc !!
Ten motor byl také jeden z hlavních faktorů pro koupi a musím říct, že jsem velmi spokojený. Už to tady tuším někdo psal - do 2000 ot/min se dá jet zvolna na spotřebu, ale výš už začíná to pravé peklo
Děkuju za pochvalu kol. Sám mám taky nejradši origo příslušenství (profesionální deformace z práce), ale tahle kola mě prostě uchvátila. Na autě byly takové ty 16" strukturované plechové disky s poklicemi. Ty taky vypadají dobře, navíc člověk z dálky nepozná, že to nejsou hliníky. Ty mám na zimu. Viz obrázky v příloze.
Pete / Opel Astra H Caravan 1.8 ECOTEC 103kW / ENJOY
Re: Opel Astra H Caravan 1.8 103kW - Pete
bez těch hagusů to vypadá dobře, já jenom myslel že se dávaj sériově na všechny kombíky (černý v základu a chromový za příplatek), já je na vanu taky nemam a nevadí mi to protožr příčníky tam jdou dát i tak
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Opel Astra H Caravan 1.8 103kW - Pete
Moc hezkej caravánek a ta cena je prostě skvělá! Kola se mi taky líbí a k barvě se podle mě dost hodí, kombinace tmavých oken, stříbrné karoserie a tmavších kol.... hezký:) tak ať slouží ve zdraví;)
- Mike.S
- Příspěvky: 722
- Registrován: 08 črc 2009, 22:36
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Astra H Caravan 1.8 103kW - Pete
super příběh, super auto, není co dodat, tak ať slouží
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........