Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
Jeste se podelim o mou zkusenost s DPF monitorem, predem musim rict ze jsem velmi spokojen s touto funkci, presne tohle jsem od toho cekal, tj. dodatecne diky . Co se tyce me, zvukovy signal/gong pri ohlaseni vypalovani a ukonceni regenerace se mi zda taky prilis hlasity..sem se trochu lekl..hned dvakrat - cekal jsem zvuk obdobny tomu kdyz podrzite tlacitko "setting" pro zobrazeni dalsich info. Ale pokud pribyde uvazovana funkce vypnuti zvuk. signalizace, reseni -aspon pro me-na vysost kralovske, jelikoz ja si na obrazovce vypalovani vsimnu, take diky tomu ze pravidelne koukam na info saturace filtru tak tusim kdy ji cekat a sem smeruje muj dalsi dotaz: Kdyz jsem drive pres leto "hlidal" saturaci OPCOMem tak vzdy se filtr vypaloval cca +- za podminek viz. drive zminovanych (podminky pro spusteni pri dane saturaci, dosazeni rychlosti atd.). Ted mam poznatek ze uz cca od 81% a v podstate same jizdy po dalnici (140km/h) jsem cekal vypaleni a...prislo az pri dosazeni saturace 100%, docela me to prekvapilo.
Prubeh vypaleni v poho, par km po dalnici pri cca 140km/h a po vypaleni saturace 14%, teplota vyfuk.plynu kolem 640, predchozi vypalovani pred cca 1400km probehlo hladce bez preruseni. Zadne chyby po diagnostice.
Ale napadlo me jeslti RJ neni az tak chytra ze pozna podminky (neco jako uceni motorku klapek sani) za kterych se auto provozuje ci okolni vlivy (teplota atd.) a oddali vypaleni az pri dosazeni vyssi saturace, tudiz mensi cyklus vypalovani filtru, tj. mozna delsi zivotnost filtru..??!!
Co si o tom myslite...mozna je to blbost ale po me zkusenosti me to napadlo.
Prubeh vypaleni v poho, par km po dalnici pri cca 140km/h a po vypaleni saturace 14%, teplota vyfuk.plynu kolem 640, predchozi vypalovani pred cca 1400km probehlo hladce bez preruseni. Zadne chyby po diagnostice.
Ale napadlo me jeslti RJ neni az tak chytra ze pozna podminky (neco jako uceni motorku klapek sani) za kterych se auto provozuje ci okolni vlivy (teplota atd.) a oddali vypaleni az pri dosazeni vyssi saturace, tudiz mensi cyklus vypalovani filtru, tj. mozna delsi zivotnost filtru..??!!
Co si o tom myslite...mozna je to blbost ale po me zkusenosti me to napadlo.
Vectra C Caravan 2006 1.9 CDTI 110kw
- Reklama
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
Prva regeneracia asi po 730 km, druha po 625km pri 90%. Vacsinou ale kratke presuny na studeny motor, nafta Slovnaft obycajna. Ziadne prerusenie procesu - pri 14% koniec.
Zafira B 1.9 CDTI 88 kW, 2007
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
Mi regenerace probíhá každých cca 450km.
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
doplnil jsem si do své domácí Astry jednotku parkovacího asistenta PAS a zadní elektrické centrum REC, takže mohu pracovat na zbývajících funkcích MKJ (zavírání/otevírání oken a svícení světel). Do konce února to chci mít hotové (začne distribuce druhé série MKJ); pro majitele MKJ s chutí na testování to bude již dříve.
Předkládám návrh z hlavy RomanaK na ovládání svícení a oken klíčem:
- 1 zmáčknutí LOCK
- 2 zmáčknutí DEADLOCK
- při zavřeném voze 2 krátká zmáčknutí kdykoliv po sobě - dovření oken
- při zavřeném voze 3 krátká zmáčknutí kdykoliv po sobě rozsvícení světel
- 1 zmáčknutí UNLOCK
- při otevřeném voze 2 krátká zmáčknutí kdykoliv po sobě - otevření oken
- při otevřeném voze 3 krátká zmáčknutí kdykoliv po sobě rozsvícení světel
A také jsem se snažil najít řešení problému komunikace MKJ s novým typem displeje GID společnosti Delphi (dávaly a dávají se do nových aut od 2010). Jediná možnost je, že se MKJ bude tvářit jako UHP, což bude mít snad příjemný dopad i na ostatní uživatele MKJ:
a) v sestavě CD30/MP3 + starý GID (komu nyní MKJ funguje, má starý GID) bez instalovaného UHP, kde musí být nyní aktivované záložkové zobrazení (změnou variantní konfigurace displeje GID – UHP přítomen), se oživí funkce nyní slepé záložky. V záložce začne svítit ikona telefonního sluchátka (změnit ji na něco jiného asi nedokáži) a v řádku na hlavní záložce (původně se zde zobrazuje název operátora nebo stav připojení telefonu – viz. foto) se bude zobrazovat teplota chladící kapaliny motoru a plus možná ještě něco a při kliku na ikonu sluchátka se otevře menu MKJ, tj. už nebude nutné pro vstup do menu MKJ mačkat tlačítko BC
b) v sestavě CD30/MP3 + nový GID bez instalovaného UHP - viz. bod a)
c) v sestavě CD30/MP3 + starý GID + UHP – v této sestavě bude MKJ oproti stávající verzi pracovat beze změn
d) v sestavě CD30/MP3 + nový GID + UHP – v této sestavě MKJ asi nikdy nebude pracovat
e) v sestavě CD70/DVD90 + starý GID / CID bez instalovaného UHP. Buď bude MKJ pracovat beze změn nebo si majitel může ve variantní konfiguraci displeje nastavit UHP na přítomen a získá funkce popsané v bodu a)
f) v sestavě CD70/DVD90 + starý GID / CID + UHP - v této sestavě bude MKJ oproti stávající verzi pracovat beze změn
Ve stručnosti: kdo nemá ve voze instalovaný portál mobilního telefonu UHP bude moci ovládat MKJ přes záložku původně určenou pro UHP a na řádku záložky se bude zobrazovat teplota chladící kapaliny (a možná ještě něco). Bohužel styl zobrazení (jedna velká řádka) nelze změnit
Předkládám návrh z hlavy RomanaK na ovládání svícení a oken klíčem:
- 1 zmáčknutí LOCK
- 2 zmáčknutí DEADLOCK
- při zavřeném voze 2 krátká zmáčknutí kdykoliv po sobě - dovření oken
- při zavřeném voze 3 krátká zmáčknutí kdykoliv po sobě rozsvícení světel
- 1 zmáčknutí UNLOCK
- při otevřeném voze 2 krátká zmáčknutí kdykoliv po sobě - otevření oken
- při otevřeném voze 3 krátká zmáčknutí kdykoliv po sobě rozsvícení světel
A také jsem se snažil najít řešení problému komunikace MKJ s novým typem displeje GID společnosti Delphi (dávaly a dávají se do nových aut od 2010). Jediná možnost je, že se MKJ bude tvářit jako UHP, což bude mít snad příjemný dopad i na ostatní uživatele MKJ:
a) v sestavě CD30/MP3 + starý GID (komu nyní MKJ funguje, má starý GID) bez instalovaného UHP, kde musí být nyní aktivované záložkové zobrazení (změnou variantní konfigurace displeje GID – UHP přítomen), se oživí funkce nyní slepé záložky. V záložce začne svítit ikona telefonního sluchátka (změnit ji na něco jiného asi nedokáži) a v řádku na hlavní záložce (původně se zde zobrazuje název operátora nebo stav připojení telefonu – viz. foto) se bude zobrazovat teplota chladící kapaliny motoru a plus možná ještě něco a při kliku na ikonu sluchátka se otevře menu MKJ, tj. už nebude nutné pro vstup do menu MKJ mačkat tlačítko BC
b) v sestavě CD30/MP3 + nový GID bez instalovaného UHP - viz. bod a)
c) v sestavě CD30/MP3 + starý GID + UHP – v této sestavě bude MKJ oproti stávající verzi pracovat beze změn
d) v sestavě CD30/MP3 + nový GID + UHP – v této sestavě MKJ asi nikdy nebude pracovat
e) v sestavě CD70/DVD90 + starý GID / CID bez instalovaného UHP. Buď bude MKJ pracovat beze změn nebo si majitel může ve variantní konfiguraci displeje nastavit UHP na přítomen a získá funkce popsané v bodu a)
f) v sestavě CD70/DVD90 + starý GID / CID + UHP - v této sestavě bude MKJ oproti stávající verzi pracovat beze změn
Ve stručnosti: kdo nemá ve voze instalovaný portál mobilního telefonu UHP bude moci ovládat MKJ přes záložku původně určenou pro UHP a na řádku záložky se bude zobrazovat teplota chladící kapaliny (a možná ještě něco). Bohužel styl zobrazení (jedna velká řádka) nelze změnit
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
ak som to spravne pochopil tak svetla sa rozsvietia iba ak najprv zamknem auto a potom 2-3x znova stlacim. Takze sa nebude dat nastavit aby sa automaticky rozsvietili pri odomknuti, resp ostali zapnute pri zamknuti? Ak to tak bude tak tato funkcia je podla mna nepouzitelna. Ale ak by to bola len dalsia moznost tak to sa da. Zapnut si svetlo bez odomknutia auta tak to sa obcas hodi.
A este ma zaujima dalsia vec, ak sa to takto zapne tak ako dlho to bude svietit.
Co sa tyka okien tak to je podla mna dobre, ze je to tak.
A este ma zaujima dalsia vec, ak sa to takto zapne tak ako dlho to bude svietit.
Co sa tyka okien tak to je podla mna dobre, ze je to tak.
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
Svítit můžeš jak při zamknutém tak odemknutém autě, stačí tři zmáčknutí po sobě. Délka svitu bude asi nastavitelná.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
ja viem ze pri zmacknuti to pojde, ale komu sa chce 3x klikat ak by stacilo len zamknut.
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
na to je funkce "follow me home", kterou auto už umí nebo? A ty bys chtěl automaticky rozsvítit světla po odemčení vozu?Midzi píše:ja viem ze pri zmacknuti to pojde, ale komu sa chce 3x klikat ak by stacilo len zamknut.
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
Pepo,taky už tu bylo několik lidí,že by chtěli při odemčení ,aby se auto rozsvítilo tlumenými .Nevím na co,ale chtěli by to.
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
Pepo tu funkciu bud nemam alebo ju len zle zapinam, lebo mne sa to este nepodarilo. Ide o to ze ak to ma byt komfort tak nemam chut robit kombinacie ukonov aby sa to spustilo. Nehovorim ze je to nutnost, ale obcas by sa to zislo. A skoda to tam nedat ak to jednotka dokaze.