problem s dobijanim baterie...
Re: problem s dobijanim baterie...
Ahojte "oplikovci"
Mam jeden problem s altikom a to uz som ho mal 2 x repasovany behom 1.5 mesiaca .diodovy mostik+regulator... a teraz mi znova blbne ....
popis chyby:
Pri starte som nameral na baterake 10.1 V ,potom mi vsetko zablika "osvetlenie" a pomali sa zvisuje az na 13,7/8V ,ked zapnem svetla klesne o 0,1V pustim dialkove dalej klesne o 0,2 ,ak pustam postupne elektroniku" vyhrievanie ,radio,ventilator" kôlesne az na 12,8/9 ,vsetko je merane na volnobehu a s merakom ma GID panely... po zviseni otacok na 2000 az 3000 je napetie nemenne .
Tymto sa vas chcem opytat co to moze byt ? 3x pokazeny altik behom 2 mesiacou sa mi zda prazvlastne ,iba ze by ty montery "od fordu" ktorim to davam repasovat robia na dve veci ,i ked suciastky tam davaju DENSO alebo ako sa to pise ... moze byt aj vadna baterka ,alebo zle ukostrenie motora ,alebo pomalicky odchadza RJ ? precital som vsetok material ,co ste tu otom pisali a neviem si rady vsetky varianty od vas su vytane ...
Mam jeden problem s altikom a to uz som ho mal 2 x repasovany behom 1.5 mesiaca .diodovy mostik+regulator... a teraz mi znova blbne ....
popis chyby:
Pri starte som nameral na baterake 10.1 V ,potom mi vsetko zablika "osvetlenie" a pomali sa zvisuje az na 13,7/8V ,ked zapnem svetla klesne o 0,1V pustim dialkove dalej klesne o 0,2 ,ak pustam postupne elektroniku" vyhrievanie ,radio,ventilator" kôlesne az na 12,8/9 ,vsetko je merane na volnobehu a s merakom ma GID panely... po zviseni otacok na 2000 az 3000 je napetie nemenne .
Tymto sa vas chcem opytat co to moze byt ? 3x pokazeny altik behom 2 mesiacou sa mi zda prazvlastne ,iba ze by ty montery "od fordu" ktorim to davam repasovat robia na dve veci ,i ked suciastky tam davaju DENSO alebo ako sa to pise ... moze byt aj vadna baterka ,alebo zle ukostrenie motora ,alebo pomalicky odchadza RJ ? precital som vsetok material ,co ste tu otom pisali a neviem si rady vsetky varianty od vas su vytane ...
ASTRA H CARAVAN,2007 1,9 CDti 88kw,COSMO in black skin
- Reklama
- JohnyBA
- Příspěvky: 470
- Registrován: 09 kvě 2009, 09:58
- Bydliště: Bratislava/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s dobijanim baterie...
v zime mi odisla baterka na mojej ani nie 3-rocnej astre, tak som to trosku riesil. Ako to popisujes tipujem na baterku. Auto nastartujes, baterka da vsetku energiu do motora. Kym sa neroztoci altik tak ti este zerie baterka a ta chcipne. To bliknutie je toho dokazom. Ked sa motor roztoci tak altik zacne dostatocne dobijat a uzivi cele auto. Tie napatia na volnobehu su podla mna vporiadku, aj tych 12,8 je viac nez da baterka, takze uz ju dobija, a ked sa s autom pohnes a roztoci sa altik tak by to malo ist hore. Podla mna ti odisla baterka a stratila kapacitu. Moderny alternator musi dobijat aj v noci, s dialkovymi s pustenymi stieracami a radiom, a ventilatorom naplno. Schvalne skus si zmerat napatie ked zvysis otacky na 2000 aj so zapnutymi dialovymi a radiom
Re: problem s dobijanim baterie...
Jaký máš alternátor? 100 nebo 130A?
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: problem s dobijanim baterie...
Tak asi je to tou baterkou ,lebo ak ju zmeram na druhy den "voltmetrom" tak ma 12,3 co je dost malo... ale zas som si vsimol ,ze mi zacina altik prebijat ,lebo ak ho meram pri cca 2000 ot/min. a mam pustenu klimu,svetla,radiu napetie kolise od 13,9 do 14,3 a len na jednu chvilocku ked som si vsimol mala 15V ale to len vazne na chvilocku . Pred dvomi tyzdnami som menilk regler ,ale mam to v zaruke ,len to demontovanie z auta ma nebavi ,ale mam v tom uz prax cca 20-30 min a je vonku ,ale je to otrava
ked sa tak skoro odpalil ten regler nemoze byt chyba niekde inde ? na diagnostike cez kilometrovnik mi ukazuje 58008 je to ked sa nemilim nieco so skratom na zhavicoch ,ale pri starte som nikdy nemal problem aj ked boli vonku 3 C aj tak naskocil dobre a aj zvuk je dobry a aj vykon ... Altik mam 100 A a UZ MA PEKNE STVE servis do ktoreho ho davam je dobry altiky opravuju uz dost dlho a nemal som snimi problem a opravi mi urobili na pockanie i ked nechapem im cenam za mostik som dal 70e a za regler 92
ked sa tak skoro odpalil ten regler nemoze byt chyba niekde inde ? na diagnostike cez kilometrovnik mi ukazuje 58008 je to ked sa nemilim nieco so skratom na zhavicoch ,ale pri starte som nikdy nemal problem aj ked boli vonku 3 C aj tak naskocil dobre a aj zvuk je dobry a aj vykon ... Altik mam 100 A a UZ MA PEKNE STVE servis do ktoreho ho davam je dobry altiky opravuju uz dost dlho a nemal som snimi problem a opravi mi urobili na pockanie i ked nechapem im cenam za mostik som dal 70e a za regler 92
ASTRA H CARAVAN,2007 1,9 CDti 88kw,COSMO in black skin
Re: problem s dobijanim baterie...
12,3V na 12V baterii v nezatíženém stavu je dost. To, že to dobíjí okolo 13,7 V je taky v pořádku. 100A alternátor nemá PWM regulaci (mají zapojení jen 2 výstupů B+ a L oproti 130A alternátoru který má B+, L a F), tudíž napětí v zatížení může kolísat.
PWM regulace:
Řídicí jednotka motoru (ECM) používá obvod signálu provozního cyklu generátoru nebo obvod koncovky F pro monitorování provozního cyklu generátoru. Signál cyklu provozního cyklu generátoru spojuje na vysokou část budicího vinutí v generátoru. Budič vysoké strany s modulovanou šířkou pulzu (PWM) v regulátoru napětí ZAPÍNÁ a VYPÍNÁ budicí vinutí. Řídicí jednotka motoru používá vstup signálu PWM pro určení zatížení generátoru na motoru. To umožňuje ECM seřídit rychlost volnoběhu za účelem kompenzace vysokých elektrických zatížení. Řídicí jednotka motoru monitoruje stav generátoru prostřednictvím signálního obvodu provozního cyklu pole generátoru. Pokud je zapalování v poloze PROVOZ a motor je VYPNUTO, řídicí jednotka motoru by měla odhalit provozní cyklus v blízkosti 0 procent. Když je motor v chodu, provozní cyklus by měl být 5-99 procent.
Myslím, že alternátor máš v pořádku, jen při startu klesne napětí na bateriii (vlivem odběru vysokého proudu do starteru) na hodnotu, kdy zablikají kontrolky.
PWM regulace:
Řídicí jednotka motoru (ECM) používá obvod signálu provozního cyklu generátoru nebo obvod koncovky F pro monitorování provozního cyklu generátoru. Signál cyklu provozního cyklu generátoru spojuje na vysokou část budicího vinutí v generátoru. Budič vysoké strany s modulovanou šířkou pulzu (PWM) v regulátoru napětí ZAPÍNÁ a VYPÍNÁ budicí vinutí. Řídicí jednotka motoru používá vstup signálu PWM pro určení zatížení generátoru na motoru. To umožňuje ECM seřídit rychlost volnoběhu za účelem kompenzace vysokých elektrických zatížení. Řídicí jednotka motoru monitoruje stav generátoru prostřednictvím signálního obvodu provozního cyklu pole generátoru. Pokud je zapalování v poloze PROVOZ a motor je VYPNUTO, řídicí jednotka motoru by měla odhalit provozní cyklus v blízkosti 0 procent. Když je motor v chodu, provozní cyklus by měl být 5-99 procent.
Myslím, že alternátor máš v pořádku, jen při startu klesne napětí na bateriii (vlivem odběru vysokého proudu do starteru) na hodnotu, kdy zablikají kontrolky.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: problem s dobijanim baterie...
Dakujem RomanK za odpoved i ked som to musel precitat dva krat aby som tomu pochopil
ked som usiel dalsich 500km zacali sa mi nepatrne zvisovat otacky na volnobehu a dislay mi zacal rychlo blikat napetie kollisalo postupne od 13,8 do 14,3/4 V tak este chvilku pockam ako sa to vyhroti a dam asi potom reklamovat ,lebo ukostrenie motora som meral a zda sa mi v poriadku ...
ked som usiel dalsich 500km zacali sa mi nepatrne zvisovat otacky na volnobehu a dislay mi zacal rychlo blikat napetie kollisalo postupne od 13,8 do 14,3/4 V tak este chvilku pockam ako sa to vyhroti a dam asi potom reklamovat ,lebo ukostrenie motora som meral a zda sa mi v poriadku ...
ASTRA H CARAVAN,2007 1,9 CDti 88kw,COSMO in black skin
Re: problem s dobijanim baterie...
Zdravim tak aj ja som sa dostal do klubu poruch alternatora. Vcera odtah domov 100e plus 45e hradila poistovna! Znaky poruchy som mal ako vsetci kontrolka dobijania, kontrolka ESP a ABS preblikavali, servo neslo a svetla vo vnutri aj vonku preblikavali a taktiez ventilatory a radio hodne blbo az sa to zastavilo uplne:( Ked budem vediet kolko bude stat oprava a co bolo chybne napisem! Mala otazka nevie niekto kde by sa dali zohnat nahradne diely do ALTERNATORA?
ASTRICKA J 1.7 CDTI 92kW SPORT
Re: problem s dobijanim baterie...
Napr:
http://www.elancar.cz/shop
http://cat.hueco-automotive.com
http://www.elektroistenik.sk
http://www.startery-alternatory.cz
http://www.mobiletron.com.tw
http://www.elancar.cz/shop
http://cat.hueco-automotive.com
http://www.elektroistenik.sk
http://www.startery-alternatory.cz
http://www.mobiletron.com.tw
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: problem s dobijanim baterie...
No tak problem s alternatorom vyrieseny! Prepaleny didovy mostik, zhoreny regulator, prasknute gufera a loziska tiez nic moc! Po zhodnoteni opravy som sa rozhodol objednat novy za 200e a je pokoj!
ASTRICKA J 1.7 CDTI 92kW SPORT
Re: problem s dobijanim baterie...
Čo máš za motor že máš na alternátore guferá?
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan