Mlženi a namrzáni skla ze vnitř při odstavení auta
Re: Mlženi a namrzáni skla ze vnitř při odstavení auta
Si to nemusel kupovať stačilo odkladať z krabíc na topánky. Je to silikagel, ale raz za čas ho musíš zobrať domou a vysušiť. Zázrak to neurobí, lebo na objem vzduchu ktorý sa ti autom premelie by ich muselo byť tak dve kilá.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
- Reklama
Re: Mlženi a namrzáni skla ze vnitř při odstavení auta
No to táta si toho vysypal krabici do formana a říká že velký prd
Re: Mlženi a namrzáni skla ze vnitř při odstavení auta
Mlžily se mi okna,ale hlavně při jízdě,byla to zlomená recirkulační klapka.
Černý kombajn 1.7 CDTI 74 kW
Re: Mlženi a namrzáni skla ze vnitř při odstavení auta
Nespustí se jen kompresor, díky kterýmu to chladí, jinak vzduch to samozřejmě vysouší i když ho to nechladí. Takže v zimě má smysl jezdit se zapnutou klimout právě proto, že to ten vzduch vysuší a okna se pak zevnitř nerosí a tím pádem ani nenamrzají.Juray píše:jenže klima se v těchdle mrazech nespustí
Re: Mlženi a namrzáni skla ze vnitř při odstavení auta
To mi prosim vysvetli, jak by se ten vzduch vysusil, kdyz se nespusti kompresor?emvee píše:Nespustí se jen kompresor, díky kterýmu to chladí, jinak vzduch to samozřejmě vysouší i když ho to nechladí.
Opel Astra H Caravan, Z16XEP, MR 2006
Re: Mlženi a namrzáni skla ze vnitř při odstavení auta
A to myslíš, že ten vzduch vysouší kompresor? Ten vzduch se vysouší ve výparníku.
Re: Mlženi a namrzáni skla ze vnitř při odstavení auta
Ale není právě potřeba běhu kompresoru, aby ten vzduch přes to cirkuloval? Já teda nevím jak to celý funguje...
Re: Mlženi a namrzáni skla ze vnitř při odstavení auta
Jasne ze se vzduch vysousi ve vyparniku, ale bez pusteneho kompresoru bude mit vyparnik stejnou teplotu jako prochazejici vzduch, proto na nem nebude kondenzovat vzdusna vlhkost, takze se vzduch ani neochladi, ani nevysusi.emvee píše:A to myslíš, že ten vzduch vysouší kompresor? Ten vzduch se vysouší ve výparníku.
Opel Astra H Caravan, Z16XEP, MR 2006
Re: Mlženi a namrzáni skla ze vnitř při odstavení auta
Werewolf: Není, protože v létě je výparník chladný díky chladivu, v zimě je chladný protože je zima A protože je výparník chladný, tak na něm kondenzuje vlhkost, samozřejmě pokud na něj jde vzduch, který je teplejší. A protože na něm kondenzuje vlhkost, tak se ten vzduch vysouší. Čili když si v zimě v autě zatopíte a pustíte klimatizaci, tak z toho teplého vzduchu z auta se ve výparníku klimatizace dostane vlhkost. A okno se, Kefalín, nebo co? Nebude rosit!
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mlženi a namrzáni skla ze vnitř při odstavení auta
Líp bych to nenapsal.....
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF