průjezd zatáčkou na sněhu
Re: průjezd zatáčkou na sněhu
Jak se vám projevuje aktivování ABS? Má to "pulzovat do pedálu" ne? U mě bych to spíš vyjádřil, že to "chrochtá" Jako kdybych něčim drhnul o hrubej beton, takovej zvuk to dělá. A u pedálu bych použil spíš že "vibruje" než že by pulzoval... Je to v pořádku, máte to stejně?
- Reklama
Re: průjezd zatáčkou na sněhu
Mám to podoben Wolfe ale neriešim to ..ABS funguje, včera ma pekne podržalo
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: průjezd zatáčkou na sněhu
emvee píše:Tohle taky není úplně pravda vždycky. Viz BMW bez xDrivu nasazující řetězy pod kopcem s trochou sněhu, který předokolky vyjedou v pohodě bez řetězů...Midzi píše:Idealny zadny nahon a motor v predu.
Tu uz mas ine adhezne podmienky a uz si vlastne v smyku. Samozrejme zalezi od daneho typu auta, ale to uz je ina teoria. To co som pisal ja su vseobecne podmienky z ktorych sa vychadza.
Naposledy upravil(a) Midzi dne 27 led 2011, 11:15, celkem upraveno 1 x.
- JohnyBA
- Příspěvky: 470
- Registrován: 09 kvě 2009, 09:58
- Bydliště: Bratislava/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: průjezd zatáčkou na sněhu
no kazdopadne je pravda ze ked mas motor vpredu a nahon vzadu tak na snehu si ani neprdnes. Znamy co mal este staru Tatru613 vozil v kufri betonovu platnu cez zimu
Re: průjezd zatáčkou na sněhu
ano lebo hnacia naprava je odlahcena a pri nizkom smykovom treni nedokaze preniest hnaciu silu na vozovku.
Re: průjezd zatáčkou na sněhu
no to ne snad, ta měla motor a náhon vzaduJohnyBA píše:no kazdopadne je pravda ze ked mas motor vpredu a nahon vzadu tak na snehu si ani neprdnes. Znamy co mal este staru Tatru613 vozil v kufri betonovu platnu cez zimu
EX Opel Astra H caravan
Re: průjezd zatáčkou na sněhu
a vzduchom chladeny
- JohnyBA
- Příspěvky: 470
- Registrován: 09 kvě 2009, 09:58
- Bydliště: Bratislava/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: průjezd zatáčkou na sněhu
kua pardon, to som zatrel blbost, on ho nosil lebo mu predne kolesa nezatacali na snehu
Re: průjezd zatáčkou na sněhu
Musím souhlasit, že pokud auto neprojede zatáčku, tak je to chyba řidiče.
Můžeme se maximálně bavit o tom, jestli je Astra méně, nebo více nedotáčivá než jiné auto. Ale odvážil bych se srovnávat jen s koncepčně stejně řešeným autem a stejnou třídou.
Tedy můžeme se bavit o tom, jestli je Astra Caravan méně, nebo více nedotáčivá než Focus combi, Oktávkou v kombíku, nebo Ceedem a podobně, ale těžko ji můžeme srovnávat s o polovinu lehčím dvousedadlovým roadstrem s náhonem na zadek.
Taky je třeba zohlednit motorizaci, stabilizaci podvozku, rozměr gum atd.
Ale pokud budeme srovnávat s ekvivalentními vozy jiných značek, tak má Astra chválený podvozek. Přesto že je koncepčně poněkud zastaralý (především uložení zadní nápravy na vlečných ramenech v době, kdy už frčí nezávislé zavěšení multilink), tak je výborně odladěný a ponekud tvrdší, než by se dalo u takového auta čekat, takže pokud pročteš nějaké recenze renomovanych webů, kde se právě často srovnává s Focucem, ŠO, tak Astra je chválnená.
Můžeme se maximálně bavit o tom, jestli je Astra méně, nebo více nedotáčivá než jiné auto. Ale odvážil bych se srovnávat jen s koncepčně stejně řešeným autem a stejnou třídou.
Tedy můžeme se bavit o tom, jestli je Astra Caravan méně, nebo více nedotáčivá než Focus combi, Oktávkou v kombíku, nebo Ceedem a podobně, ale těžko ji můžeme srovnávat s o polovinu lehčím dvousedadlovým roadstrem s náhonem na zadek.
Taky je třeba zohlednit motorizaci, stabilizaci podvozku, rozměr gum atd.
Ale pokud budeme srovnávat s ekvivalentními vozy jiných značek, tak má Astra chválený podvozek. Přesto že je koncepčně poněkud zastaralý (především uložení zadní nápravy na vlečných ramenech v době, kdy už frčí nezávislé zavěšení multilink), tak je výborně odladěný a ponekud tvrdší, než by se dalo u takového auta čekat, takže pokud pročteš nějaké recenze renomovanych webů, kde se právě často srovnává s Focucem, ŠO, tak Astra je chválnená.