průjezd zatáčkou na sněhu
Re: průjezd zatáčkou na sněhu
dogee: samozřejmě, že astra je nedotáčivá stejně jako všechny předokolky. ono taky jde o to, s čím to srovnáváš. jaký motor a kterou hnanou nápravu má to oslavovaný 17 let starý mitsubishi? jestli na tom sněhu v zatáčce přidáváš plyn, tak se předek auta samozřejmě zvedá a přilnavost tam slábne, zvlášť na sněhu. jaký máš vzorek na těch gumách? jaký to byl sníh? těch otázek je spousta...
- Reklama
Re: průjezd zatáčkou na sněhu
a kdyby si nekdo z vas dal tu praci, tak nedotacivost se na nekterych zahranicnich diskuzich resi...
tady je napriklad RARB - rear antï roll bar, treba je to pi*ovina ale treba to s nedotacivosti dokaze pomoci
ale jestli se na foru budeme misto debaty urazet (jak nekdo neumi ridit apod.) tak tohle forum nema smysl...
http://www.astraownersnetwork.co.uk/sho ... hp?t=28819
tady je napriklad RARB - rear antï roll bar, treba je to pi*ovina ale treba to s nedotacivosti dokaze pomoci
ale jestli se na foru budeme misto debaty urazet (jak nekdo neumi ridit apod.) tak tohle forum nema smysl...
http://www.astraownersnetwork.co.uk/sho ... hp?t=28819
Re: průjezd zatáčkou na sněhu
samozřejmě, že astra je nedotáčivá stejně jako všechny předokolky
Uplne presne tohle sem chtel taky napsat.
Ja bych teda rek, ze drzi vyborne. Kdyz byl nedavno snih, tak jsem si zkousel v Kladne u bazenu na parkovisti kolik snese nez se utrhne. Bylo tam tak 5-10 cisel snehu.
Zkousel jsem to s rozjezdem a pak drzet stoceny kola, ale po chvilce trapneho jezdeni v pravidelnych kruzich za doprovodu permanetniho huceni ESP pumpy sem to vzdal.
Jinac rad zkousim co snese nez se zacne utrhavat i na suchu. Idealne dlouhe tocene sjezdy. Napriklad sjezd z okruhu na cerny most. Sjezd z kopecka 270 stupnu toceni. Da se to jet mym kombikem i 70 tkou a neutrhne se.
Celkove se me naladeni ESP na Astre tuze libi. Nemam rad, kdyz na aute ESP zasahje moc brzo. Na Astre zasahne az kdyz je opravdu treba, tedy kdyz uz si to trochu klouzne.
Uplne presne tohle sem chtel taky napsat.
Ja bych teda rek, ze drzi vyborne. Kdyz byl nedavno snih, tak jsem si zkousel v Kladne u bazenu na parkovisti kolik snese nez se utrhne. Bylo tam tak 5-10 cisel snehu.
Zkousel jsem to s rozjezdem a pak drzet stoceny kola, ale po chvilce trapneho jezdeni v pravidelnych kruzich za doprovodu permanetniho huceni ESP pumpy sem to vzdal.
Jinac rad zkousim co snese nez se zacne utrhavat i na suchu. Idealne dlouhe tocene sjezdy. Napriklad sjezd z okruhu na cerny most. Sjezd z kopecka 270 stupnu toceni. Da se to jet mym kombikem i 70 tkou a neutrhne se.
Celkove se me naladeni ESP na Astre tuze libi. Nemam rad, kdyz na aute ESP zasahje moc brzo. Na Astre zasahne az kdyz je opravdu treba, tedy kdyz uz si to trochu klouzne.
Re: průjezd zatáčkou na sněhu
Musím taky souhlasit, na sněhu jsem zkoušel všemožně projíždět zatáčky, jezdil jsem kvůli tomu z práce zadem přes vesničky (kde se jen protahuje a nesolí) takže jsem jezdil imrvére na sněhu a s ESP máximální spokojenost a s podvozkem taky, nemůžeš od astry čekat poslušnost čtyřkolky,nebo přetáčivost zadohrabu...
Re: průjezd zatáčkou na sněhu
Jedna věc je jistá, nediskutovatelná - došlo k porušení fyzikálních zákonů. Diskutabilní je pouze to, proč se tak stalo. Ale ať to bylo gumama, váhou motoru nebo čímkoli, jedno je jisté, kombinace těchto součástí nějakym způsobem vymezuje limit, který je auto schopno snést a pouze a jen ty jsi ten, kdo může tento limit překročit a to rychlostí. A proto říkám že neumíš jezdit a neznáš svoje auto, já tě tímhle neurážim, říkám jen fakt jak to je. Když jsem řídil favorita, kterej má o dost horší vlastnosti než Astra, můžu s nim snad jet jako s astrou, ustřelit to někde a pak se vymlouvat na špatné vlastnosti auta? To se na mě nezlob nebo zlob jak chceš, ale tohle si může myslet jen hlupák. Je přece na řidičovi, aby jezdil v rámci možností svého vozu a svých schopností! Tohle je neoddiskutovatelný.
Re: průjezd zatáčkou na sněhu
Skúste si vypnúť ESP a prichystajte si ručnú brzdu.
Neviem o čom je sa tu vadíte je to predokolka a jasne že nedotáčavá. Tá hmotnosť na predku je dobrá pri rozjazde, ale nie v zatáčke. Je to problém každej predokolky viac alebo menej. Ako majitelia si na to môžme len zvyknúť, alebo vymeniť.
Na druhú stranu pekne reaguje na prudké ubratie plynu v zatáčke.
Neviem o čom je sa tu vadíte je to predokolka a jasne že nedotáčavá. Tá hmotnosť na predku je dobrá pri rozjazde, ale nie v zatáčke. Je to problém každej predokolky viac alebo menej. Ako majitelia si na to môžme len zvyknúť, alebo vymeniť.
Na druhú stranu pekne reaguje na prudké ubratie plynu v zatáčke.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: průjezd zatáčkou na sněhu
OK, překročil jsem svojí jízdou schopnosti auta, ale potom trvám na tom, že ty schopnosti jsou dosti mizerné...
Re: průjezd zatáčkou na sněhu
Stále si nenapsal s čím srovnáváš ty schopnosti, když se ti zdají tak mizerný
Re: průjezd zatáčkou na sněhu
Presne ako pises Kesi
Popripade sa da ta nedotacavost este ciastocne obmedzit nizsimi pruzinami a zadnym skrutnym stabilizatorom "RARB" ktory uz spomenul Dogee
Popripade sa da ta nedotacavost este ciastocne obmedzit nizsimi pruzinami a zadnym skrutnym stabilizatorom "RARB" ktory uz spomenul Dogee
Astra GTC 1,6 turbo / EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts
Re: průjezd zatáčkou na sněhu
tak trosku vas tu poopravim a dam veci ako sa maju. Len ma za to neukamenujte.
Nedotacavost je sposobena rozlozenim hmotnosti vozidla vzhladom na jeho rozmery. Kedze tazisko hmotnosti je pred stredom razvoru tak sa auto chova nedotacavo. Cize v kazdej zakrute bude predna naprava robit o nieco vacsi polomer ako ta zadna. Samozrejme kym nedojde k smyku. Vtedy je ten polomer omnoho vacsi. K ziadnemu poruseniu fyikalnych zakonov nedoslo, prave naopak. Presne sa potvrdili. Proste zotrvacna sila vozidla bola omnoho vacsia ako adhezna.
To mohlo byt sposobene niekokymi faktormi. Adhezne podmienky, polomer zatacania, sklon zakruty .....Uplne stacilo ze si trocha prudsie pribrzdil, tym si odlahcil lave zadne koleso a viac zatazil prave predne a uz si v nedotacavom smyku. Kedze si v podstate na 3 kolesach.
Preto ak by si urobil to co pise Kesi ze by si ubral, tak by ti zabralo aj to stvrte koleso a ziskal by si vacsiu stabilitu. Dalsia alternativa je prechadzat zakruto s plynom a brzdit iba pred zakrutou. Vtedy dosiahnes spomalenie a v zakrute naopak dostavas vozidlo do skoro neutralneho prejazdu. Ak pouzijes aj rucnu tak si v pretacavom.
Akurat s nim musim nesuhlasit ze predny nahon je lepsi pri rozbiehani. Je to presne naopak. Pri rozbiehani ako aj pri jazde do kopca je viac zatazovana zadna naprava preto lepsie prenasa hnacie sily na vozovku. Predna je nadlahcovana.
Ty si proste zvyknuty na ine rozlozenie hmotnosti a tomu si prisposobil aj styl jazdy. Je to vidiet ak pouzivas aj firemne auto a tak ho musis stale menit. Ja to poznam z vlastnej skusenosti kedze v praci pouzivam 3(pruser, ducato , transit plachta/zadny nahon) rozne auta a este aj svoje. Vobec to nie je o ESP a podobnych doplnkoch. Tie ti iba pomoozu, ale nenaucia jazdit. A pomahaju iba v kritickych situaciach.
Dnes sa nieco podobne stalo mojej zene a to isla sotva 30. Proste ked je lad tak je lad a smyka sa.
Nedotacavost je sposobena rozlozenim hmotnosti vozidla vzhladom na jeho rozmery. Kedze tazisko hmotnosti je pred stredom razvoru tak sa auto chova nedotacavo. Cize v kazdej zakrute bude predna naprava robit o nieco vacsi polomer ako ta zadna. Samozrejme kym nedojde k smyku. Vtedy je ten polomer omnoho vacsi. K ziadnemu poruseniu fyikalnych zakonov nedoslo, prave naopak. Presne sa potvrdili. Proste zotrvacna sila vozidla bola omnoho vacsia ako adhezna.
To mohlo byt sposobene niekokymi faktormi. Adhezne podmienky, polomer zatacania, sklon zakruty .....Uplne stacilo ze si trocha prudsie pribrzdil, tym si odlahcil lave zadne koleso a viac zatazil prave predne a uz si v nedotacavom smyku. Kedze si v podstate na 3 kolesach.
Preto ak by si urobil to co pise Kesi ze by si ubral, tak by ti zabralo aj to stvrte koleso a ziskal by si vacsiu stabilitu. Dalsia alternativa je prechadzat zakruto s plynom a brzdit iba pred zakrutou. Vtedy dosiahnes spomalenie a v zakrute naopak dostavas vozidlo do skoro neutralneho prejazdu. Ak pouzijes aj rucnu tak si v pretacavom.
Akurat s nim musim nesuhlasit ze predny nahon je lepsi pri rozbiehani. Je to presne naopak. Pri rozbiehani ako aj pri jazde do kopca je viac zatazovana zadna naprava preto lepsie prenasa hnacie sily na vozovku. Predna je nadlahcovana.
Ty si proste zvyknuty na ine rozlozenie hmotnosti a tomu si prisposobil aj styl jazdy. Je to vidiet ak pouzivas aj firemne auto a tak ho musis stale menit. Ja to poznam z vlastnej skusenosti kedze v praci pouzivam 3(pruser, ducato , transit plachta/zadny nahon) rozne auta a este aj svoje. Vobec to nie je o ESP a podobnych doplnkoch. Tie ti iba pomoozu, ale nenaucia jazdit. A pomahaju iba v kritickych situaciach.
Dnes sa nieco podobne stalo mojej zene a to isla sotva 30. Proste ked je lad tak je lad a smyka sa.