Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na str.13

Návody ze všech sekcí na jednom místě
Odpovědět
Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala

Příspěvek od Oťas » 22 led 2012, 10:50

Frydex píše: Mimochodem, trubku je třeba nasazovat na klapku přes otvor od motorku, pokud trubku nasadíte na klapku když je vytažená z klece, tak pak klapku do samotné klece nedáte.
Já to nasazoval na vyndanou klapku, tak moc nechápu, že ti to nešlo..... co ti tam vadilo, žes to musel strkat dírou pro motorek??? :shock:
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

Reklama
 

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st

Příspěvek od Frydex » 22 led 2012, 11:07

sladas opc píše:no ja to vidim ze se na to vrhnu az bude lepsi pocasi...nejlepsi by bylo aby ta cela hridel byla z kovu..
No jo, ale jak jí chceš přichytit k té klapce ? Já si myslím, že tohle řešení, není špatné, co tu kluci vymysleli, ale nesmí to být moc rozbité už. Jak se mi to polámalo, tak jsem uvažoval, že to celé udělám kovové tu klapku. Nějaký plech a navařím to na 12tku kulatinku. Plech bych pak olepil molitanem, tak jak je teď origo klapka. Čtyřhran od motorku bych pak zasunul do odvrtané kulatiny a zajistil dvěma červíkama. Možná mě to ještě čeká, když se to rozsype celé :mrgreen:
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala

Příspěvek od Frydex » 22 led 2012, 11:10

Oťas píše:Já to nasazoval na vyndanou klapku, tak moc nechápu, že ti to nešlo..... co ti tam vadilo, žes to musel strkat dírou pro motorek??? :shock:
Aha, no já ji měl tu trubku jakoby delší, vyčnívala přes klapku a do té klece na délku nevlezla. Ale přes ten otvor to šlo krásně...
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st

Příspěvek od Oťas » 22 led 2012, 11:14

Tak to jo, pokud přečnívá, tak to nejde.... musí se nasadit tak, aby byla zároveň sklapkou, pak není problém a při dodržení rozměrů pouzdra jde vše dobře.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st

Příspěvek od Frydex » 22 led 2012, 11:19

Jo, to asi jo no. Já to nechal delší, protože ta rozřezaná část u mě je hodně dlouhá, tak jsem chtěl ať tam toho "masa" je více. Trubka mi pak vyčnívá z klapky skoro až k motorku.
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

Uživatelský avatar
sladas opc
Příspěvky: 1762
Registrován: 08 kvě 2008, 09:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st

Příspěvek od sladas opc » 22 led 2012, 11:59

Frydex píše:
sladas opc píše:no ja to vidim ze se na to vrhnu az bude lepsi pocasi...nejlepsi by bylo aby ta cela hridel byla z kovu..
No jo, ale jak jí chceš přichytit k té klapce ? Já si myslím, že tohle řešení, není špatné, co tu kluci vymysleli, ale nesmí to být moc rozbité už. Jak se mi to polámalo, tak jsem uvažoval, že to celé udělám kovové tu klapku. Nějaký plech a navařím to na 12tku kulatinku. Plech bych pak olepil molitanem, tak jak je teď origo klapka. Čtyřhran od motorku bych pak zasunul do odvrtané kulatiny a zajistil dvěma červíkama. Možná mě to ještě čeká, když se to rozsype celé :mrgreen:

jo takhle jsem to nejak myslel,to by bylo asi uz na veky..nic nerealnyho.
Opel Astra OPC

JirkaF
Příspěvky: 382
Registrován: 10 kvě 2010, 21:15
Bydliště: Přerov

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala

Příspěvek od JirkaF » 22 led 2012, 16:37

Frydex píše:Tak jsem se dneska pustil do opravy klapky vnitřní cirkulace. Něco jsem nafotil, tak to sem hodím.
Ahoj.
Teda Ty jsi to měl podstatně "erotičtější" než já. Co jsem koukl na to jak jsi to měl rozlámané, tak myslím že to bylo stejné či o kousek lepší než jsem to měl rozšmelcované já...
Vypadá to podle popisu že jsi futrál nasazoval a sundával... to nesmíš!!!
Super na Tvém popisu je to, že jsi se obešel bez sundávání bandasky. A vůbec to odstrojování aby se ke klapce dalo dostat.
Je myslím důležité pro všechny co se do toho budou pouštět zdůraznit fakt, že je to vevnitř (11mm) sakra těsné a tak při nasazování je potřeba 3x měřit a jednou nasazovat!!! Takže výřezem ve futrálku přesně na klapku! Nezkoušejte s tím již částečně nasazeným futrálkem třeba kroutit aby klapka zajela do drážky ve futrálku!
Já nasazoval s klapkou venku jemným poťukáváním kladívkem po futrálku. Jediné za co bych si nafackoval, je že jsem si ten řez okolo osy lajznul jen od oka pilovým listem na železo a řez jsem si oměřil jen přiložením futrálku. Měl jsem být pečlivější, protože mi odhadem asi cca. 0,5mm myslím chybělo a mírně mi to po konečném doklepnutí na místo tu osyčku vyhlo.

Potvrzuji že by ten futrál mohl být klidně delší, ale zase bych to nepřeháněl. Já si osyčku a vnitřek futrálku před nasazením prostříkl na radu Dimiho olejem a přesto to nešlo úplně hladce.

S tím vnějším rozměrem je to myslím dle Ruského origo futrálu OK. Já použil místo 12,5 mm 13mm a taky to tam vlezlo. Takže srážet to na 12,2mm netřeba. Odečtěte vnitřní průměr a podělte dvěma a máte sílu stěny toho futrálku. Já mám 1mm, Rusové doporučují 0,75mm a Frydex má 0,6mm. Jasně, kvalitní matroš na futrálek může být možná i tenčí. Těžko říct.
Naposledy upravil(a) JirkaF dne 01 bře 2012, 21:43, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala

Příspěvek od Frydex » 22 led 2012, 20:19

JirkaF píše:Vypadá to podle popisu že jsi futrál nasazoval a sundával... to nesmíš!!! .
Nene, já jsem ho nasadil, tedy jemně naklepal, docela to tam šlo, ale už když jsem ho začal naklepávat, tak jsem viděl, že začátek te osy vybočuje, takže to bylo nalomené. Když jsem to doklepnul, zahýbal s tím, tak mi to zůstalo v ruce. Už to prostě bylo načaté a v tom nejslabším místě, jak je vidět na fotce, to prasklo celé. Ale souhlasím s tebou, že pokud se to tam jednou naklepne, tak to z toho dostat je problém. Určitě by se to zlomilo taky.
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

Uživatelský avatar
branol
Příspěvky: 31
Registrován: 28 črc 2011, 23:13

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala

Příspěvek od branol » 11 úno 2012, 20:05

Ahojte.Neviete ako je to na zafire 1,9 88kw 2007.Môže tam byť tiež vadná klapka?Niečo mi vybíja baterku.Dnes som to síce meral a zhruba po 15min tam bol odber 0,04A.Neviem či je to dobré či zlé.Baterku som kupoval pred 5m.A zhruba po 5-6 dní je ko.Keď vypnem motor klapku počuť ako sa zatvára trvá to asi 8-10s.Potom je ticho.Ked je zima auto zle štartuje chytí až zhruba na 5-6 potočenie.Keby bol vadný žhavič mohol by to nejak on vybíjať.Ked som zapol zapalovanie odber bol okolo 14 A.Prosím neviete čo s tým.Ďakujem
1.9 CDTI (88 kW) Z19DT Cosmo, r.2007,AF40-6 AUTOMATICKÁ PREVODOVKA ,

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st

Příspěvek od Oťas » 11 úno 2012, 20:10

Máš alarm?
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

Odpovědět