Potíže při startování.

Odpovědět
Antero
Příspěvky: 83
Registrován: 26 lis 2009, 09:41
Bydliště: Plzeň

Re: Potíže při startování.

Příspěvek od Antero » 11 říj 2011, 07:54

S baterkou, ktera ma klidove napeti jenom 11,9V se startuje dost spatne, zkusil bych ji nabit nebo vymenit.
Opel Astra H Caravan, Z16XEP, MR 2006

Reklama
 

Uživatelský avatar
jour
Příspěvky: 657
Registrován: 26 říj 2010, 14:17
Bydliště: Bratislava, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Potíže při startování.

Příspěvek od jour » 11 říj 2011, 14:03

ale ked ma aspon tych necelych 12 tak by mohla roztocit starter nie? ono to vobec netoci ani tuk.
Melanie - Astra Classic III. 5-dv. A16XER

Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 145
Registrován: 28 říj 2009, 14:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: Potíže při startování.

Příspěvek od Fritol » 11 říj 2011, 16:26

na V zase tolik nezaleží tam jde spíš kolik ma A..
http://www.danceradio.cz:)
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: Potíže při startování.

Příspěvek od Kesi » 11 říj 2011, 21:09

Baterka nemá A (ampére) tie z nej tečú až po zapojení na spotrebič. Nízke napätie môže signalizovať problém z batériou (treba merať Avometom). Treba skontrolovať stav hladiny elektrolytu ak to nieje "bez údržbová batéria" a dať batériu na záťažový test, robí sa to meracím prístrojom ktorý má vstavaný záťažový odpor. A ak sa to ani po nabití nezlepší je potrebné batériu vymeniť. Danka skús pozrieť na batériu mal by byť na nej štítok z dátumom výroby (ak nie zvrchu tak možno na boku).
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Uživatelský avatar
danka
Příspěvky: 250
Registrován: 13 led 2011, 21:53
Bydliště: Bratislava

Re: Potíže při startování.

Příspěvek od danka » 11 říj 2011, 21:22

Kesi píše:Baterka nemá A (ampére) tie z nej tečú až po zapojení na spotrebič. Nízke napätie môže signalizovať problém z batériou (treba merať Avometom). Treba skontrolovať stav hladiny elektrolytu ak to nieje "bez údržbová batéria" a dať batériu na záťažový test, robí sa to meracím prístrojom ktorý má vstavaný záťažový odpor. A ak sa to ani po nabití nezlepší je potrebné batériu vymeniť. Danka skús pozrieť na batériu mal by byť na nej štítok z dátumom výroby (ak nie zvrchu tak možno na boku).
Vcera pri pokuse nastartovat, ked som mala auto napichnute na op-com, tak uz ani svetla mi nesvietili. A nakolko netusim ako dlho sa terajsia baterka nachadza v aute, tak som viac-menej rozhodnuta ju vymenit. Mozno zajtra uvidime ;-)
MAZDA 3, G120, Titanium Flash, RT, 2014
ex Opel Astra H 1,4 16V 2005

Uživatelský avatar
danka
Příspěvky: 250
Registrován: 13 led 2011, 21:53
Bydliště: Bratislava

Re: Potíže při startování.

Příspěvek od danka » 13 říj 2011, 19:29

Konecne som prisla na to, preco nestartovala... Mala som polovicnu pravdu, lebo som tipovala CIM a baterku. Chvalabohu CIM je ok a baterku bola na odpis. Chyba bola este v UEC - niektore relatka boli zoxidovane... stacilo precistit a motor nastartoval na prvy tuk.

A mam dojem, ze ta nova baterka ozivila elektroniku v aute 8-) :mrgreen:
MAZDA 3, G120, Titanium Flash, RT, 2014
ex Opel Astra H 1,4 16V 2005

Signum
Příspěvky: 317
Registrován: 13 srp 2011, 18:03

Re: Potíže při startování.

Příspěvek od Signum » 13 říj 2011, 20:50

danka píše:Konecne som prisla na to, preco nestartovala... Mala som polovicnu pravdu, lebo som tipovala CIM a baterku. Chvalabohu CIM je ok a baterku bola na odpis. Chyba bola este v UEC - niektore relatka boli zoxidovane... stacilo precistit a motor nastartoval na prvy tuk.

A mam dojem, ze ta nova baterka ozivila elektroniku v aute 8-) :mrgreen:
To sme radi,že Astrička zasa jazdí ;)
Zafira B r.v. 2007 Z19DTH - 180PS
Vectra C r.v. 2002 Y22DTR ex.
Opel Signum Z19DTH , 6At r.v. 2007-Ex
Zafira r.v. 2006 110kW-Ex
Diagnostika + programovanie vozidiel Opel - GM MDI
Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect

Uživatelský avatar
danka
Příspěvky: 250
Registrován: 13 led 2011, 21:53
Bydliště: Bratislava

Re: Potíže při startování.

Příspěvek od danka » 16 říj 2011, 12:16

Signum píše:
danka píše:Konecne som prisla na to, preco nestartovala... Mala som polovicnu pravdu, lebo som tipovala CIM a baterku. Chvalabohu CIM je ok a baterku bola na odpis. Chyba bola este v UEC - niektore relatka boli zoxidovane... stacilo precistit a motor nastartoval na prvy tuk.

A mam dojem, ze ta nova baterka ozivila elektroniku v aute 8-) :mrgreen:
To sme radi,že Astrička zasa jazdí ;)
Ved nebyt Teba, tak mozno dodnes nadavam, ze co je tomu autu ;)
Dakujem Ti 8-)
Na Astricke jazdim dalej a dnes jej ideme prezut "botinky" - v stredu nas caka jazda na Liptov a tak na vychod :P
MAZDA 3, G120, Titanium Flash, RT, 2014
ex Opel Astra H 1,4 16V 2005

Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Potíže při startování.

Příspěvek od x-father » 20 bře 2012, 20:12

Taky semtam spatne startuju.

Mam podezreni na baterku.

Kolik mate u naftaku napeti baterie dle servisniho menu, kdyz dyl stojite a prijdete k tomu?

A na kolik vam spadne napeti kdyz tocite motorem behem startu?

Ja mel treba i 11,6 V po delsi dobe stani a behem toceni motorem to pada az tak k 8V.

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Potíže při startování.

Příspěvek od Frydex » 20 bře 2012, 20:38

Tak je v haj*lu... Zkus to ještě měřit přímo na baterce bez a se zatížením... Když klesne při zatížení tak hluboko, je po ní..
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

Odpovědět