Má někdo zkušenost?
Originál je plast,ale v obchodech nabízí i kov.
http://obchod.autokelly.cz/#PATH=376180 ... ST=0|LNG=0|
Stabilizační tyč - Plast vs. Kov , Moog vs. Febi
Stabilizační tyč - Plast vs. Kov , Moog vs. Febi
Astra H 1,6 Twinport (77 kW) 2006
- Reklama
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stabilizační tyč - Plast vs. Kov , Moog vs. Febi
Kovove do tvaru "S" su pre IDS+ podvozok. Pozeraj tie plastove.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stabilizační tyč - Plast vs. Kov , Moog vs. Febi
Kovové jsou určené pro sportovnější podvozky. Pro běžné použití bych volil plastové, mají lepší deformační vlastnosti a tím pádem jsou šetrnější k podvozku, protože pohltí více rázy od nápravy. Kovové prostě "neuhnou".
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Re: Stabilizační tyč - Plast vs. Kov , Moog vs. Febi
Je to jedno,kup klidně to nejlevnější co je.Mám zkušenosti,že na našich cestách vydrží nejlevnější cca19000km a drahé 22000km.