tiahlo na sacom potrubi
Re: tiahlo na sacom potrubi
Tak jsem na ebay našel sání za 203 euro a je k tomu i těsnění zde je odkaz
http://www.ebay.de/itm/ANSAUGBRUCKE-ANS ... 56479d7953
co myslíte bude to kvalitní?
http://www.ebay.de/itm/ANSAUGBRUCKE-ANS ... 56479d7953
co myslíte bude to kvalitní?
- Reklama
Re: tiahlo na sacom potrubi
Jak je prosim vás složité vyměnit to sání, co je potřeba všechno sundat aby se dalo to sání vyměnit. Měl by se měnit i ten motůrek když funguje nebo ho tam mám nechat? Zvládne to obyčejný automechanich ve své dílně nebo je to lepší dát do značkového servisu - kolik si řeknou v Oplu za práci nemáte někdo představu? Na co si dát pozor při demontáži toho sání. Je k tomu potřeba nějaké speciální nářadí. Díky za rady Petr
Re: tiahlo na sacom potrubi
miruna chce to hledat vse najdes tady v tomhle tematu...
Tak probehla vymena na obou zirafach a du se podelit o zkusenosti:
Sani nejde vymenit aniz by se nesundalo cerpadlo railu.... proste ani na jednom aute se to nepovedlo, je problem s hefty co drzi to potrubi na bloku, muselo by se povest ten heft vysroubovat, vetsinou povoli maticka nez heft, a toto my potvrdily i na srba servisu kluci na dilne, proste tak to delaji i oni je to rychlejsi a min se s tim clovek se...... cerpadlo jde sundat vcelku jednoduse, na kole od rozvodu jsou 2 zajistovaci srouby tim se kolo cerpadla zajisti a rozvody nepreskoci a cerpadlo se jen slisuje z konusu.... Pocit z opet uzasneho zatahu auto je k nezaplaceni. Jinak mam docela zajimavy postreh od kluku z dily s tim restriktorem egr, nikdy ho nikomu nemontovali na opla, proste na to neni cislo dilu a ani info v tisu. Hlavne me upozornily ze bych mohl byt problem pac pro fiat a alfu je nutne prehrani sw jinak pry auto pada do nouzaku a jine chyby. Mam restriktor na obou autech a zatim dobry tak snad nebude problem Jinak jse to opravdu da zvladnout doma v dilne a vymena je tak na cca 5h, na druhem aute to bylo za 2,5h ...... jedine na co se musi davat pozor je ten servomotor co ovlada klapky, pri neopatrne manipulaci lepe receno kdyz se za to tahlo bude rvat jak kokot tak se muze poskodit ten potenciometr co je v motorku a papa lala, nez se vse vrati je dobre provest pre opcom nebo nejakou diagnostikou test klapek at to clovek nedela nadvakrat
Stav klapek temer identicky byt jedno auto ma pres 160 tis a druhe 120 tis.......
Tak probehla vymena na obou zirafach a du se podelit o zkusenosti:
Sani nejde vymenit aniz by se nesundalo cerpadlo railu.... proste ani na jednom aute se to nepovedlo, je problem s hefty co drzi to potrubi na bloku, muselo by se povest ten heft vysroubovat, vetsinou povoli maticka nez heft, a toto my potvrdily i na srba servisu kluci na dilne, proste tak to delaji i oni je to rychlejsi a min se s tim clovek se...... cerpadlo jde sundat vcelku jednoduse, na kole od rozvodu jsou 2 zajistovaci srouby tim se kolo cerpadla zajisti a rozvody nepreskoci a cerpadlo se jen slisuje z konusu.... Pocit z opet uzasneho zatahu auto je k nezaplaceni. Jinak mam docela zajimavy postreh od kluku z dily s tim restriktorem egr, nikdy ho nikomu nemontovali na opla, proste na to neni cislo dilu a ani info v tisu. Hlavne me upozornily ze bych mohl byt problem pac pro fiat a alfu je nutne prehrani sw jinak pry auto pada do nouzaku a jine chyby. Mam restriktor na obou autech a zatim dobry tak snad nebude problem Jinak jse to opravdu da zvladnout doma v dilne a vymena je tak na cca 5h, na druhem aute to bylo za 2,5h ...... jedine na co se musi davat pozor je ten servomotor co ovlada klapky, pri neopatrne manipulaci lepe receno kdyz se za to tahlo bude rvat jak kokot tak se muze poskodit ten potenciometr co je v motorku a papa lala, nez se vse vrati je dobre provest pre opcom nebo nejakou diagnostikou test klapek at to clovek nedela nadvakrat
Stav klapek temer identicky byt jedno auto ma pres 160 tis a druhe 120 tis.......
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: tiahlo na sacom potrubi
Hlavně pozor na klínek v hřídeli čerpadla. Nesmí vypadnout (pro jistotu dát pod čerpadlo hadr) a při nasazování musí hřídel čerpadla s klínkem jít lehce do kola. Při zajištění kola čerpadla šrouby je klínek na hřídeli otočený více směrem dolů, je na něj špatně vidět a když vypadne, tak po nasazení hřídele do kola jde s hřídelí rukou otáčet, což je špatně.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: tiahlo na sacom potrubi
Tak s tím klínkem je to sporné, Opel "prý" vydal servisní informaci, kde se po demontáži kola z čerpadla už klínek nazpět nevrací, kolo drží na konusu bez něj. Je to kvůli tomu, že když se náhodou přidře palivové čerpadlo tak se hřídel protočí, kdežto s klínkem se ti rozhodí rozvody a nadělá to pěknou paseku...
PS: sám mám momentálně už verzi bez klínku...
PS: sám mám momentálně už verzi bez klínku...
Zafira B 1.9 CDTI OPC Line 110kw, Bi-Xenony, Panorama, Recaro sedačky, MKJ, MVK, Raspberry Pi - RaspBMC, parkovací kamera, Mini 0803 Ambarella, NAVI CD70, Sport, r.v.2007
Programování OP-COM, denní svícení, zamykání po rozjezdu a pod ...
Programování OP-COM, denní svícení, zamykání po rozjezdu a pod ...
Re: tiahlo na sacom potrubi
Myslím, že ani Opel v tom nemá zcela jasno.
Výběr z technických informací
... Hnací kolo vysokotlakého čerpadla vymontovat a namontovat
Namontovat hnací kolo vysokotlakého čerpadla
• Úsečové péro nasadit
• Matici dotáhnout 50 Nm
– Přidržet pomocí KM-6347 ve spojení s KM-956-1
... Sběrné sací potrubí - výměna
Důležité: Úsečové pero při montáži starého vysokotlakého čerpadla nemontovat.
Důležité: Je bezpodmínečně nutné zajistit, aby se neprotáčel hřídel vysokotlakého čerpadla.
... Vyměnit vysokotlaké čerpadlo
Důležité: Při výměně vysokotlakého čerpadla se musí namontovat úsečové pero. Hřídel vysokotlakého čerpadla nastavit tak, aby úsečové pero bylo možno vložit do otvoru v hnacím kole vysokotlakého čerpadla.
Důležité: Úsečové pero nesmí během montáže v žádném případě vypadnout.
... Náprava v provozu: 2065: Motor Z19DTH/ J - Sběrné sací potrubí, vířivé klapky, nefunkční ovladač, uložen DTC: P1109, P2075
Důležité upozornění: Pokud znovu použijete původní vysokotlaké čerpadlo, nemontujte zpět úsečové pero.
Důležité upozornění: Zkontrolujte, zda se hřídel vysokotlakého čerpadla neotáčí!
... Výměna vstřikovacího čerpadla
Nasaďte pero na čerpadlo a dejte čerpadlo na jeho místo. Namontujte všechny podložky a matice (1). Je důležité, aby pero dobře sedělo v drážce řemenice. Utáhněte momentem 25 N·m (18 lb ft) .
... Výměna vstřikovacího čerpadla
Nastavte polohu hřídele (1) vstřikovacího palivového čerpadla tak, aby pero na něm dosedlo do držáky (viz šipka na obrázku) v hnaném řetězovém kole (2) vstřikovacího palivového čerpadla.
Namontujte vstřikovací palivové čerpadlo do držáku vstřikovacího palivového čerpadla a hnaného řetězového kola (2) vstřikovacího palivového čerpadla.
... Výměna hnaného řetězového kola vstřikovacího palivového čerpadla
Namontujte hnané řetězové kolo vstřikovacího čerpadla paliva (2).
Nasaďte hnané řetězové kolo vstřikovacího palivového čerpadla (2) tak, aby pero na hřídeli čerpadla (1) dosedlo do drážky (viz šipka na obrázku).
Tak tohhle je vše, co jsem našel k motoru Z19DTH(J) v technických informacích. I tam, kde je zmínka o nemontáži pera, tak je kontrola neotáčení čerpadla, což je nesmysl, protože pokud nedám pero, hřídel se mi v kole bude otáčet. Pokud jej pouze zajistím matkou, musím použít větší moment, protože díky odporu čerpadla hrozí její povolení, možná i vyšroubování a zapadnutí do rozvodů (pravda trochu katastrofický scénář). Pokud ale existuje ještě nějaký bulletin, kde je zdůvodněno nepoužití pera, bylo by dobré jej tady zveřejnit.
Výběr z technických informací
... Hnací kolo vysokotlakého čerpadla vymontovat a namontovat
Namontovat hnací kolo vysokotlakého čerpadla
• Úsečové péro nasadit
• Matici dotáhnout 50 Nm
– Přidržet pomocí KM-6347 ve spojení s KM-956-1
... Sběrné sací potrubí - výměna
Důležité: Úsečové pero při montáži starého vysokotlakého čerpadla nemontovat.
Důležité: Je bezpodmínečně nutné zajistit, aby se neprotáčel hřídel vysokotlakého čerpadla.
... Vyměnit vysokotlaké čerpadlo
Důležité: Při výměně vysokotlakého čerpadla se musí namontovat úsečové pero. Hřídel vysokotlakého čerpadla nastavit tak, aby úsečové pero bylo možno vložit do otvoru v hnacím kole vysokotlakého čerpadla.
Důležité: Úsečové pero nesmí během montáže v žádném případě vypadnout.
... Náprava v provozu: 2065: Motor Z19DTH/ J - Sběrné sací potrubí, vířivé klapky, nefunkční ovladač, uložen DTC: P1109, P2075
Důležité upozornění: Pokud znovu použijete původní vysokotlaké čerpadlo, nemontujte zpět úsečové pero.
Důležité upozornění: Zkontrolujte, zda se hřídel vysokotlakého čerpadla neotáčí!
... Výměna vstřikovacího čerpadla
Nasaďte pero na čerpadlo a dejte čerpadlo na jeho místo. Namontujte všechny podložky a matice (1). Je důležité, aby pero dobře sedělo v drážce řemenice. Utáhněte momentem 25 N·m (18 lb ft) .
... Výměna vstřikovacího čerpadla
Nastavte polohu hřídele (1) vstřikovacího palivového čerpadla tak, aby pero na něm dosedlo do držáky (viz šipka na obrázku) v hnaném řetězovém kole (2) vstřikovacího palivového čerpadla.
Namontujte vstřikovací palivové čerpadlo do držáku vstřikovacího palivového čerpadla a hnaného řetězového kola (2) vstřikovacího palivového čerpadla.
... Výměna hnaného řetězového kola vstřikovacího palivového čerpadla
Namontujte hnané řetězové kolo vstřikovacího čerpadla paliva (2).
Nasaďte hnané řetězové kolo vstřikovacího palivového čerpadla (2) tak, aby pero na hřídeli čerpadla (1) dosedlo do drážky (viz šipka na obrázku).
Tak tohhle je vše, co jsem našel k motoru Z19DTH(J) v technických informacích. I tam, kde je zmínka o nemontáži pera, tak je kontrola neotáčení čerpadla, což je nesmysl, protože pokud nedám pero, hřídel se mi v kole bude otáčet. Pokud jej pouze zajistím matkou, musím použít větší moment, protože díky odporu čerpadla hrozí její povolení, možná i vyšroubování a zapadnutí do rozvodů (pravda trochu katastrofický scénář). Pokud ale existuje ještě nějaký bulletin, kde je zdůvodněno nepoužití pera, bylo by dobré jej tady zveřejnit.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: tiahlo na sacom potrubi
zaujimavé čítanie ,skúsim to preveriť aké riešenie je správne
Zafira B r.v. 2007 Z19DTH - 180PS
Vectra C r.v. 2002 Y22DTR ex.
Opel Signum Z19DTH , 6At r.v. 2007-Ex
Zafira r.v. 2006 110kW-Ex
Diagnostika + programovanie vozidiel Opel - GM MDI
Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect
Vectra C r.v. 2002 Y22DTR ex.
Opel Signum Z19DTH , 6At r.v. 2007-Ex
Zafira r.v. 2006 110kW-Ex
Diagnostika + programovanie vozidiel Opel - GM MDI
Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect
Re: tiahlo na sacom potrubi
Co se týká toho zaslepení je to blbost? nemáte s tím někdo zkušenost nebo nejakej poznatek k tomu?
ASTERIX 1.9 CDTI 110 kW
Re: tiahlo na sacom potrubi
Zdenda
zatim zadny negativni... mam to na dvou zirafach 110KD DPF a nedela to nic co by se projevovalo nejakou chybou nebo tak, snad by to melo podle fiatu pomoc ochrait ty vyrive klapky od toho dehtu ...........
zatim zadny negativni... mam to na dvou zirafach 110KD DPF a nedela to nic co by se projevovalo nejakou chybou nebo tak, snad by to melo podle fiatu pomoc ochrait ty vyrive klapky od toho dehtu ...........
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: tiahlo na sacom potrubi
Já myslel toto:
Zdenda píše:A co kdyby se teda jen vyčistilo sání, klapky pryč shora po těch klapkách zaslepit. Sání nechat plně otevřený (vevnitř po klapkách nezaslepovat). Ale co s tím motorkem? Nechat ho normálně vevnitř ať si vrčí? Nebude to házet nějakou chybu? Mají vůbec novější 2.0 CDTI tyto skvělé klapky?
ASTERIX 1.9 CDTI 110 kW