Výřivé klapky

Uživatelský avatar
Destroyer
Příspěvky: 160
Registrován: 06 čer 2010, 10:49
Bydliště: České Budějovice

Výřivé klapky

Příspěvek od Destroyer » 15 čer 2010, 15:40

Mám Astru H s motorem 1.9 CDTi 110 Kw (Z19DTH). Dnes při poslechu motoru na volnoběh jsem si všiml zvuku, který je typický pro ucházející luft pod vyšším tlakem. Oddělal jsem plastový kryt motoru a poslouchám...........hurá lokalizoval jsem místo úniku vzduchu. Výřivé klapky. Chci se zeptat jestli při opravě je možné vyměnit pouze podložky a těsnění a nebo jestli se musí koupit celá sací trubice? A ještě jedna otázka. Musím při opravě či výměně sundavat i palivové čerpadlo?
Naposledy upravil(a) Destroyer dne 04 črc 2010, 12:27, celkem upraveno 1 x.
Astra H, Z19DTH, 2005
Pneuservis, autoservis, autodiagnostika. Nastavovací prvky časování rovodů pro většinu modelů značky Opel. Originální náplně, originální a aftermarketové díly se slevou pro členy tohoto fóra.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 145
Registrován: 28 říj 2009, 14:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: Výřivé klapky

Příspěvek od Fritol » 15 čer 2010, 16:04

no u opela to obědnat nejde.. musis cele saci potruby . a čerpadlo sundavat nemusíš...
http://www.danceradio.cz:)
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí

Uživatelský avatar
Destroyer
Příspěvky: 160
Registrován: 06 čer 2010, 10:49
Bydliště: České Budějovice

Re: Výřivé klapky

Příspěvek od Destroyer » 15 čer 2010, 16:42

Díky za info, tak jsem rád, že nemusim shodit čerpadlo dolu. Což ono by se to ani neposralo, při další vyměně oleje budu dělat i rozvody, takže bych to rozdělat mohl. No, ale ta sací trubka mi sere, že se kupuje celá!
Astra H, Z19DTH, 2005
Pneuservis, autoservis, autodiagnostika. Nastavovací prvky časování rovodů pro většinu modelů značky Opel. Originální náplně, originální a aftermarketové díly se slevou pro členy tohoto fóra.

Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 145
Registrován: 28 říj 2009, 14:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: Výřivé klapky

Příspěvek od Fritol » 15 čer 2010, 16:54

jsem koukal a podle Tisu se musí demontovat i čerpadlo :/
http://www.danceradio.cz:)
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí

machy
Příspěvky: 122
Registrován: 16 lis 2008, 18:16

Re: Výřivé klapky

Příspěvek od machy » 15 čer 2010, 21:49

tohle se tady jiz resilo docela podrobne, napr. tady:
http://opel-astra-h.cz/forum/viewtopic. ... lit=klapky

Uživatelský avatar
pmo
Příspěvky: 178
Registrován: 13 srp 2008, 15:06
Bydliště: Rosice

Re: Výřivé klapky

Příspěvek od pmo » 16 čer 2010, 16:33

Fritol píše:jsem koukal a podle Tisu se musí demontovat i čerpadlo :/

nešlo by to prosím z toho Tisu zkopírovat, pokud možno i s obrázky? Myslím ten postup demontáže a montáže sacího potrubí pro 1.9DTH. Díky.
Opel Astra H Caravan, 1.9CDTI 110kW, 11/2004

Uživatelský avatar
Destroyer
Příspěvky: 160
Registrován: 06 čer 2010, 10:49
Bydliště: České Budějovice

Re: Výřivé klapky

Příspěvek od Destroyer » 17 čer 2010, 13:48

Jo díky, tak díky odkazům už vím vše co potřebuju, teď mi jen chybí 16 tis. na saní včetně servomotorku a těsnění.
Astra H, Z19DTH, 2005
Pneuservis, autoservis, autodiagnostika. Nastavovací prvky časování rovodů pro většinu modelů značky Opel. Originální náplně, originální a aftermarketové díly se slevou pro členy tohoto fóra.

Uživatelský avatar
Adriano2
Příspěvky: 1127
Registrován: 23 říj 2009, 13:16
Bydliště: Záhorák :-)

Re: Výřivé klapky

Příspěvek od Adriano2 » 17 čer 2010, 13:53

Destroyer,v Polsku to vraj vedia opraviť bez toho aby si musel kupovať nové sanie..ja som za to vypálil 20 tisíc ,ale dnes by som to asi skôr skúšal riešiť cez to Polsko ..
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005

Jirka156
Příspěvky: 207
Registrován: 15 zář 2008, 22:34

Re: Výřivé klapky

Příspěvek od Jirka156 » 19 čer 2010, 21:04

Já to nechával měnit RomanaK a díly si sehnal z Allegra za 7tis. sací potrubí + 4tis.motorek originál Pierburg. Přál bych všem vidět ten marast v sání po mých ujetých kilometrech. Za mě bych nerepasoval. Někde jsem se taky dočetl, že si to Vectrista C zrepasoval, práce jak na kostele a za pár tisíc kilometrů si to mohl dát celé znovu, tentokrát s novými díly. Jo jo. Práce kvapná.......

Uživatelský avatar
Destroyer
Příspěvky: 160
Registrován: 06 čer 2010, 10:49
Bydliště: České Budějovice

Re: Výřivé klapky

Příspěvek od Destroyer » 20 čer 2010, 08:46

Jo, díky za rady. Díly nakupuju se slevou, která je pro normální smrtelníky nedostupná, takže asi tak nějak jako psal Jirka. Měnit si to budu sám, takže za práci basu piv co u toho vypiju a nějakou tu hodinu práce, budu to dělat s láskou k vozidlu, takže to bude trvat celej víkend. Jen mám ještě pár otázek.......... Jak se přesně pozná modifikovaný sání od toho technicky nedokonalého? A čím ste ucpávali vysokotlakou soustavu před vniknutím bordelu? No a vypadá to, že když v tom budu, tak udělám i rozvody (sice o něco málo dřív, ale na to sere pes, stav tach.: 138 tis.). Tento motor vlastním poprvé, takže nevím jestli rozvody jsou klínkové nebo bezklínkové? Díky.
Astra H, Z19DTH, 2005
Pneuservis, autoservis, autodiagnostika. Nastavovací prvky časování rovodů pro většinu modelů značky Opel. Originální náplně, originální a aftermarketové díly se slevou pro členy tohoto fóra.

Odpovědět