předně se omlouvám všem, kteří čekají, čekají… opravdu mě mrzí, že vás natahuji jako kšandy. Možná jsem měl mlčet a s ideou teploměru vyrukovat až bude hotovo, jenže to bych zase neznal vaše názory a to by byla velká škoda. Jak jste již zaznamenali v diskusi, dávno to již není otázka dodatečného teploměru, ten byste již všichni měli, ale mně to přijde moooc málo na to, co nám OPEL nachystal za možnosti.
V tuto chvíli mi k dokončení I. etapy (viz. popis na straně
22) chybí pouze komunikace s ŘJ motoru od které se dozvím vše potřebné pro DPF monitor. Funkci teploměru jsem ukazoval
TADY a teď Vám ukáži, jak bude vypadat to ostatní
TADY. Je to video z výstavby, ještě není vše dodělaná, ale filozofie ovládaní a zobrazení vidět bude (pozn.: použil jsem fotoaparát místo kamery a mám problém s automatickým řízením expozice, což se projevuje na zaznamenaném videu kolísáním jasu scény videa; v reálu ke změně jasu videa nedochází).
Takže jak vidíte, teploměr se bude chovat jako standardní jednotka plně integrovaná do systému ovládání a zobrazení. Pro okno monitoru parkovacího asistenta jsem původně chtěl použít okno ekvalizéru, ale je pouze sedmi pásmový a já potřebuji 8 šoupáků, takže nakonec bude PAS monitor vypadat trochu jinak…
V rámci vývoje se potvrdila moje teorie o možnosti inteligentního vkládání videa do zobrazení CIDu (viz. můj příspěvek z 26 pro 2010, 00:47 na straně
9 a také viz. vlákno Couvací kamera pro CID
TADY).
Všechny stávající řešení vkládání videa do CIDu jsou postaveny na koncepci odstřižení obrazu generovaného vlastním CIDem a přepnutí na externí video zdroj. Toto řešení má jednu zásadní slabinu, a to, že přijdete o všechny původně zobrazované údaje a hlavně hlášení, takže např. stojíte v koloně, koukáte na video a rupne vám chladič, vyteče voda a přestože máte Check Control, tak se to nedozvíte!
Moje metoda využívá standardní funkce CIDu, který umí dát video do okna přes celou obrazovku. Ale je to stále okno přes které vám vyskakují další informační okna! A samozřejmě máte k dispozici komfortní ovládání z rádia-volantu a nemusíte řešit dodatečnou zástavbu tlačítek, indikačních LED a dalších zbytečností.