chip

Úpravy od motoru až po plasty
Odpovědět
Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: chip

Příspěvek od Oťas » 23 úno 2011, 13:54

Na kobylky se vykašlat, ale krouťák je pro mně podstatnější.... 8-)
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

Reklama
 

Uživatelský avatar
beavis
Příspěvky: 1119
Registrován: 05 říj 2009, 00:36
Bydliště: Severní Čechy

Re: chip

Příspěvek od beavis » 23 úno 2011, 13:56

No jasan, sice nase 1,6ka neni zadnej strelec, ale staci dat za dve, podrzet plyn do cervenyho pole a jak se predjizdi 8-) A to se pak berou vsichni do jednoho! Kdyz to mas v ruce, tak i s podelanou 1,6kou se umi zajimavy veci. Jinak kdysi davno sem mel prechipovanou Felinu 1.3 BMM, tocak byl vyssi o 7 N.m a vykon o 3 kone (tusim). Tenkrat sem to delal jen proto, ze sem na ni dal gumy 185ky, co bylo pro Felinu chudinku uz tak dost :D Sice zadny vykonovy terno se nekonalo, ale tocak byl v nizkach otackach znat 8-) Jo a stalo me to od Cimbu 2500 Kc :)
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6143
Registrován: 02 kvě 2008, 21:03
Bydliště: Ústecko

Re: chip

Příspěvek od milosh » 23 úno 2011, 13:58

Co to je ten kroutak? Jak rekl Jeremy Clarkson v Topgearu, nikdo nevi co to je ale je dulezity aby auto melo hodne kroutaku :D
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

Uživatelský avatar
JohnyBA
Příspěvky: 470
Registrován: 09 kvě 2009, 09:58
Bydliště: Bratislava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: chip

Příspěvek od JohnyBA » 23 úno 2011, 14:03

to je otazka na stojara :-), ale je to akou silou je schopny motor tocit hriadel, presnejsie povedane akou silou na pake dlhej 1m od osi hriadely, alebo tak nejak to chapem ja :-). Podla mna to ale musi mat nejaku spojitost so samotnym vykonom cez derivaciu (narast vykonu) alebo tak nejak...
Opel Astra H, 1.9CDTI 74kW, 11/2007
Spotreba: Obrázek

Uživatelský avatar
SubaroSti
Příspěvky: 103
Registrován: 20 pro 2010, 20:22
Bydliště: Žarnovica-SR

Re: chip

Příspěvek od SubaroSti » 23 úno 2011, 14:33

všeobecne platí pre výpočet krútiaceho momentu : sila x rameno....myslím že to hovorí za všetko.Pre "pocitové" zrýchlenie je krútiaci dôležitý rovnako však aj jeho priebeh...v čím nižších otáčkach má motor k dispozícii vetšinu krútiaceho momentu tým je pocit na stlačenie plynového pedálu intenzívnejší...v tomto majú turbomotory navrch voči atmosféram...avšak pri extremnejších úpravách a veľkých turbách dochádza k takzvanému "Turboefektu" alebo "Turbodiere" kedy po zošliapnutí plynového pedálu chvílu trvá kým turbo "natlačí" požadovaný tlak aby sa naplno prejavil potenciál takéhoto motora-potom však dá vašej chrbtici poriadne zabrať :D
Opel Astra H 10/2007 1.6 16v-85kW

Uživatelský avatar
JohnyBA
Příspěvky: 470
Registrován: 09 kvě 2009, 09:58
Bydliště: Bratislava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: chip

Příspěvek od JohnyBA » 23 úno 2011, 14:49

Nevies nahodou ale od coho zavysi krutiaci moment? Nejaka zavyslost na zmene vykonu?
Opel Astra H, 1.9CDTI 74kW, 11/2007
Spotreba: Obrázek

Uživatelský avatar
SubaroSti
Příspěvky: 103
Registrován: 20 pro 2010, 20:22
Bydliště: Žarnovica-SR

Re: chip

Příspěvek od SubaroSti » 23 úno 2011, 15:41

predpokladam že to bude mať dočinenie s prípravou zmesi a následným plnením valcov...zrejme sa zvýši plniaci tlak a pod. Hlbšie som sa o chipovanie nezaujímal.Ale samotný krúťak u Turbodiesela alebo celkovo u Turbomotora je "spôsobený" tým že motor pracuje s vätším tlakom...u diesela je to dané už len samotným faktom že pre to aby vôbec prebehlo spalovanie je potrebný veľmi vysoký tlak vo valci čo spôsobý zahriatie zmesi natoľko že sa vznieti...z toho potom vyplýva že tieto velké tlaky pôsobia na piest a ten pôsobí vätšou silou na ojnicu-piest=sila x ojnica=rameno...no a kedže diesel musí znášať tieto veľké tlaky musí byť na to aj patrične dimenzovaný...to znamená že vätšie pohyblivé hmoty=vetšie zotrvačné sily...tieto všetky veci dokopy spôsobujú že diesle sa nejako lahšie vysporiadajú s kopcami a nieje až tak nutné hned podradovať...
Opel Astra H 10/2007 1.6 16v-85kW

Antero
Příspěvky: 83
Registrován: 26 lis 2009, 09:41
Bydliště: Plzeň

Re: chip

Příspěvek od Antero » 23 úno 2011, 15:55

JohnyBA píše:Nevies nahodou ale od coho zavysi krutiaci moment? Nejaka zavyslost na zmene vykonu?
http://www.autorevue.cz/jak-to-funguje- ... kon-teorie
Opel Astra H Caravan, Z16XEP, MR 2006

Uživatelský avatar
stanomata
Příspěvky: 522
Registrován: 14 pro 2009, 08:01
Bydliště: SENEC /SR/

Re: chip

Příspěvek od stanomata » 24 úno 2011, 19:18

tak dnes som si dal chiping, skvele, akceleracia skvela, tah v kopci tiež
ASTRA H CARAVAN 1.7 CDTI 59kW/80 koní
chiping 74 KW/ 100

Diagnostika OP-COM , aktivácia komfortných funcií

colli
Příspěvky: 637
Registrován: 03 lis 2010, 20:42

Re: chip

Příspěvek od colli » 24 úno 2011, 19:22

A odkoho sis to nechal udělat?A kolik jsi za to dal?
BLACK GTC Irmscher Grill//Remus Exhaust

www.izoperfekta.cz Hydroizolace střech,jezírek..atd..

Odpovědět