Problem

xlimubaix
Příspěvky: 25
Registrován: 22 čer 2011, 06:45
Bydliště: Plzeň

Re: Problem

Příspěvek od xlimubaix » 10 srp 2011, 15:08

Tak, že! před 14 dny jsem rozhodil dle návodu(díky) tu pojiskovou skřín vpravo u motoru (3 šrouby, jedna matka od kostry a pak celkem zabrat nahoru), sundal jsem to, dole 3 piny. prohlídka, nikde nic zoxidované nebo tak. Pro jistotu jsem vše protřel kontaktolem. pak jsem si všiml, že v každém tom pinu je těsnění(dosedá k němu horní plastová část) vyndal jsem ho a bylo trochu ovlhlé (ten den hrozně chcalo). Osušil jsem a na horním dílu co k tomu těsnění dosedá jsem omázl zlehounka vazelínou aby tam vhkost neměla šanci. nastrojil jsem to z5 a od té doby (cca 1000 km) NIC. Musím podotknout, že před tím mi to min jednou denně ráno udělalo a v ten den jsem musel jet 20 km v dešti na ten nouzák(spojka-rychlost). nepomáhal ani jindy uspěšný vypnutý klíček. Nejsem žádnej odborník ani mechanik, jen laik co se nechtěl zabít, ale myslím si, že to dělala vlhkost co se dostávala do těch pinů, jinak jsem na tom totiž neudělal lautr nic :) tak uvidíme
Astra H Caravan 2006, 1,9 TDCi 88kw

Reklama
 

zatoichi
Příspěvky: 6
Registrován: 29 zář 2011, 11:25

Re: Problem

Příspěvek od zatoichi » 03 říj 2011, 11:42

Zdravim.
Prave riesim to iste, rj hlasi plynovy pedal, v servise mi vymenili novy, na druhy den ta ista chyba, pedal vratili povodny, technik, este skusi vycistit skrtiacu klapku, vraj ta moze byt zasvinena, kedze cca pred 3 tyzdnami cistili agr ventil, a ten vraj bol dost zakarbonovany.
Tak neviem ,asi skusim pozriet tie piny pod poistkovou skrinkov, ale pred tym ako to rozoberiem mam odpojit auto od baterie, pripadne aky prostriedok pouzit na cistenie, bol tu spomenuty kontaktol, je to na cistenie ok, alebo mate skusenosti s niecim inym?

Za kazdu radu vopred dakujem.
--------------------------------------------
Astra H Caravan 2005, 1,9 CDI 88kw, Z19DTJ

Uživatelský avatar
vojtavojta
Příspěvky: 3778
Registrován: 14 dub 2010, 18:41
Bydliště: Vsetín

Re: Problem

Příspěvek od vojtavojta » 03 říj 2011, 11:53

Odpojit baterku,kontaktol vyborna to vec 8-) :D
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM

Uživatelský avatar
maryn
Příspěvky: 1
Registrován: 07 kvě 2009, 12:10
Bydliště: Zlín

Re: Problem

Příspěvek od maryn » 06 říj 2011, 11:36

Také se přidám se svou zkušeností - moje Astra začala nečekaně padat do stavu volnoběh, žádná reakce na plyn, kontrolky auto+klíček a ESP svítí. Dělo se to VŽDYCKY JEN RÁNO, tj, při vyšších vlhkostech. Vyblikal jsem chyby 112 052 a 112 252. Mechanik mi řekl, že porucha plyn. pedálu nastává minimálně a že to většinou bývá ŘJ. Už jsem se chystal v duchu na pěkný ranec. Pak jsem tu chvilku hledal, přečetl si příspěvky od xlimubaixe, udělal to samé co on (sundal pojistkovou skříň, prostříkl sprejem, napružil kontakty..) a už víc jak týden jezdím bez problémů. Takže kluci díky, takhle by mělo forum fungovat, opravdu jste mi moc pomohli. 8-)
Lupiči žádají peníze nebo život. Ženy žádají oboje.

zatoichi
Příspěvky: 6
Registrován: 29 zář 2011, 11:25

Re: Problem

Příspěvek od zatoichi » 24 říj 2011, 09:30

Takze, piny napruzene, vycistene, + novy akumulator, a sopel ide ako novy... ;) ;) .
ale som zistil ze ma odpadnute tiahlo sania, takze tak.. :x

xlimubaix
Příspěvky: 25
Registrován: 22 čer 2011, 06:45
Bydliště: Plzeň

Re: Problem

Příspěvek od xlimubaix » 24 říj 2011, 09:37

tam dam stav po "opravě", najeto cca 10 000 km a stále to šlape.... ;)
Astra H Caravan 2006, 1,9 TDCi 88kw

astra_h_04
Příspěvky: 2
Registrován: 24 dub 2012, 09:54

Re: Problem

Příspěvek od astra_h_04 » 30 dub 2012, 08:52

xlimubaix píše:Tak, že! před 14 dny jsem rozhodil dle návodu(díky) tu pojiskovou skřín vpravo u motoru (3 šrouby, jedna matka od kostry a pak celkem zabrat nahoru), sundal jsem to, dole 3 piny. prohlídka, nikde nic zoxidované nebo tak. Pro jistotu jsem vše protřel kontaktolem. pak jsem si všiml, že v každém tom pinu je těsnění(dosedá k němu horní plastová část) vyndal jsem ho a bylo trochu ovlhlé (ten den hrozně chcalo). Osušil jsem a na horním dílu co k tomu těsnění dosedá jsem omázl zlehounka vazelínou aby tam vhkost neměla šanci. nastrojil jsem to z5 a od té doby (cca 1000 km) NIC. Musím podotknout, že před tím mi to min jednou denně ráno udělalo a v ten den jsem musel jet 20 km v dešti na ten nouzák(spojka-rychlost). nepomáhal ani jindy uspěšný vypnutý klíček. Nejsem žádnej odborník ani mechanik, jen laik co se nechtěl zabít, ale myslím si, že to dělala vlhkost co se dostávala do těch pinů, jinak jsem na tom totiž neudělal lautr nic :) tak uvidíme
Ahojte,

takze podobnu skusenost s nereagujucim plynovym pedalom som mal aj ja (vybehla servisna ikonka s ESP)... prvy krat sa mi to stalo v tuneli smerom do kopca a ako ukazka sily tohto problemu mi to celkom stacilo :) Aby som bol schopny nastartovat, musel som vytiahnut a vlozit kluc do zapalovania pri skoro nulovej rychlosti so zapnutymi vystraznymi svetlami. A tajne som dufal, ze vozidla iduce za mnou ma uvidia v dostatocnej vzdialenosti, aby sa mi stihli vyhnut (tunel + pravotociva zakruta + stupanie + ziadna reakcia na plyn + ziadny odstavny ostrovcek v dohlade = celkom slusna obava o svoju bezpecnost).
Na fore som nasiel rozne rady ako vytocit motor do otacok, vymenit plynovy pedal, vymenit riadiacu jednotku a skusit PINy... Ako prve som vyskusal vytocenie motora do otacok (asi 4000 ot/min pri 105 km/h na 3 prev. stupni na cca 5 km vzdialenosti), kedze to bolo najjednoduchsie aj casovo aj financne. NEPOMOHLO :)
Kedze som sa tiez docital, ze vymena pedalu nepomohla, skusil som druhe riesenie a teda pozriet sa na PINy. Ako pise "xlimubaix" stacilo zlozit plastovy kryt na poistkovej skrini vpravo od motora a povolit 3 torx-y plus jeden sesthran a vsetko vytiahnut. Podtym som mal 3 samostatne casti, ktore mali spolu celkom slusny pocet PINov, ktore som vyskusal a prestriekol sprejom na zlepsenie el. vodivosti kontaktov, ktory taktiez zvysuje odolnost voci vlhkosti a pod. - ani neviem, aky to malo nazov, ale myslim, ze je uplne jedno, aku znacku kupite :)
Zatial sa chyba znova neobjavila, ale nabehal som zatial ani nie 100 km, takze neskor skusim napisat, ci to pomohlo, alebo nie.

Vdaka za navod a prajem vsetkym, aby sa im poruchy na stvorkolesovom milacikovi vyhybali

Peter

Uživatelský avatar
Ceda1980
Příspěvky: 19
Registrován: 20 úno 2012, 21:16
Bydliště: Kolín

Re: Problem

Příspěvek od Ceda1980 » 21 kvě 2012, 19:27

Tak včera podobný problém Auto se rozjelo a najednou žádná rekce na plyn otacky zhruba 1250 - 1500 Rosvítila se kontrolka auto s kličkem Po pár startech zhasla ale svítila kontrolka diagnostiky podotýkám bylo to ráno Záfa stála skoro týden Byly ty chladnější noci Nechal jsem ji zhruba 1/2 hod na sluníčku Po dalším startu auto jelo normálně Tak jsem odpojil baterii a podle postupu který jsem se zde dočetl Vyndal celou pojistkovou skříńku a hle těsnění na pinech k řídící jednotce bylo ovlhlé ale kontakty se nezdály ani oxidace nebyla znát . Vysušeno nechano zhruba 2 hod na sluníčku vyschnout Těsněni a plasty které na něj doléhaj promázány vazelínou všechny kontakty prostříknuty a ontakt který je šroubován matkou u mě jsou u něj dvě 80 A pojistky ten byl lehce z oxidovanej očistěno nasazeno . Zatím dobrý budu informovat co se bude ( doufám nebude) DÍT . :?:
OPEL Zafira ( 2007 ) COSMO 1,9 CDTi 88 kw automat Pannacotta

Uživatelský avatar
Goldman
Příspěvky: 8
Registrován: 10 bře 2012, 16:25
Bydliště: Bratislava

Re: Problem

Příspěvek od Goldman » 06 zář 2012, 10:14

Nazdar..

Akurat vcera sa mi stalo presne to iste. Po praci si idem na parkovisko a po nastartovani som sa snim pohol asi 5m a motor padol do nudzoveho rezimu..auto nereagovalo na plyn otacky som mal cca 1400 svietila kontrolka motora a ESP..tak auto sme odtiahli k otcovi do servisu kde cez noc stalo..rano mi otec volal zo servisu ze ked chcel auto napojit na pocitac musel vytiahnut MKJ z patice..potom ho nastartoval a slape bez problemov..

tak som mu povedal nech MKJ da spat a skusi znova..tak to urobil a auto znova bez chyb... neviem ci by som nemal pre istotu pozriet aj spominane piny RJ...ksusime ich prefuknut sprejom a uvidime co sa stane..ak by ste niekto mal podobnu skusenost s MKJ tak by som uvital nejake dotazi.

Zatial dik a napisem ci sa to stalo znova
Astra H Caravan 1.9 CDTI 74 kW, 2008
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewt ... =41&t=4268

PepaS
Příspěvky: 911
Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem

Příspěvek od PepaS » 06 zář 2012, 12:43

a jaké chybové kódy v servisu z ŘJ motoru přečetli?
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL

Odpovědět