Výřivé klapky

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 37
Registrován: 18 říj 2009, 19:26

Re: Výřivé klapky

Příspěvek od Marky » 20 čer 2010, 12:41

Nevim proc nakupovat na aukcich, dival jsem se ted do faktury a u opelu jsem na sani dostal 25% slevu takze cena 7129Kc s DPH a na motorek byla sleva 20% a cena 5047Kc s DPH. Soucasne jsem nechal delat i rozvody, takze vse se zarukou at mam na chvili klid. Sani jsem si nechal vratit, ale nejsem si jist, ze repas bude to prave orechve, protoze co jsem si to prohlizel, tak se mi to pridiralo v ulozeni jedne klapky a to se asi nemeni.
Ptal jsem se jestli je to uz to nove modifikovane sani a pry uz dnes jine nedodavaji, takze pokud to neni z nejake zapomenute varky pred rokem 2007 :D , tak neni duvod se bat.
Po vymene sani je to super svezenicko a krasny linearni zatah, jsem moooc spokojen 8-) .

Reklama
 

Jirka156
Příspěvky: 207
Registrován: 15 zář 2008, 22:34

Re: Výřivé klapky

Příspěvek od Jirka156 » 20 čer 2010, 13:25

To Marky: Před těmi měsíci, co jsem to kupoval já, jsi si o takových cenách mohl u Opela leda nechat zdát viz příspěvek výše cena 20tis.Kč za komplet. Záruku mám na to taky, akorát že v Polsku. To je blbý. Jinak na práci u RomanaK taky. Já jsem po výměně sání s motorkem a rozvody u toho taky zase až tak velký rozdíl v jízdních vlastnostech nezaznamenal. Jinak jsem měl to pitomý táhlo spadlý ani nevím jak dlouho. No a co se týče toho rozpoznání. Mělo by se hlavně jednat o sání z roku 2007 a novější a Opel číslo dílu 58.50.180, Pierburg číslo dílu 7.00373.12.0. Jinak na Elit stránkách je k tomu sání Pierburgova dokumentace co za co měnit.

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 37
Registrován: 18 říj 2009, 19:26

Re: Výřivé klapky

Příspěvek od Marky » 20 čer 2010, 13:41

No u me to bylo dost markantni, mel jsem docela velkou prodlevu na plynu, pri cca 2400otackach to poposkubavalo (typoval jsem EGR) a urcite to nebylo linearni. Turbo zabiralo pokazde jinak jak byly zrovna natocene klapky, nekdy to bylo az pri 2500 z dnesniho pohledu fakt bida. A ted je to naprosto jiny motor - super, vubec nelituji.
Cena samozrejme byla take vysoka byly tam dalsi veci co se menily, navic jsem nechal delat i ty rozvody + prace atd. ale jen jsem chtel rict za kolik se daji dnes v pohode sehnat dily bez tlacenky a urcite pujdou jeste dolu ;) .
S tema cislama dilu uz nevim, vyrukoval jsem tam se dvouma cislama a nakonec z toho bylo jen jedno, ze to druhe se uz dnes nedela, hlavne ze tam je to nove modifikovane.

Uživatelský avatar
Destroyer
Příspěvky: 160
Registrován: 06 čer 2010, 10:49
Bydliště: České Budějovice

Re: Výřivé klapky

Příspěvek od Destroyer » 22 čer 2010, 12:51

Díky. Díly si seženu úplně nový za slušnou cenu a měnit si to budu sám, takže díky za typy,ale nechci přijít o tu prdel. No a ty rozvody, nevíte jestli jsou klínkové a nebo bezklínkové?
Astra H, Z19DTH, 2005
Pneuservis, autoservis, autodiagnostika. Nastavovací prvky časování rovodů pro většinu modelů značky Opel. Originální náplně, originální a aftermarketové díly se slevou pro členy tohoto fóra.

Uživatelský avatar
Destroyer
Příspěvky: 160
Registrován: 06 čer 2010, 10:49
Bydliště: České Budějovice

Re: Výřivé klapky

Příspěvek od Destroyer » 24 čer 2010, 10:13

Zjištěno, díky už nic.
Astra H, Z19DTH, 2005
Pneuservis, autoservis, autodiagnostika. Nastavovací prvky časování rovodů pro většinu modelů značky Opel. Originální náplně, originální a aftermarketové díly se slevou pro členy tohoto fóra.

Odpovědět