Příspěvek
od CandyX » 31 srp 2010, 20:13
Tieto porovnavacky su hodne zradne, dieslom to kazi asi ich povacsinou dlhsia prevodovka. Kamos ma mazdu 3 v nafte 2,2 s vykonom 185k a 400Nm Ked sme parkrat skusili rozbeh z jednotky do +-120kmh tak sa mi najlepsie dostal k B stlpu a to mal viac o 5koni a 140Nm. Neviem, mozno v tom ma prsty 60kg vacsia hmotnost alebo o 12mm vacsi priemer kolies. Rovnako aj na stovku ma v papieroch o 0,3s horsi cas.
Prekvapuje ma ze aj v suboji s atmo benzinom to diesel nema vyhrate: napr. Golf V s 2.0fsi / 150k / 200Nm ma stovku pisanu za 8,8s a Astra so 150k a 320Nm ma v papieroch 8,9s - udaje 0-100 samozrejme nemozu urcit "vitaza" na kilometer, ale kedze diesel bude musiet radit o stupen viac tak to asi tiez neda. V tomto pripade by pri porovnavani napr 80-120 zrychlenia stacilo dieslu nechat zasaltrovanu 6-tku a atmosfericky benzin by mu nestacil asi ani na 3-jke
Astra GTC 1,6 turbo / EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts