Dimiho Astra 1,7CDTI (ted již HONDA)
Re: Dimiho Astra 1,7CDTI
Nechci hanět a pomlouvat, třeba blbý kus. Tady je pár věcí co mě třeba zaskočilo a vadilo.
1. Houkající turbo, alá sanitka za mnou.
2. Vrzající sedačka řidiče.
3. Cvrčci v palubce (dalo se odstranit převážně)
4. Vrzající panty dveří a venkovní kliky dveří (i po vyčištění a novém promazání).
5. Málo úložných prostor.
6. Po pěti letech půchýře koroze na 5 dveřích. Ted přidůkladném čištění jsem našel i na prazích.
7. Špatně utěsněný mikrospínač 5 dveří a uhnilé konektory v osvětlení SPZ
8. Samo upadne zrcátko a ulomý se držák na zadní chromové liště.
9. Debilně řešená přední maska. Párkrát jí sundáte a prasknou úchyty. A sundat jí musíte i při plnění klimy.
10. Unavené tlumiče 5 dveří.
Jinak jsem měl provozní problémy.
1. Brzdy komplet.
2. Tlumiče zadní KO
3. EGR ucpaný
4. Klima
5. Alternátor komplet kaput (repas nebyl ani možný)
Toto jsou věci které potkají i jiné značky, to je jasné. Ale ten první sloupec by neměl být. Měli jsme géčko a to mělo taky své mouchy, ale bylo lepší. Toto je spíš krok zpět. Ale je to krásné auto.
1. Houkající turbo, alá sanitka za mnou.
2. Vrzající sedačka řidiče.
3. Cvrčci v palubce (dalo se odstranit převážně)
4. Vrzající panty dveří a venkovní kliky dveří (i po vyčištění a novém promazání).
5. Málo úložných prostor.
6. Po pěti letech půchýře koroze na 5 dveřích. Ted přidůkladném čištění jsem našel i na prazích.
7. Špatně utěsněný mikrospínač 5 dveří a uhnilé konektory v osvětlení SPZ
8. Samo upadne zrcátko a ulomý se držák na zadní chromové liště.
9. Debilně řešená přední maska. Párkrát jí sundáte a prasknou úchyty. A sundat jí musíte i při plnění klimy.
10. Unavené tlumiče 5 dveří.
Jinak jsem měl provozní problémy.
1. Brzdy komplet.
2. Tlumiče zadní KO
3. EGR ucpaný
4. Klima
5. Alternátor komplet kaput (repas nebyl ani možný)
Toto jsou věci které potkají i jiné značky, to je jasné. Ale ten první sloupec by neměl být. Měli jsme géčko a to mělo taky své mouchy, ale bylo lepší. Toto je spíš krok zpět. Ale je to krásné auto.
- Reklama
Re: Dimiho Astra 1,7CDTI
No to jsou drobnosti z mého pohledu
V podstatě jen ten altík je skutečná závada. Ale co, třeba s Hondou budeš spokojenější - držim palce!

Re: Dimiho Astra 1,7CDTI
jen by mne zajimalo jestli mel smulu na kus a nebo jsou ty veci nekery na hov.....treba ta koroze to se mi zda dost dulezity jestli nahoda nebo s tim muzem pocitat kazdej jak to je?......takovyhle auto uz by rezivet teda nemelo viz VW
astra h Z 16XEP Twinport n JOY 2004 SPORT OP-COM XENONY AFL
Re: Dimiho Astra 1,7CDTI
Očekávat, že se na autě nic nepokazí je naivita, navíc když jej kupuji s 139 tisíci km. A to co potkalo Dimiho nestojí za řeč. Jsou závady za desetitisíce. Navíc trend je takový, že nová auta budou levnější a naopak se budou zdražovat díly (drahé budou ještě dražší a slevní se jen spotřebák - filtry, náplně...). A protože nikdo z automobilek nepředpokládá, že majitelé aut si je budou nechávat desítky let, tak je konstruují tak, aby komponenty vydržely 150 tis. km (na tento kilometrový průběh se testují) a pak si zákazník koupí nové auto. Automobilky potřebují hlavně prodávat nová auta, to je živí, ne prodej dílů na deset a více let stará auta.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Dimiho Astra 1,7CDTI
A co rikas na tu korozi?
astra h Z 16XEP Twinport n JOY 2004 SPORT OP-COM XENONY AFL
Re: Dimiho Astra 1,7CDTI
Dimi, myslím že Ti rozumím.. Ono se ne nadarmo říká, že tisíckrát nic umořilo osla..
Možná prkotiny, ale čeho je moc a tak dál..

Možná prkotiny, ale čeho je moc a tak dál..

Re: Dimiho Astra 1,7CDTI
ono taky kup v arvalu/rupeximu a jistá historie neni v tomto případě žádná výhra, historie je známá a sice že to měl někdo jako služebák a jak se lidi chovaj ke služebáku?
jediný co vidim jako problém z toho co píšeš je koroze, vše ostatní jsou normální věci který tě čekaj u každýho auta (a koroze v mnoha případech taky) nebo který si věděl už při koupi (úložný prostory, to že tam asi nebudou nový brzdy atd.)....tvoje rozhořčení bych chápal při koupi novýho auta ale takhle mi to přijde jako alibi aby sis obhájil kup jinýho auta, ale proti gustu, ať honda slouží
jediný co vidim jako problém z toho co píšeš je koroze, vše ostatní jsou normální věci který tě čekaj u každýho auta (a koroze v mnoha případech taky) nebo který si věděl už při koupi (úložný prostory, to že tam asi nebudou nový brzdy atd.)....tvoje rozhořčení bych chápal při koupi novýho auta ale takhle mi to přijde jako alibi aby sis obhájil kup jinýho auta, ale proti gustu, ať honda slouží

Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
- sladas opc
- Příspěvky: 1762
- Registrován: 08 kvě 2008, 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dimiho Astra 1,7CDTI
na jetem aute proste musi clovek pocitat asi s nejakyma zavadama to je vsude..co se tyce koroze reznou vsechny auta,jak opel tak i škoda atd ono odletavajici kaminky to pekne nacnou a po dukladnem umyti je pak vse videt a tomu se clovek neubrani,jedina obrana je asi nejezdit..mame doma octavii druhe rady a jsou tam puchyre stejne tak jako je mas treba u opela a to presne od odletavajicich kaminku apod..takze tady se clovek vazne neubrani..
Opel Astra OPC
Re: Dimiho Astra 1,7CDTI
Přesně jsem věděl kdo se do mě obuje, i když to nemyslím špatně. On si málokdo přizná pravdu. A když mě opravy a kšefty s dílama na tuto značku dobře živý, tak těžko budu mluvit jinak. A protože jsou tak skvělí a spolehlivý, tak se máte dobře. Chtěli jste jen moje postřehy, tak jsem je napsal. Třeba to bylo jenom to jedno nepovedený auto a zrovna jsem ho trefil. Asi máte větší kliku. At vám dobře slouží pánové.
Re: Dimiho Astra 1,7CDTI
RomanK má v jednom pravdu. Dnes se auta dělají na 150 tisíc km. A už neplatí ani to, že diesel je na půl milionu bez drahých oprav. Bohužel solviny jako já jen tak nenašetří na nové auto a tak doufají, že 4 roky staré bude ještě dobré. Bohužel jsem i já byl takto naivní