ESP v kopci
Re: ESP v kopci
Sem si to tu procital a dneska sem zkusel jestli tedy krome ESP mam i ASR. Zkousel sem rozjezd na snehu trosicku do mirneho svahu. Kola zacali prokluzovat az kdyz jsem hodne pridal plyn, kontrolka ESP zacala problikavat, ale za by doslo (tak jak by to melo byt) ke snizeni vykonu aby kola prestali prokluzovat sem neregistroval. No az bude vic casu a vetsi kopec nebo vic ledu na ceste, vyzkousim to znovu
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)
- Reklama
Re: ESP v kopci
Tak v tomto je automat super Pokud to hodne klouze stisknu "hvezdicku" a auto se misto na 1 rozjizdi na 3, sice jako snek ale no problemo
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: ESP v kopci
Taky mi to nedalo a postavil jsem se u nás v kopci pravou stranou auta do sněhu po pluhu a levou na posoleném povrchu, následoval rozjezd, pravé kolo lehce prohráblo okamžitě se přidalo levé a krásně plynule se to rozjelo i když jsem zkoušel plnej plyn, tak si to drželo svoje otáčky tak, aby kola neprokluzovala a nenechalo si dotoho mnou kecat....
Naposledy upravil(a) Oťas dne 04 pro 2010, 19:45, celkem upraveno 1 x.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: ESP v kopci
Já bych bez TC (ASR) vůbec nevyjel od baráku. Když je sníh, jezdím domů Astrou a ne služební Fábií, protože ta i když ASR má, nevyhrabe se. Je to tím, že u Škodovky se pouze omezí výkon motoru když kolo klouzne a výsledek je ten, že nakonec pomalu, na málo plynu zůstane klouzat jedno kolo a stojíte na místě. Kdežo u Opla, když jedno kolo klouzne, ŘJ ABS ho přibrzdí, aby se výkon přenesl na druhý kolo a snížení výkonu přijde na řadu až potom. Takže auto se cuká, drbe, ale nakonec se nahoru vycukám
Naposledy upravil(a) pueblo dne 05 pro 2010, 09:56, celkem upraveno 1 x.
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: ESP v kopci
2 pueblo:
My kopečkáři to nemáme lehký, ale díky těmto vymoženostem nám to bydlení v kopci ulehčuje....
My kopečkáři to nemáme lehký, ale díky těmto vymoženostem nám to bydlení v kopci ulehčuje....
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: ESP v kopci
To teda, jen držím plyn a čekám. A musím zaklepat, vždycky jsem se dočkal
ABS/TC/ESP - prostě SUPER!
ABS/TC/ESP - prostě SUPER!
Re: ESP v kopci
Milosi, tak to tlacitko mam aj ja a mozem potvrdit ze to je super vec. Hned ako napadol sneh tak som skusal vsetko mozne a toto tlacitko ma len milo prekvapilo.
Re: ESP v kopci
No mě tlačítko Sport taky nevypne ESP, myslím že auta s automatem to mají nastavené nějak jinak. Jinak se přidávám k chvále zimního režimu automatu, poprvé letos jsem při rozjezdu ani jednou "nehrábl"
Re: ESP v kopci
heh, asi se rozjizdis pomalu, ja mu prave obcas nalozim at se snazi
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: ESP v kopci
dnes proveden "test" na kopci s ujezdenym mokrym snehem, takze dost kluzky povrch
1) ESP on, vyjeti kopce bez zastaveni: absolutne bez problemu
2) ESP on, zastaveni v kopci: kontrolka blikala, kola se pribrzdovala, vykon klesal/stoupal ale na tom kluzkym povrchu bez sance... kdyz auto sklouzlo z ujezdenych koleji na neujezdeny snih tak se chytlo a pomalu s pomoci ESP rozjelo a kopec uz pak vyjelo
3) ESP off, zastaveni v kopci: regulace vykonu mozna pouze citlivou praci se spojkou, jinak se kola protaceli... nicmene po sklouznuti na neujezdeny snih se auto rozjelo
takze v beznych situacich se snehem urcite ESP pomuze, ale kdyz to klouze pod vsema kolama, tak se nerozjede ani SUV s elektronickym pohonem 4x4, pomuzou retezy nebo uzaverka difu
1) ESP on, vyjeti kopce bez zastaveni: absolutne bez problemu
2) ESP on, zastaveni v kopci: kontrolka blikala, kola se pribrzdovala, vykon klesal/stoupal ale na tom kluzkym povrchu bez sance... kdyz auto sklouzlo z ujezdenych koleji na neujezdeny snih tak se chytlo a pomalu s pomoci ESP rozjelo a kopec uz pak vyjelo
3) ESP off, zastaveni v kopci: regulace vykonu mozna pouze citlivou praci se spojkou, jinak se kola protaceli... nicmene po sklouznuti na neujezdeny snih se auto rozjelo
takze v beznych situacich se snehem urcite ESP pomuze, ale kdyz to klouze pod vsema kolama, tak se nerozjede ani SUV s elektronickym pohonem 4x4, pomuzou retezy nebo uzaverka difu