tiahlo na sacom potrubi
Re: tiahlo na sacom potrubi
Tak som skusil spravit to vymagane tiahlo s vyrivych klapiek. Dnes som to nahodil a kupodivu to tam zatial drzi. Siel som sa previest a po opetovnom nahliadnuti medzi zhavice tam tiahlo stale je. Prihodim par obrazkov s uz hotoveho tiahla. Inak daval som to tam bez rozoberania sania. Len som si vytiahol dva zhavice koli pristupu. Hodinu a pol na tej zime brrr. Este ze bol ten motor celkom teply:)
- Reklama
Re: tiahlo na sacom potrubi
Tie vycnievajuce drotiky som cvakol. Inak je to diera 0,5mm a drot tak isto 0,5mm. Ak to vydrzi aspon pol roka, budem fakt happy:)
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: tiahlo na sacom potrubi
Bez cistenia to nebol najlepsi napad, dnu bude kopec bordelu. Podla mna docastne riesenie, kym napriklad neda zbohom motorcek natacania klapiek.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Re: tiahlo na sacom potrubi
a co kdyby se ty slavny klapky daly pryč a zaslepilo by se to například zavařením
ASTERIX 1.9 CDTI 110 kW
Re: tiahlo na sacom potrubi
Ja viem, ze sa to malo vycistit, ale na to nemam ani miesto, ani cas:( A ak by som to mal dat nejakemu mechanikovi do servisu, tak to radsej skocim do Polska k tym chalanom co to sanie vymenia za repasovane. Toto je vazne len docasne riesenie a skor by som povedal ze som bol zvedavy ci to takto pojde spravit. Tie klapky uz maju aj vertikalnu volu, takze samotny problem som neodstranil. Len som oddialil vymenu sania
Re: tiahlo na sacom potrubi
Jde všechno, ale pak by se přišlo o část výkonu. Pokud je spadlé táhlo, tak je skoro zbytečné to řešit bez čištění sání. Díky směsi karbonu (EGR) a oleje (turbo) bývá průměr děr v sacích kanálech i poloviční.Zdenda píše:a co kdyby se ty slavny klapky daly pryč a zaslepilo by se to například zavařením
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: tiahlo na sacom potrubi
A co kdyby se teda jen vyčistilo sání, klapky pryč shora po těch klapkách zaslepit. Sání nechat plně otevřený (vevnitř po klapkách nezaslepovat). Ale co s tím motorkem? Nechat ho normálně vevnitř ať si vrčí? Nebude to házet nějakou chybu? Mají vůbec novější 2.0 CDTI tyto skvělé klapky?
ASTERIX 1.9 CDTI 110 kW
Re: tiahlo na sacom potrubi
Tak mě bude čekat taky výměna klapek sání, máte někdo kontak kde se dají ty klapky sehnat za dobrou cenu a na někoho v okolí Chebu nebo tak do vzdálenosti 150 km kdo by byl schopný to za rozumné peníze vyměnit a hlavně aby to bylo udělaný dobře díky za info.
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: tiahlo na sacom potrubi
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK