chip
Re: chip
tak co? chipovat nebo nechipovat? me proste hlava nebere, ze lze softem zvysit vykon a snizit spotreba bez vlivu na dalsi soucastky vozu... nebo je to fakt tak jednoduchy?
- Reklama
Re: chip
Spotřeba se mi moc nesnizila,spis zustala stejna, ale pri předjíždení jsem kolikrat ocenil, že mam chipnuto.
Kdyz nejezdis stylem brzda plyn, tak bych se toho nebal.
Už bych zpatky těch 88 KW nechtěl.
Kdyz nejezdis stylem brzda plyn, tak bych se toho nebal.
Už bych zpatky těch 88 KW nechtěl.
Opel ASTRA Caravan 1.9 CDTI 16 V / 88 kw - chip na 110 kw / 330 Nm
Re: chip
Snižení realné spotřeby o 0,4 l přeci nemůžes zaznamenat.Jedině že by jsi jezdil vždy uplně stejně a to nejde ale koukám na tvoje přečipování a tu akceleraci určitě poznáš ale nevim jak stou spotrebou.
BLACK GTC Irmscher Grill//Remus Exhaust
www.izoperfekta.cz Hydroizolace střech,jezírek..atd..
www.izoperfekta.cz Hydroizolace střech,jezírek..atd..
Re: chip
To snizeni spotreby tu uz bylo diskutovano.
Pokud bys jezdil na doraz a vyuzil vetsiho vykonu na rychlejsi/sviznejsi jizdu, tak bych rekl, ze leda tak naroste.
Pokud ale zachovas jizdni styl a vetsi kroutak vyuzijes na sviznejsi dosazeni stejne rychlosti, tak asi muze jit dolu. Silnejsi motor nebude mit se stejnou vahou auta tolik prace.
Napriklad polovicni sestivalcova Fabie 1,4 se prodavala jako 55kW i jako 59kW verze (identicky motor) a ten silnejsi mel psanou mensi potrebu.
Pokud bys jezdil na doraz a vyuzil vetsiho vykonu na rychlejsi/sviznejsi jizdu, tak bych rekl, ze leda tak naroste.
Pokud ale zachovas jizdni styl a vetsi kroutak vyuzijes na sviznejsi dosazeni stejne rychlosti, tak asi muze jit dolu. Silnejsi motor nebude mit se stejnou vahou auta tolik prace.
Napriklad polovicni sestivalcova Fabie 1,4 se prodavala jako 55kW i jako 59kW verze (identicky motor) a ten silnejsi mel psanou mensi potrebu.
Re: chip
ok, nachipuju za 10 tis auto, spotreba klesne o 0,0 nic a zvysi se opotrebeni...?
takze jedinej prinos je zvyseni vykonu pri predjizdeni? nebo to vetsi opotrebeni neni tak zasadni?
takze jedinej prinos je zvyseni vykonu pri predjizdeni? nebo to vetsi opotrebeni neni tak zasadni?
Re: chip
Tak nevím, ale já jsem nedostatek výkonu na předjíždění ještě za ten skoro rok co jezdím se Zafirou nezaznamenal. A to mám jen těch 88 kW a automata. Na dálnici neznám jinou rychlost než za šest, nepodřazuje ani v kopcích na Vysočině. Nevím, abych ohrozil životnost a spolehlivost kvůli těm pár koníkům navíc ? No nevím. Jasně, kdo si to nechal udělat to bude chválit už z principu...
Re: chip
Pro kazdeho neni nejdulezitejsi spotreba a spolehlivost. Kdyby to tak bylo, tak tu maj vsichni 1.9 120PS a nikdo by nekupoval 2.0T.
Kdyby vsichni kupovali jen podle spolehlivosti, tak francouzske automobilky zkrachuji
Jsou i lidi co maji z jizdy nejaky pozitek a k tomu vykon patri. Takovy si za to klidne i priplati v podobe vetsi spotreby, nebo castejsiho servisu.
Ja bych se mirneho zvyseni vykonu nebal. Obecne se mluvi o cca 20%, ktere se na zivotni moc neprojevi. Pokud napriklad uvedena 1.9 existuje i v 150PS verzi. Treba nam tady RomanK, Vojta, nebo nekdo jiny rekne cim se ty dva motory jeste zasadne lisi (krom 8V vs 16V). Pokud to ma identicky podvozek, spojku, brzdy atd. tak v ce, by hrozilo snizeni zovotnosti?
A to existuje i konstrukcne naprosto identicka 1.9 16V 120PS a 1.9 16V 150PS, nebo tusim 1.9 8V 74 kW a 1.9 8V 88kW. Tady pokud to ten co to bude chipovat nejak nepodela, tak uz nejde o nic.
Kamos si nechal nacipovat golfa po cca 100 tisicich a pak najezdil dalsich 100 tisic nez mu odesla spojka a chvili na to setrvak.
Kdyby vsichni kupovali jen podle spolehlivosti, tak francouzske automobilky zkrachuji
Jsou i lidi co maji z jizdy nejaky pozitek a k tomu vykon patri. Takovy si za to klidne i priplati v podobe vetsi spotreby, nebo castejsiho servisu.
Ja bych se mirneho zvyseni vykonu nebal. Obecne se mluvi o cca 20%, ktere se na zivotni moc neprojevi. Pokud napriklad uvedena 1.9 existuje i v 150PS verzi. Treba nam tady RomanK, Vojta, nebo nekdo jiny rekne cim se ty dva motory jeste zasadne lisi (krom 8V vs 16V). Pokud to ma identicky podvozek, spojku, brzdy atd. tak v ce, by hrozilo snizeni zovotnosti?
A to existuje i konstrukcne naprosto identicka 1.9 16V 120PS a 1.9 16V 150PS, nebo tusim 1.9 8V 74 kW a 1.9 8V 88kW. Tady pokud to ten co to bude chipovat nejak nepodela, tak uz nejde o nic.
Kamos si nechal nacipovat golfa po cca 100 tisicich a pak najezdil dalsich 100 tisic nez mu odesla spojka a chvili na to setrvak.